Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Når pleier du å stå opp?


Haha

Tror jeg skal overskride min katastrofale søvn-rytme, å legge meg nå!
Gooooood night!
  • 0
Siterer Maggot:
Hahaha, akkurat sånn er jeg og. Svarer et eller annet bullshit på de to første ropene. Det tredje (og som regel litt mer agressive) har litt mer virkning, da jeg hopper opp som om det ikke er noen morgendag. Da er jeg gjerne utroolig seint ute, blir sur på meg selv, og skoledagen starter utrolig kjipt.


Helt samme med meg. Når både meg og pappa blir litt mer agressive, i hvert fall meg, kommer jeg meg ganske fort opp, men det tar noen rop
Veni vidi vici
  • 0
i dag var je oppe 04.30 tar litt tid å stille seg om til friperioden. gamet fm08 fra 0500 til til ca 1200. men vanligvis i fri perioden alt ifra 0600 til 1600. latskap er en dyd
EvilSoulEater
  • 0
Helgene er halv ett passe tid stå opp, våkner vanligvis mye tidligere, men få ting er diggere enn bare chille,n i senga.

På hverdager står jeg opp 7.15
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Stå opp?...Man må vel legge seg for å stå opp ><
Square Enix.
  • 0
Jeg står opp når jeg føler for det....
Også pleier jeg å står opp som regel "sent" i uka, og tidlig i helga.
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Nesten alle sammen her står opp ekstremt sent

Legger dere dere klokken 5 om morningen eller?
  • 0
Det hender i helgene ja Men på hverdagene står jeg opp 7:45. Legger meg rundt 23:30.
Blå...
  • 0
Jeg er det ultimate A-mennesket her på forumet
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Nesten alle sammen her står opp ekstremt sent

Legger dere dere klokken 5 om morningen eller?


Jeg legger meg vanligvis 3.
Men uansett om jeg sovner kl. 22 eller 04 er det ikke noe i veien for at jeg sover til 15.00 hvis ikke klokka står på.
  • 0
står opp mellom 0600 -0630 på hverdager.. står opp når faen jeg vil i helgene.
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
Jeg legger meg vanligvis 3.
Men uansett om jeg sovner kl. 22 eller 04 er det ikke noe i veien for at jeg sover til 15.00 hvis ikke klokka står på.


Jeg skjønner ikke hvordan du klarer det. Klokka 12 om morgenen er ekstremt for meg! Da begynner foreldrene mine å vekke meg, nesten bli urolig
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer SlippY:
Jeg er det ultimate A-mennesket her på forumet

Jeg hater det når A-mennesker kommer og vekker meg opp om morgenen.

De er bare så skadefro;
"Høhøhø nyy, fin dag!"

  • 0
ukedager 6:45-7:00

helger 8:00 - 10:30
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer svenningen:
helger 8:00

Å gud nei
  • 0
jeg våkner ALLTID fem minutter før klokka ringer, for å være våken nok til å skru den av.
Og så sovne igjen
  • 0
Kunne godt tenke meg å stå tidlig opp i helgene...Synes det hadde vært digg, men står som sagt sjelden opp før halv ti
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
hverdager 5-7 og helger 7-10
som oftest 8 i helgene, mye tid til spilling om morgnen
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer vpvmeizter:
off, orker ikke å tenke på imorgen dagen *grøss* Kommer mest sansynlig til og si at jeg har en super høy feber, men den har spirituelle superkrefter slik den gjør seg usynlig.

And then, im off to bed


Det er noe alle gamere er født med med

untatt Maggot
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
I helgene sover jeg til ett-halv to tiden eller no
Det varierer jo fra tid til tid...
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer jon_melon:
Kunne godt tenke meg å stå tidlig opp i helgene...Synes det hadde vært digg, men står som sagt sjelden opp før halv ti


Det er ekstremt deilig å stå opp klokka 8 eller halv 9 i helga og spille i maaaange timer før det er middag
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Det er ekstremt deilig å stå opp klokka 8 eller halv 9 i helga og spille i maaaange timer før det er middag


.... .... .....
Hvorfor ikke bare sove lenge, våkne til middag og så spille til kl. 0600 på natta?
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Citerer Suppeelsker et er ekstremt deilig å stå opp klokka 8 eller halv 9 i helga og spille i maaaange timer før det er middag

.... .... .....
Hvorfor ikke bare sove lenge, våkne til middag og så spille til kl. 0600 på natta?


Amen to that brother!

Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
^^

Men serr, jeg skjønner ikke åssen dere greier å legge dere så tidlig, og stå opp så tidlig;P
Jeg legger meg ofte ikke før kl 0300 og står opp kl 0730. Er trøtt i 20 min, så er jeg hyper hele skoledagen, får med meg alt også
  • 0
du står opp tidelig du også, hvis du står opp kl 0730!

calm the fu** down, and get some sleep!
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!