Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hamas oppfordrer barn til krig...


Det er faktisk sant at Hamas leder en Tv-kanal der de viser barne-tv. Men ikke vanlig barne-tv. Der oppfordrer en kanin barn til å drepe dansker og til å kjempe imot Isreal... Det er også en liten jente som er programleder...
Linken under har en film med det klippet.

Link til Kaninen: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtosten/artikkel.php?artid=51
8353


De har også laget sin egen versjon av Mikke Mus med navnet "Farfour".
Farfour: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midtosten/artikkel.php?artid=19
6034


Det er meget sjokkerende at de prøver å bruke barn i sin egen egositiske kamp... De lar også barn ringe inn og mange av barnene er så påvirket at de synger Hamas-sanger for den skrudde kaninen.

Her er det også åpent for diskusjon om Hamas metoder for å skape krig, og hvor dypt de/andre organisasjoner kan synke....
"Objection!"
  • 0
Dette er jo helt sykt
  • 0
Siterer ildaian:
Dette er jo helt sykt


Det er jeg enig i.....
"Objection!"
  • 0
Syns det er teit at de gjør sånn. Selvom jeg ikke så dirkete oppfordring til dreping, så syns jeg ikke de burde ha gjordt sånn. Og anngående karikatur tegningene så syns jeg heller ikke Kurt Westergaard burde ha tegnet de tegningene når han selv vet at muslimene står veldig nær profeten.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Så den faktisk, helt absurd. Slike ekstremister roten til alt vondt.
  • 0
Siterer thraxes:
Og anngående karikatur tegningene så syns jeg heller ikke Kurt Westergaard burde ha tegnet de tegningene når han selv vet at muslimene står veldig nær profeten.


Det er jeg helt enig i. Han bør tenke seg om før han gjør noe sånt...

Siterer LuXe:
Så den faktisk, helt absurd. Slike ekstremister roten til alt vondt.


Og de gir andre islamister et dårlig rykte.
"Objection!"
  • 0
- Så lenge de ikke gjør det så... er det jo helt sinnsvakt!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Siterer stigus_pigus:
Og de gir andre islamister et dårlig rykte.


Det som er rart er at når medien, eller ekstremister gir dårlig rykte til Islam, begynner folk å lure. De oppsøker sheik og spørr ham, leser om Islam og når de finner ut at Islam ikke er så ille som medien og andre ting sier, så konverterer de.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer LuXe:
Så den faktisk, helt absurd. Slike ekstremister roten til alt vondt.
:D <3<3<3
  • 0
Jeg syntes det er unødvendig å tegne personen når man vet at det er imot troen dems, og at det støter dem. Ihvertfall når det skjer to ganger, og det ble så mye oppstyr første gangen. Men alikevell så gjør de altfor mye ut av det.. Bare se på det jævla programmet, det er jo sykt!
  • 0
Jeg synes ikke noe om Muhammedtegningene, men har ikke satt meg opp noen mening om republiseringen,utover at vi bør respektere at muslimene mener han ikke skal avbildes.
Jeg har også lest i flere uker nå om de ulike barneTV-programmene i muslimske land som oppfordrer til vold og hat mot vesten og Danmark spesielt. Jeg mener det er det som skaper islams dårlige rykte.

Det med at de hater hele Danmark er jo grunet en missforståelse. De er vant med at avisen og media er myndighetenes verktøy og tror at dette gjelder også her i vesten.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Det med at de hater hele Danmark er jo grunet en missforståelse. De er vant med at avisen og media er myndighetenes verktøy og tror at dette gjelder også her i vesten.


Syns heller ikke at de burde hate hele Danmark for noe en person han gjordt, det er det samme som å hate Islam for hva noen terrorsiter gjør.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Det som jeg ikke skjønner er hvorfor de religiøse wackjobsa alltid reagerer med å sette fyr på ting. Ser for meg en bøling med pissed off kristne som går rundt å tenner på biler og brenner flagg fordi noen dro en Jesus vits eller fordi EON mocker Gud.

Get over yourself... Jeezes...
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer Big Hurt:
Jesus vits


Det minnet meg om noe. Bare for morro skyld.
http://youtube.com/watch?v=9V0JOBxkGx0
Ler sykt mye av den. xD
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer Big Hurt:
Det som jeg ikke skjønner er hvorfor de religiøse wackjobsa alltid reagerer med å sette fyr på ting. Ser for meg en bøling med pissed off kristne som går rundt å tenner på biler og brenner flagg fordi noen dro en Jesus vits eller fordi EON mocker Gud.

Get over yourself... Jeezes...


Ganske enig... Vil de har krig så gi de det, de ser ut til å glemme at vesten har 1000 ganger bedre våpen... Stopp all støtte til områdene hamas kontrollerer og lå de råtne på rot
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Siterer thraxes:
Citerer Big Hurt:Jesus vits



Det minnet meg om noe. Bare for morro skyld.

http://youtube.com/watch?v=9V0JOBxkGx0

Ler sykt mye av den. xD


Haha... Herlig!

