Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Hvilke spill gir deg gode, gamle minner?


Mario Kart 64 på Nintendo 64.
I was frozen, today!
  • 0
Av en eller annen grunn ikke mario 64 selv om det var mitt første spill, men mitt andre spill Zelda Majoras Mask derimot mm
"get poor die tryin"
  • 0
Super mario 64
Jak and Daxter
Ratchet and clank 2
FFX
David Beckham soccer /selv om det suger
This is Football 2004
spyro
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Super mario 64
Jak and Daxter
Ratchet and clank 2
FFX

Fantastisk liste. Jak & Daxter har jeg veldig gode minner fra, savner virkelig det spillet, det har mye med at jeg bare spilte gjennom det 1 gang. Gleder meg sykt til Jak & Daxter til PS3, Naughty Dog er jo i siget for tiden
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Legend of Zelda Ocarina of time
FF7
Banjo and Kazooi
klonoa


Herlige minner
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Diddy Kong Racing
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Mario på Super Nintendo, hørt musikken for ikke så lengesiden var helt på gråten
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Har og gode minner fra Spyro på Playstation 1. Har det ikke nå lenger, og husker ikke mye fra det, men gleden jeg kjenner bare ved å tenke på det vitner om at jeg hadde en veldig god tid når jeg spillte Spyro sammen med mine venner som ung.

Knights of The Old Republic er jo også et spill som vekker minner, tross at det ikke er så spesiellt gammelt. Jeg runder det nå hvert år, bare fordi jeg synes det er et fantastisk spill, og dette går mye på story og karakter-interaksjon, som det virker som om jeg aldri går lei av. Om vi dog skal grave veldig dypt i min spill-nostalgi, vil vi komme til titler som Commander Keen og Scorched Earth. Herregud for noen gamle spill
  • 0
Ser at det er en del yngre folk her som begynte med PS1 eller N64. Selv får jeg nostalgifølelsen av NES-klassikerne; Super Mario Bros 1-3, Legend of Zelda og Mega Man-serien.
  • 0
Crash Bandicoot-spillene på PS1. Ganske trist egentlig, siden NaughtyDog ikke lager dem noe mer. De gamle er fortsatt bedre enn de nye på alle måter... Og de nye er multiplatform. Det er det værste med de nye.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Donkey Kong og Mario Bros på Super Nintendo

Kanskje jeg skal pakke opp den gamle ørnen og spille litt.
<3Rosenborg BK<3
  • 0
mario
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
zelda ocarina of time.
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Får gode minner av Ratchet and clank 2, vet ikke. Men jeg bare elsket det!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Quote ifra Topp 5 N64 spill!

Siterer Andzel:
Citerer legion_kart:blast corps e jævli bra. spilte det sykt mye

Hehe, men veit du hva? Runnet det for noen uker siden for første gang. Klarte det ikek når jeg var mindre, ga aldri opp. Gravde det fram igjen for noen uker siden og tok alt på nytt og etter tre til fire timer? Husker ikke var jeg ferdig. DET VAR DEILIG følelse!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Super Mario til Gameboy Colour
Star Wars: Battlefront 2 til PS2
Dragon Ball Z: Budokai 2 til PS2
Dragon Ball z: Budokai 3 til PS2
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Et spill som gir meg gode minner er Wolfenstein 3d. Jeg brukte å spille det når jeg var rundt 4-5 år gammel. Det er nok det spillet jeg har de beste minnene fra.
  • 0
alle ratchet and clank spillene
alle jak spillene uten jak x
og alle sly spillene spesielt 2ern
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Ratchet and clank 2
MGS 1 og 2
Rayman
Zelda (N64 spillene)
FF 9

!!CROC!! <- SEFF

Bomberman
Mario N64
Tombi 2

Schtore spilltittler for meg.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Ocarina of Time, selv om jeg spiller det mye nå og.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Jeg er ikke verdens eldste kar, så man trenger ikke å gå langt tilbake i tid for å finne det spillet som gir meg gode minner. Pokèmon Gold.
Jeg trenger vel ærlig talt ikke å si hvorfor.
  • 0
Gran Turismo 3 (PS2) og Tony Hawk's Pro Skater 3 (Game Boy Advance) har jeg mange gode minner fra! Det var en av de første spilla mine.

Lagt til 2008-12-20 15:28:
Og Mario på Nintendo 64(Tror jeg det var), selfølgelig!
  • 0
Transport Tycoon fra '94 og monster truck madness!
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0
En av de oldeste spillene fra Prince of Persia!
Fantastisk bra!
Tre andre er et might and magic-spill, et bilspill til Game Boy og den første Halo!!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Foresten så gir Tony Hawk's Pro Skater 3 på GMA veldig gode minner! Husker en gang da jeg satt ute og spilte ute, så hadde jeg bare litt igjen å klare. Klarte det såvidt ikke. Jeg ble så sint og lei at jeg slo Game Boy'en i hodet og skjermen knuste helt. Fatter ikke at jeg kunne gjøre noe slikt! Men så var jeg jo bare rundt 7 år. Etter det kjøpte jeg ny GMA og knuste aldri noe igjen (ikke med vilje ivertfall).
Ridge Racer bør nevnes.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!