Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva gjør du nå?


Spiller Pokèmon!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Handler på Steam....
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
IRC og Youtube!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Slapper av etter jobb. Som vil si at det går i gaming, litt sjekking av sistedags shopping på Steam, musikk og noe godt å drikke.
  • 0
Loker rundt på nett, før jeg nå skal gå og pusse tenner og bysselalle ^^
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Måtte tydligvis komme meg inn på IRC. Ellers så går det i musikk og gaming.
  • 0
Ser La femme Nikita, elsker Luc Besson-filmer <3
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Ser på youtube, er på IRC og vurderer om jeg skal game litt.
  • 0
Gamer League of Legends med noen kompiser over skype. Kos<3
You got me on milk and alcohol
  • 0
Slapper av med musikk, litt gaming og god drikke.
  • 0
Hører på musikk og drikker vatn.
  • 0
Akkurat klippet plen. Var et ork, siden jeg ble spist opp av klegg, men det må jo gjøres.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Akkurat tatt en femminuterspause fra jobb. Holder på å koke i hjel, så trengte en pust i bakken.
  • 0
Listening to music as always.

Surfer på nettet.
  • 0
Ser på en ny leilighet, da den jeg og samboeren bor i nå øker husleia neste år. Håper ingen andre kommer på visningen, for jeg vil ha den! 1. etasje med veranda og litt hage, perfekt for mine pusekatter!
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Drikker energidrikk, ikkje uvanlig. Skriver også anmeldelse.
  • 0
Slapper av etter jobb. Og endelig er det vind og litt kaldere ute. Blir bare bedre og bedre temperatur på rommet!
  • 0
Nesten ferdig med ein anmeldelse.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg sjekker ut FMA:B blåstrålen for Grallen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Der var anmeldelsen ferdig og eg tar snart kveld.
  • 0
Nettopp gamet litt, så nå blir det litt GR, før jeg tar kvelden siden jeg skal tidlig opp i morra.
  • 0
Skal bort på butikken og kanskje sjå om Elkjøp har noen gode tilbud på filmer eller spill i dag.
  • 0
Vært på butkken og nå gå det i Arsenal preseason kamp.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nettopp tatt meg en tur inn, og sjekket posten. Fikk en sykt heftig pakke, så er utrolig glad nå!
  • 0
Bra med noe som er iskaldt i denne varmen, så eg drikker Nestea og hører på musikk.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!