Fortsatt ingen kristne ute i gatene som brenner ting og går bananas. Merkelig... Hadde dette vært Allah så ville det vært full Jihad på den bussen.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer Big Hurt:
Citerer thraxes:Citerer Big Hurt:Jesus vits



Det minnet meg om noe. Bare for morro skyld.

http://youtube.com/watch?v=9V0JOBxkGx0

Ler sykt mye av den. xD

Haha... Herlig!

Fortsatt ingen kristne ute i gatene som brenner ting og går bananas. Merkelig... Hadde dette vært Allah så ville det vært full Jihad på den bussen.


Faktisk så er ikke alle muslimer oppsatt på å drepe alle som bryter islamsk lov. Men skjønte at du tulle.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer thraxes:
Citerer Big Hurt:Citerer thraxes:Citerer Big Hurt:Jesus vits



Det minnet meg om noe. Bare for morro skyld.



http://youtube.com/watch?v=9V0JOBxkGx0



Ler sykt mye av den. xD



Haha... Herlig!



Fortsatt ingen kristne ute i gatene som brenner ting og går bananas. Merkelig... Hadde dette vært Allah så ville det vært full Jihad på den bussen.



Faktisk så er ikke alle muslimer oppsatt på å drepe alle som bryter islamsk lov. Men skjønte at du tulle.


Det vet jeg jo

Syns bare det er skremmende at det finnes noen som tar slike ting langt ut av proposjoner, uavhengig av hvilken religion man har.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Kengro:
Ganske enig... Vil de har krig så gi de det, de ser ut til å glemme at vesten har 1000 ganger bedre våpen... Stopp all støtte til områdene hamas kontrollerer og lå de råtne på rot

Vel for det første er kulturen de kommer av preget av vold og urettferdighet fra før. Derfor er dette noe de søker bak mot, og deres handlinger og ytringer mot oss vil reflektere dette. Om en stoppet støtten, ville en bare skapt enda mer elendighet der nede, og dette ville bare skapt enda mer støtte til tettoristene, og enda flere døde menneskeliv. Av og til må en rett og slett se på saken og undersøke underliggende faktorern.
  • 0
Hamas er jo terrorist og han gjør jo tross alt hva han vil... det barne Tv programmet ble tvunget til å sende slike sendinger for alt styres jo av han Hamas. Dessuten; De er ikke muslimer, de er terrorister som gjemmer seg bak troen sin. Og Koranen sier helt sikkert ikke: Drep dansker. Greit at det kan virke støtende og krenkende, men det ville ikke blitt lagt merke til dersom ikke Hamas hadde trådd frem og sagt noe om det.
Det tviler jeg sterkt på.
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Så faktisk en av de første gangene de sendte tv programmet ved at en israelsk venn av meg sendte meg lenken og oversatte, helt latterlig ondt! Det er ikke rart Islam blir hatet av så mange folk i dag med slike ekstrimister, men det er fremskritt, takk gud for det!
Buuuuuuurn!
  • 0
Siterer olsenfanden:
Hamas er jo terrorist og han gjør jo tross alt hva han vil... det barne Tv programmet ble tvunget til å sende slike sendinger for alt styres jo av han Hamas. Dessuten; De er ikke muslimer, de er terrorister som gjemmer seg bak troen sin. Og Koranen sier helt sikkert ikke: Drep dansker. Greit at det kan virke støtende og krenkende, men det ville ikke blitt lagt merke til dersom ikke Hamas hadde trådd frem og sagt noe om det.
Det tviler jeg sterkt på.

Hamas er faktisk en organisasjon
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Er det rart Vesten bare blir mer og mer skeptiske mot Midtøsten??
Alltid er det noen (psycho islamistiske jævler) som ødelegger for resten (det muslimske samfunnet).
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Dette var et lavmål...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Dessverre har det seg slik at Østen har blitt meget influert av Vesten. Globaliseringen når overalt nå, som gjør verden mye mer homogenisert. Dette fører til at mennesker i Østen, som har levet med deres egne normer og verdier i generasjon etter generasjon, blir irriterte. Jeg forstår dem, men de burde også skjønne at dette er hvordan verden har utviklet seg. Verden vil fortsette med homogeniseringen.

Det er det noen som ikke liker. Ekstremistene. Det er jo de som skaper trøbbelet. Det er et mindretall som er så radikale, men de som skriker høyest, blir også hørt.

Dette vil heller ikke endres, i hvert fall ikke på en god stund. Vi vil fortsatt erfare episoder som Hamas arrangerer. Vi har også Al Qaida, sunni og shia muslimer og andre radikale grupper. Verden vil fortsatt i flere år erfare hva slike grupper kan stelle i stand, men slik er det nå blitt. De liker ikke hva som foregår i verden, og dermed vil de vise sin misnøye.
Veni vidi vici
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!