Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Når pleier du å stå opp?


Jeg må stå opp kl 0730 om jeg skal rekke skolen. Er ikke ute av senga før etter 20-30 min uansett.
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Siterer johannes-bakken:
Citerer Suppeelsker:
Det er ekstremt deilig å stå opp klokka 8 eller halv 9 i helga og spille i maaaange timer før det er middag


.... .... .....
Hvorfor ikke bare sove lenge, våkne til middag og så spille til kl. 0600 på natta?


Word.
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Jeg må stå opp kl 0730 om jeg skal rekke skolen. Er ikke ute av senga før etter 20-30 min uansett.


Jeg har samboer til og vekke meg på grusome måter jeg.... Så jeg står opp når det passer henne
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Våkner klokka 7 i hverdagene (når det er skole) ellers er det random tid ofte over 12 ^^
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Siterer maggi:
Jeg har samboer til og vekke meg på grusome måter jeg....

Få høre noen eksempler a, så kanskje jeg kan gi pappa noen ideer;D
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Citerer maggi:Jeg har samboer til og vekke meg på grusome måter jeg....
Få høre noen eksempler a, så kanskje jeg kan gi pappa noen ideer;D


Bilhorn på 17.mai kansje? eller en klassisk sjukt varm klut i fjeset?...Men nå er og hoppe oppå deg og begynne og synge er vel en klassiker?.... Heldigvis så synger hun fint da ...Men har noen metoder til men dem er bare onde

Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Jeg må stå opp kl 0730 om jeg skal rekke skolen. Er ikke ute av senga før etter 20-30 min uansett.


og jeg står ikke opp kl 0600-0630 for og rekke skolen?

*jo jeg gjør det*

hva er poenget dit egentlig?
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Ojojoj, imorgen starter vi 10:00, og da er det opp kl 08:00. Digg
  • 0
Siterer mr-47:
hva er poenget dit egentlig?

Poenget mitt er at jeg ikke gjør noe annet en så se i taket i 20 min fra kl 0730. Derfor må jeg stå opp så tidlig.
  • 0
Trenger veldig mye søvn så jeg pleier og sove lenge om dagene men til vanlig står jeg opp mellom 09.00-11.00,da vekker bikkja meg og skal ha mat og ut på do.
Hender at jeg går og legger meg igjen hvis jeg er veldig trøtt og ikke har noen planer for dagen og da blir det ofte etter 12.00 engang.
Det blir som oftest tidligere på sommeren p.g.a sola som står rett inn på soverommet og senere nå på vinteren.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Pleier å stå opp 9.00 i helgene, mens på hverdager, blir det som oftest 7.35. Vil si jeg har en ganske god døgnrytme.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hehe, kan stå opp mye tidligere, uten store problemer, så er nok mer et A menneske.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
06:15 på hverdager og mellom 10:00 og 11:00 i helgene.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
7:15 i hverdagene og rundt 9 i helgene. Er ganske avslappende.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Mellom 9 og 11

Lagt til 2013-03-31 13:32:
Og 7 på ukedager
*MacGyver Theme*
  • 0
6:45 om hverdagene og 11 - 12 om helgene.
  • 0
07:15 på ukedager og 10-12 på fridager.
  • 0
06:25 i ukedager. 11:00-15:00 på fridager, avhengig av hva jeg skal eller har gjort.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Rundt klokken 07:00 og i helgene rundt klokken 10:00.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
ca 06:30 i hverdagen, varierer noe jævlig i helgen. Noen ganger er jeg opp 10, andre ganger 14-tida.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Los
  • Los
Hverdagen: Enten 06.15, 06.45, 08.15 eller 08.45, alt etter vakt.

Helgen: kl 10 pluss/minus en time.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
bor så nærme skolen, så 8:00 på hverdager og alt fra 12:00 til 14:00 i helgene
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Godt spørsmål.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
06:34:17 i hverdager.
Heldigvis begynner jeg klokken 10:00 to dager så våkner litt senere da.
I helgene er det velsig variert, men sjelden før klokken 10:00, seneste er vel 16:00 rett til middag.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!