Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Det dummeste du har gjort.


au.......

Lagt til 2008-02-20 12:07:
sitte i kjemi timen, og ta på ting, og så klø meg i øyet!! det er ikke bra....
Jeg måtte stå foran hele klassen og skylle øyet i minst 10 min...det var flaut men det gikk bra med øyet da
BF2....
  • 0
Heldigvis skadet jeg meg ikke, eller jeg hadde litt vondt i hode da
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
rart.....men bra
BF2....
  • 0
Siterer Turecc:
Spise chili, så klø meg i øyet.. *facepalm*


Akuratt det samme gjorde jeg
Buuuuuuurn!
  • 0
Siterer sakkosekken:
Citerer Turecc pise chili, så klø meg i øyet.. *facepalm*

Akuratt det samme gjorde jeg


Da er vi tre
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Spille i en time mens læreren stod bak meg
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Sithlord:
Citerer sakkosekken:
Citerer Turecc pise chili, så klø meg i øyet.. *facepalm*

Akuratt det samme gjorde jeg


Da er vi tre


Da er vi fire... Rookie mistake
Musikk > Film > Spill
  • 0
Å velge kjemi må være et av mitt livs største tabber

Angående chili/sterke ting, så var jeg dum nok til å teste ut om det virkelig er så ille å sniffe pepper. Det var det
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Dummeste ting jeg har gjort:
Kjøpt FIFA 07 til 50 kr.
Jeg er seriøs, det spillet ga meg 5 minutters moro. FIFA 96 ER mye bedre.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Mens vi er inne på å først ta i sterke ting og så ta seg i ansiktet/andre upassende steder, så kom jeg på en dum ting en jeg kjenner gjorde.

På treningssenteret hvor jeg trener er det folk som ofte smører inn armene med tigerbalsam for at de ikke skal kjenne verkingen mens de trener.
Denne fyren jeg kjenner hadde først gjort dette, også rett etter det skulle han på do og urinere.
Det han glemte var å vaske av seg tigerbalsamen før han startet med sitt. Resten kan dere sikkert se for dere
  • 0
Siterer tradetown:
Resten kan dere sikkert se for dere


..eller føle
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Citerer Sithlord:Citerer sakkosekken:
Citerer Turecc pise chili, så klø meg i øyet.. *facepalm*

Akuratt det samme gjorde jeg


Da er vi tre

Da er vi fire... Rookie mistake


Og så ble det fem
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Slutte vidregaende, begynne og royke og masse anna dritt
Tungur Knivur
  • 0
dette var på vinteren og jeg var på vei hjem fra skola sammen med to kammerater, live ved sykkelparkeringa like ved skolebygget fant jeg en ganske lefsete ball. tenkte jeg skulle skremme unga som satt på SFO. så jeg kasta ballen på det store vinduet der de satt. ballen gikk ikke helt igjennom, bare gjennom det ene glasslaget. ballen satt faktisk i vinduet en stund etter! Den ene kammeraten min sa til meg dagen etter at jeg var halvveis hjemme før ballen traff bakken igjen! hadde bare 400 hjem, så det er mulig!

en annen ting: det var rett etter høstferien, jeg og folka mine hadde vært i spania, så jeg hadde fått noen dager fri etter ferien også. men da jeg kom tilbake hang det en basketballkurv i skolegården. det var antageligvis meningen at alle skulle kunne bruke den, fordi den hang ganske lavt. helt på slutten av friminuttet, skulle jeg bare gjøre en liten slam dunk (hive ballen nedi kurven, og henge igjen et lite øyblikk! akkurat som på tv! ). jeg hadde gjort det dagen før, og det var kult! jeg følte meg tøff! men helt på slutten av dette nevnte friminuttet, jeg hopper opp, hiver ballen kontrollert i kurven, gjør meg klar til å henge igjen i kurven. hendene mine treffer jernringen, jeg lukker hendene mine og lar kroppen falle mot bakken. jeg kjenner det rykker i kroppen. "woohoo!" tenker jeg "jævlig fett!" et halvt sekund senere hører jeg et KRAKK!!!! så står jeg på bakken, med hele greia i henda. kurven og plata. boltene den hang i sto igjen i veggen! jeg la kurven fra meg og løp inn! gikk og sa ifra til vaktmesteren da! kurven har enda ikke blitt hengt opp igjen!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
HoHo...busted twice
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Spille i en time mens læreren stod bak meg


Sitter bakerst jeg, så det er ikkeno problem
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
  • Missing Avatar
  • drim
gjør bare dumme ting jeg:


i 3klasse rødma jeg til jenta jeg var LITT forelska i.

faen kommer nesten ikke på noen dumme ting nå...-_-
to be or not to be, thats the spirit
  • 0
Var du forelska i tredje?

"Young love!"
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hilse på lommemannen.. Fæl opplevelse
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0
Siterer ReMinD:
Hilse på lommemannen.. Fæl opplevelse

Spøker du ?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Missing Avatar
  • drim
Siterer dark samus nemesis:
Var du forelska i tredje?

"Young love!"


var en litten sånn fyr ja
to be or not to be, thats the spirit
  • 0
Skrevet att skole suger på tavla mens Læreren sto og så på.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kommer ikkje på noko veldig dum eg har gjort nå, men har hendt drøsse vis av ganger at eg har "skjult" som faen at eg er på utube, vg osv osv og når det er 5min igjen av timen, merker lærern det og får annmerkning.
Meir idiotisk fra min side, men kjedlegt for det;p
  • 0
Pult støvsugeren, så kugen hovna opp!
  • 0
Siterer SmackThatBitch:
Pult støvsugeren, så kugen hovna opp!


Hva FAEN?
Musikk > Film > Spill
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!