Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fremtiden ser ikke lys ut


Jeg var på msn igår kveld da en venn a meg sende en link til en side der det står masse om hva skom kommer til å skje i fremtiden og det er mye snakk om Norge.Om dette er 100% sant vet jeg ikke men det høres ganske ekte ut sjekk ut selv http://www.projectcamelot.org/norway.html

skriver litt av begynelsen

I am a Norwegian politician. I would like to say that difficult things will happen from the year 2008 till the year 2012.

The Norwegian government is building more and more underground bases and bunkers. When asked, they simply say that it is for the protection of the people of Norway. When I enquire when they are due to be finished, they reply "before 2011".

Israel is also doing the same and many other countries too.

My proof that what I am saying is true is in the photographs I have sent of myself and all the Prime Ministers and ministers I tend to meet and am acquainted with. They know all of this, but they don't want to alarm the people or create mass panic.

Planet X is coming, and Norway has begun with storage of food and seeds in the Svalbard area and in the arctic north with the help of the US and EU and all around in Norway. They will only save those that are in the elite of power and those that can build up again: doctors, scientists, and so on.

As for me, I already know that I am going to leave before 2012 to go the area of Mosjøen where we have a deep underground military facility. There we are divided into sectors, red, blue and green. The signs of the Norwegian military are already given to them and the camps have already been built a long time ago.

The people that are going to be left on the surface and die with along the others will get no help whatsoever. The plan is that 2,000,000 Norwegians are going to be safe, and the rest will die. That means 2,600,000 will perish into the night not knowing what to do.

All the sectors and arks are connected with tunnels and have railcars that can take you from one ark to the other. This is so that they can be in contact with each other. Only the large doors separate them so that the sectors are not compromised in any matter.

I am very sad. Often I cry with others that know that so many will learn too late, and then it will all be over for them. The government has been lying to the people from 1983 till now. All the major politicians know this in Norway, but few will say it to the people and the public - because they are afraid in case they too will miss the NOAH 12 railcars that will take them to the ark sites where they will be safe.

If they tell anyone, they are dead for sure. But I don't care any more about myself. Mankind must survive and the species must survive. People must know this.'

skriv dine meninger om dette
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
<---AUF'er Det har jeg liten tro på, desverre. Men det er faktisk flere bunkere som blir bygd rundt om i landet. Her i Sarpsborg har vi 2 bombesikre bunkere allerede.
All in all is all we are
  • 0
Lengere nede står det at alle kommer til å bli merket med ett nummer på nakken eller no slikt så på en dokumentar på national geografik at dette med at folk skulle bli merket med nummere sto i biblen.
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
Oh noes.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Det der er bare kødd, blå krystaller som skaper energi, "NOT HUMAN" greier osv.

Dessuten føkker Firefox seg nå man trykker på linkene helt nederst.
  • 0
En høy profilert politiker burde ihvertfall kunne Engelsk. Folka som har siden sa at de måtte rette på gramatikkfeil osv.

Uansett, hvordan skal dette være sannsynlig? Det er snakk om Aliens jo:

"After a week's silence, we heard from our source again. He is well, but is keeping his head down for understandable reasons. He has invited us to forward any relevant correspondence to him from others, and we will do that on a selective basis. He has also promised that he will draw the 'alien' symbols he saw, and fax them to us."

Er nok heller noen som driver bull, ellers hadde det nok ikke kommet på en så lett tilgjengelig side.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
B.U.L.L.S.H.I.T... Dette burde være navnet på den siden... Igjen er interstellare romferder så og si håpløse, uansett teknologi vil det ta tusenvis av år og ingen intelligent organisme kan leve så lenge, ingen roboteknologi er eller vil noen gang være sikker nok til at den løsningen er å vurdere heller
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Siterer Kengro:
B.U.L.L.S.H.I.T... Dette burde være navnet på den siden... Igjen er interstellare romferder så og si håpløse, uansett teknologi vil det ta tusenvis av år og ingen intelligent organisme kan leve så lenge, ingen roboteknologi er eller vil noen gang være sikker nok til at den løsningen er å vurdere heller


Selv om jeg ikke kunne vært mer enig i det første du sier, har vi intet bevis på at det ikke finnes intelligent liv som kan "leve så lenge" eller "bevege seg over så store avstander".

