Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Bilbygger legende Coddington er død


Den annerkjente bilbygger legenden Boyd Coddington er nå død.
Mange kjenner han fra serien American Hot Rod som har gått på Discovery Chanel en stund nå.
Han begynnte å mekke biler fra han var 13 år, og har siden da mottatt Daimler-Crhyslers designpris to ganger.
Dødsårsaken er imidlertidlig ukjent.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=502537

R.I.P Boyd Coddington
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
NOOOOOOOOOOO!!11!1onehundredandeleven!!1

Nei... Han var så flink!
Musikk > Film > Spill
  • 0
Aldri vært fan av den serien,men fyren var go med bil

R.I.P
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Så programmet med han av og til, men har ikke noe spesiellt forhold til han.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer LuXe:
Så programmet med han av og til, men har ikke noe spesiellt forhold til han.

Ditto.
  • 0
Han er en av de største bilbyggerne noensinne. Skjønner at mange ikke ser så mye på sånt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
WHAT!!!

Fy F***!
Utrolig trist at han er død. Wow! Det kom som et sjokk. Fyren er jo en legende. Jeg har følgt med på American Hotrods siden det startet på Discovery. Nå blir vell serien skrinlagt

R.I.P!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Likte Boyd veldig godt jeg.. Han var utrolig flink med biler og "hovedperson" i et av DC's beste programmer. Synd at han er død!
  • 0
Selv om ejg ikke var verdens største fan av programmet lagde han pene biler, Hvil i fred
Buuuuuuurn!
  • 0
R.I.P Boyd var av de store
  • 0
Damn... Fyren kunne bygge biler! Stort tap for Hot Rod miljøet... R.I.P
Blå...
  • 0
Søskenbarnet mitt møtte faktisk Boyd i Las Vegas i fjor.
Trur det var på SEMA showet.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Søren heller! Har sett veldig mange episoder, og er en skikkelig beundrer av alle de mesterverker av noen biler han har laget!
Skikkelig synd at han skulle dø

Det har vært så mange kjendiser som har gått bort i det siste;
Trond Kirkevaag, Collin McRae og han derre skuespilleren som spilte i Cold Mountain ( tror det er det filmen het)

Rest in peace, Boyd Coddington
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
  • Los
  • Los
Har sett litt på serien..mye fine biler, og en fin fyr(virker det som...) Veldig synd dette, rå med bilder. Utrolig mye styggt har blitt fint i hans hender.

RIP Boyd
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg har fulgt med på det han har bygd i blader og på tv i over 20 år, så dette er uten tvil ett stort tap for Hot Rod miljøet...
Men selv om mannen er borte vil bilene han bygde leve evig, han blir vanskelig og slå
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Neeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper han kommer til himmelen eller får et bra "Neste liv" om det fins Hvorfor han?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!