Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ødelegg et ønske!


du får det, men så kommer Jason Bourne fra Bourne Cnspiracy og stapper den i armen din. (sånn som han gjør i spillet)

Jeg ønsker meg en håndgranat som ikke kan sprenges.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
det får du men den smelter

Jeg ønsker at jeg kunne drukne en fisk...
  • 0
Det får du til men du blir full av skyldfølelse for å ha drept den lille fisken og du begår selvmord.

Jeg ønsker en xbox 360
Haters gon' hate
  • 0
du får en men rrod kommer og fucker opp alt..

jeg ønsker å bli frisk..
  • 0
Siterer MaiztRo:
jeg ønsker å bli frisk..


Du blir frisk, og må gå på sommerskole.

Jeg ønsker meg en håndgranat.
  • 0
  • TWF
  • TWF
det får du men splinten er dratt ut og den sprenger deg i tusen biter.
jeg ønsker meg en ny mobil
  • 0
  • Erro
  • Erro
Det får du men en eller anen syk fyr får tak i mobil nummeret ditt på nettet ,forfølger deg og myrder deg

Ønsker meg Dual Shock 3
Katt?
  • 0
Kontrollen er full av skinke, den er nå ubrukelig.

Jeg vil ha tyggis
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • TWF
  • TWF
det får du men den er dyppa i kattebæsj!

jeg vil ha en ny xbox
  • 0
det får du, men den er herpa (meir enn vanlegt )

ønsker meg ein eigen tivoli radio
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Gratulerer med ny tivoli-radio, den veier riktignok 324,5 kg og er tyvegods fra en redneck som selger slike radioer i USA, han kommer og skyter deg med avsagd hagle før han sier: "Deim dem here tievs, they is alwæis stilin from me, i aint never gåona let'em liv"

Jeg ønsker at jeg består teoritentamen til torsdag
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
-phail-

jeg ønsker meg et perlehalsbånd med blonder på...
  • 0
  • Erro
  • Erro
Det får du men alle sys det er kjempeteit og daner en lynsjemobb som jager deg opp i tre der du må være resten av livet...

Ønsker meg wii med ssbb
Katt?
  • 0
det får du, men det blir sendt til feil adresse så en annen person sitter å nyter maskinen og spillet ditt mens du sørger til du henger deg.

skulle ønske jeg kunne fly
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
du begynner å fly, men styrter ned i ein vulkan og brenner fingrene dine

ønsker meg CoD5
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
For å få til det må du reise fremover i tid men da fucker du opp sammenhengen i tid å rom så du har ødelagt din egen eksistens.

Jeg ønsker meg noe ingen andre har ønsket før
Haters gon' hate
  • 0
du får skoene mine men du finner ut at de var for store så du gir dem til fretex

jeg ønsker meg en tur til månen
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Det får du, men like etter treffer en asteroide månen, og både den og deg får en spektakulær slutt.

Ønsker meg større arbeidslyst
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
  • RDB
  • RDB
Du får det. Men du blir samtidig lam i hele kroppen, og er ikke i stand til å gjøre noe som helst. Du tilbringer resten av dine levedager med å presse ut stønnelyder i vrede over det faktum at du ikke klarer jobbe.

Jeg ønsker meg en tøff Hawaii-skjorte.
  • 0
jeg ønsker at jeg hadde hadde ringt politiet isteden for å gråte når Mamma og pappa ble drept av en øksemorder
(ja, dette er en tull)
Blue letters goes here
  • 0
Siterer RDB:
Jeg ønsker meg en tøff Hawaii-skjorte.


Du er den eneste som syns den er tøff, og alle de andre mobber deg for resten av livet.

Jeg ønsker at Sony skjerper seg og gir ut en ny oppdatering som fikser maskinen (all min lagrede data ble slettet da den nye oppdateringen kom)
  • 0
I den neste oppdateringen får du tilbake all data, men desverre inkluderte oppdateringen selvdestruksjon hvis du prøver å spille.

Ønsker at schnuffel bunny ble skutt
Haters gon' hate
  • 0
Det gikk ikke dessverre. Da en fyr sikta på'n med hagle, puttan gulerota i løpet , som gjorde at løpet eksploderte og at fyren døde.

Jeg ønsker meg en realeasedato på BF Heroes
ALF GEIR?!!
  • 0
det kommer, men når det kommer blir dataen din ødelagt så du kan ikke spille.


Jeg ønsker meg flere Fc til SSBB
The Simpsons!
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Ødelegg en tråd