Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvem tror du blir president?


Siterer Truls-Petter:
ja og det syns dere er nok?lol Ikke noe Irl erfaring bare politik......


Vel, mange ser i hvert fall ut å like ham, jeg er ikke helt sikker, selv om det muligens har noe med retorikken hans å gjøre Vi får se når den tida kommer, det finnes vel ikke stort dårligere enn Bush håper jeg

Siterer Kronoz:
Skryte å skryte. Kom ikke mye godt ut av den perioden..


He he, synes nå likevel det har gått bedre enn med Bush, men jeg vet ikke mye på det området, så skal ikke late som jeg har rett
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer michae2109:og hun har jo erfaring fra sin manns tid i presidentstolen å skryte av
Skryte å skryte. Kom ikke mye godt ut av den perioden..


Herr Clinton var vel en bedre president enn George Walker Bush tror jeg..
Damene likte han visst også
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Støtter Obama... USA trenger ikke enda en Clinton
Bla bla bla...
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Hva gjorde Clinton som var så dårlig da?
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Damene likte han visst også

*host* Den setningen burde vel holde.. Han var gift å..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
DET gjorde fyren til en dårlig president? Sier litt om hva folk blir huska for.
  • 0
Siterer vegz:
DET gjorde fyren til en dårlig president? Sier litt om hva folk blir huska for.

Nåvel. Tror ikke USA hadde tidenes oppgang heller under perioden hans.
Husk, er det en toppsjef er det en topp skandale
(det hørtes dumt ut)
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Hehe, skjønner seff hva du mener, selv om det hørtes litt dumt ut

Men det jeg sier er at han ikke blir husket nettopp fordi det hverken gikk mye opp eller ned, men han gjorde en god jobb uten dramatiske hendelser og store saker. Bush derimot gjør jo alltid noe som får stor oppmerksomhet.

Hva er værst liksom, å gå til krig over "WMD's" eller å pule en kjerring?
  • 0
Sant nok.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det jeg liker med Obama er at han er veldig åpen for å forhandle med Cuba. Han er ikke like Korrupt som Hillary, for ikke å snakke om at Clinton tok i mot en stor pengesum for å holde kjeft om Health Care. Obama er mer åpen for å forhandle med midtøsten også. Vinner Republikanerne blir det Verdenskrig HELT klart, de har jo den "we don't negotiate with terrorists", så har Bush og andre Republikanere sagt at Iran er terrorister, for ikke å snakke om at de trenger en god unskyldning til å få olje... De er jo på randen av konkurs hele USA, så Obama er et ypperlig valg.
All in all is all we are
  • 0
Siterer vegz:
DET gjorde fyren til en dårlig president? Sier litt om hva folk blir huska for.


Nå er vel ikke utroskap det mest passende for en mann som er leder av en hel nasjon da..
SKREV jeg at Bill Clinton var en dårlig president? Hmm... La oss sjekke.

Siterer Suppeelsker:
Herr Clinton var vel en bedre president enn George Walker Bush tror jeg..
Damene likte han visst også


Tror ikke det..

Siterer Fallenwarrior:
Det jeg liker med Obama er at han er veldig åpen for å forhandle med Cuba.

Det er bra. Enig med deg.

Siterer Fallenwarrior:
De er jo på randen av konkurs hele USA, så Obama er et ypperlig valg.


Økonomien i USA går i dass hvis de ikke slutter med krigføringen. Klokt å slutte mens leken er god (det har den egentlig aldri vært da, det er tross alt krig vi snakker om).
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Sikta ikke til ditt innlegg Suppeelsker, men det under
  • 0
USa har tråkka i salaten når det kommer til Irak, om de løper ut nå ender det bare med borgerkriger og til slutt et nytt Iran. Så jeg støtter den kandidaten som er for å bli der nede. Jeg skjønner at USA kommer til å tape masse penger på det, men gjort er gjort...
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Greia er vel egentlig hvor lenge de skal bli, eller hvor lang tid de skal bruke på å trekke soldatene ut derfra. Krigen skulle bli en meget kort en, men har nå vart i 5 år, så hva som er "lenge" og ikke er vrient å si.
  • 0
Tror de sa noe om at det måtte bli soldater i Afganistan i 15 år til elns, så sikkert noe i den duren med Irak og.
  • 0
Siterer vegz:
Sikta ikke til ditt innlegg Suppeelsker, men det under


Ok, jeg burde ha lest det før jeg svarte
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Tror de sa noe om at det måtte bli soldater i Afganistan i 15 år til elns, så sikkert noe i den duren med Irak og.

Krigen i Irak skulle vare i 100 timer i følge Bush..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer johannes-bakken:
Tror de sa noe om at det måtte bli soldater i Afganistan i 15 år til elns, så sikkert noe i den duren med Irak og.

Krigen i Irak skulle vare i 100 timer i følge Bush..


Noe av det samme mener John McCain. Han sier at de ikke bryr han om USA må være i Irak i over hundre år til....

Jeg håper Obama vinner. Jeg har ingen god begrunnelse, det er bare min mening....
"Objection!"
  • 0
Det jeg ikke liker med Obama er at han vil trekke ut troppene fra Irak i løppet av 5 måneder(?) og som johannes bakken sa kommer det til å ende med borgerkrig, støtter Clinton der som vil ha de dær i litt over et år
Buuuuuuurn!
  • 0
Håper Barack vinner, USA kunne trengt en ny president av den typen. Han minner litt om Kennedy på den politiske måten. Og det er bare bra for USA.
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Siterer sakkosekken:
Det jeg ikke liker med Obama er at han vil trekke ut troppene fra Irak i løppet av 5 måneder(?) og som johannes bakken sa kommer det til å ende med borgerkrig, støtter Clinton der som vil ha de dær i litt over et år


Det er vel egentlig motsatt...Jeg så på 60 Minutes hvor de spurte både Obama og Clinton om det spørsmålet... Obama vil prøve å trekke dem ut i slutten av 2009, men hvis det blir kaos stopper han tilbaketrekningen.. Clinton har tenkt å legge en plan om å trekke dem ut med engang hvis hun blir president.
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Citerer sakkosekken et jeg ikke liker med Obama er at han vil trekke ut troppene fra Irak i løppet av 5 måneder(?) og som johannes bakken sa kommer det til å ende med borgerkrig, støtter Clinton der som vil ha de dær i litt over et år



Det er vel egentlig motsatt...Jeg så på 60 Minutes hvor de spurte både Obama og Clinton om det spørsmålet... Obama vil prøve å trekke dem ut i slutten av 2009, men hvis det blir kaos stopper han tilbaketrekningen.. Clinton har tenkt å legge en plan om å trekke dem ut med engang hvis hun blir president.


Sorry for feil
Siterer LuXe:
Såvidt jeg vet står Obama for en plan der han vil trekke troppene ut på ett par år (muligens 14 måneder) Hillary vil visstnok ha den der til 2013, mens John Mc Cain har uttalt at amerikanske styrker kanskje må være i Irak i 100 år. (!)t.


Det var det jeg mente Virker som om Irak er på vei til å bli litt mer stabilt derfor støtter jeg Hillary for at hun vil være der lengere. Igjen sorry for feilen
Buuuuuuurn!
  • 0
En krig som den kan ikke løses på 14 måndter, det trengs minst 5 år
  • 0
Jeg tror Obama blir den nye presidenten jeg liker
Obama best kunne jeg stemt ville jeg stemt på han..
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer krisch95:
Jeg tror Obama blir den nye presidenten jeg liker
Obama best kunne jeg stemt ville jeg stemt på han..

Hvorfor?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!