Mennesker er ikke så smarte som vi tror, vi vet forsvinnende lite om verden rundt oss.
The best way to predict your future is to create it.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe


Å gud, om det der ikke er reinspikka fiksjon fra en som ikke er seriøs, har jeg mistet all tro på meneskeheten.
  • 0
Gøy å lese slik dritt
Buuuuuuurn!
  • 0
Ikke for å være frekk men de kan ikke gjøre så mye uten at det blir oppdaget av journalister så jeg må bare si host host. I am alergic to BULLSHIT
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Haha, hva fanden skal drepe alt på jorda liksom? Og om noe bestemte seg for å gjøre det hadde vi ikke hatt noe valg enn å sitte og vente. Som om vi skulle laga superultimatefanstaticawesome romraketter som redda halve verden. Not.
Hvor fanden skulle vi gått liksom? Alle andre planeter er enten for uhabitale eller for langt borte. Og Jorda hadde gått til helvete med alle bakterier og mikroorganismer borte. Jaja, den tid den sorg

Men morsom side, kan vel være litt sånn roleplaying "end of the earth".
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Bullshit:
The marks of the alien presence are also there, and I often see the Norwegian elite politicians are not what they say they are. It's like they are controlled in every thought, and what they have to say is just as they are told to do things in such manners. It is clear for me who they are, and who they are not. You can see it in their eyes and in their minds.



Jeg... Klarer... ikke... slutte... å.. Le
  • 0
*host*BULLSHIT*host*
Siterer LuXe:
Citerer Bullshit:The marks of the alien presence are also there, and I often see the Norwegian elite politicians are not what they say they are. It's like they are controlled in every thought, and what they have to say is just as they are told to do things in such manners. It is clear for me who they are, and who they are not. You can see it in their eyes and in their minds.
LOL
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Jeg er sikker på at om jeg skriver at jeg er en høyprofilert politiker fra Hong Kong, og skriver at en flokk med aper vil drepe hele menneskeheten med gaffler så ville det komme på den siden.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg er sikker på at om jeg skriver at jeg er en høyprofilert politiker fra Hong Kong, og skriver at en flokk med aper vil drepe hele menneskeheten med gaffler så ville det komme på den siden.


Prøv!
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • RDB
  • RDB
Så.
Liek.
Noe bevis for dette?
Noe som støtter denne påstanden i det hele tatt?

Eller er det i samme klasse som det at det er 33% sjangs for at vi lever i et matrix-univers?
For å være ærlig virker det egentlig minst like latterlig.
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer Bullshit:
The marks of the alien presence are also there, and I often see the Norwegian elite politicians are not what they say they are. It's like they are controlled in every thought, and what they have to say is just as they are told to do things in such manners. It is clear for me who they are, and who they are not. You can see it in their eyes and in their minds.



Jeg... Klarer... ikke... slutte... å.. Le

Forklarer mye om Carl Ivar Hagen er fra Jupiter...
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Master_Link12:
Lengere nede står det at alle kommer til å bli merket med ett nummer på nakken eller no slikt så på en dokumentar på national geografik at dette med at folk skulle bli merket med nummere sto i biblen.

Det er de "Salvede" De 144 000 som skal stå ved guds side. Tviler ytterst på at det har noe med dette å gjøre.

Uansett, så tviler jeg på at dette er sant. Isåfall ville det ha blitt opplyst overalt på TV'en og sånnt...

Lagt til 2008-02-27 16:38:
Siterer LuXe:
Citerer Bullshit:
The marks of the alien presence are also there, and I often see the Norwegian elite politicians are not what they say they are. It's like they are controlled in every thought, and what they have to say is just as they are told to do things in such manners. It is clear for me who they are, and who they are not. You can see it in their eyes and in their minds.



Jeg... Klarer... ikke... slutte... å.. Le

Okay... Det tok kaka!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg sier bare: tsk, for no tull.

PS: Det står i bibelen at antikrist merker alle med et merke før dommens dag.
Også no tull.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Magga360:
Jeg sier bare: tsk, for no tull.

PS: Det står i bibelen at antikrist merker alle med et merke før dommens dag.
Også no tull.

Hørt om at mange ting i bibelen ikke skal tolkes bokstavelig, eller?
Det de sannsynligvis mener er at alle de som er av "den falske religion" skal blottlegges som falske og deretter skal enden komme.

Trur det er slik det menes...


Men, som sagt. Trur heller ikke på den artikkelen, asså...
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Det er helt sikkert ekte Får meg ikke helt til å tro at det er seriøst
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer jon_melon:
Det er helt sikkert ekte Får meg ikke helt til å tro at det er seriøst
Let's hope not.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Master_Link12:
Lengere nede står det at alle kommer til å bli merket med ett nummer på nakken eller no slikt så på en dokumentar på national geografik at dette med at folk skulle bli merket med nummere sto i biblen.


som fuckings agent 47 fra Hitman spillene? leste ikke alt som sto i første posten, gidder ikke kaste bort tiden på så mye BS!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
  • KlM
  • KlM
Oi oi oi, dette ser ille ut. Nå må jeg grave en 40 meter dyp sjakt og en bunker i bunnen og kjøpe nok mat og kondomer til å fore meg og tre andre dritheite babes i 3 år.

: P
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!