Norsk
Nyeste
Atrás

Retro

Her mimrer vi om gamle klassikere og perler fra spillmediets historie

Hvilke spill gir deg gode, gamle minner?


Super Smash til N64

Heihei
  • 0
huff.. Resident Evil gir meg bare dårlige minner.. Minner som jeg helst vil glemme
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Skillmarsen:
huff.. Resident Evil gir meg bare dårlige minner.. Minner som jeg helst vil glemme

Hvorfor det?
  • 0
vel.. Jeg har en kompis og han er "skap homo" som det så fint kalles + at han er ei jævla pyse.. så det var en dag han måtte overnatte hos meg (mange år siden nå) + at han måtte sove i mitt rom.. Men hvorfor gir resident evil meg dårlige minner? vel det var fordi at han satt og så på at jeg spillte det.. så natten kom og vi gikk og la oss.. dagen etterpå så våkner jeg opp med "skap homoen" på brystet mittt.. jeg fikk helt sjokk.. kan du tenke deg at du har homo fobi og våkner opp med en homo på brystet ditt.. .. det er ikke noe artig
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Veeel, spillet er utrolig kickass uansett om du hadde en litt kleien fyr oppå deg. Du må ikke la slike ting sperre minnene for et fantastisk spill
  • 0
spillet sugde uansett så
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Skillmarsen:
spillet sugde uansett så

Det var kanskje en smule sært, men hos meg ligger det gode minner
  • 0
Ohh..Jeg glemte selvfølgelig Morrowind, ingenting er så artig som å gå seg vill og plutselig finner du en skjult grotte eller no Ikke så gammle minner, men iallefall gode
  • 0
Siterer Skillmarsen:
vel.. Jeg har en kompis og han er "skap homo" som det så fint kalles +
at han er ei jævla pyse.. så det var en dag han måtte overnatte hos meg
(mange år siden nå) + at han måtte sove i mitt rom.. Men hvorfor gir
resident evil meg dårlige minner? vel det var fordi at han satt og så
på at jeg spillte det.. så natten kom og vi gikk og la oss.. dagen
etterpå så våkner jeg opp med "skap homoen" på brystet mittt.. jeg fikk
helt sjokk.. kan du tenke deg at du har homo fobi og våkner opp med en
homo på brystet ditt.. .. det er ikke noe artig

stakkars deg, hadde drept han hvis jeg var deg,du må vel ha hatt mareritt i mange dager etter DEN opplevelsen....hvis det hadde vært meg så hadde jeg slått han på trynet og etter det så hadde jeg kasta han ut!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Må el være Gears of War som gir meg gode minner...
Ekstremt flotte headshots kan ikke glemmes...
Jeg sparker rompe
  • 0
Spilte forøvrig det første Gran Turismo spillet i dag, i tillegg til "Croc"! Gamle PSone titler begge to, testa de i dag på ps3'n

Fy flate, det var nostalgi det! ELSKER CROC!
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Gode gamle minner. oisann det er mange, men det spillet som vekker mest minner hos meg er mario spillet som kom ut til N64. Det spillet var også ganske revelusjonerende når det gjelder grafikk og gameplay.Er det noe som man alltid kan falle tilbake til når man er drittlei av all hodeskyting og lemlesting, så er det Mario.
victim of a imaginativ world
  • 0
Maple Story uten tvil julen 2006 var den beste noensine
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Ocarine of time, POkemon spillene til gameboy, crash B. 3 og Super mario 64
  • 0
Ocarina of time, super mario 64, mario kart,james bond golden eye til n64 og zelda majoras mask
"Say one, more word, I double dare you (bring it on)" -Children of Bodom\m/
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gusj
Originale Prince of Persia. Å, så gøy det var å spele då eg var ein liten krakk. Dei metall-greiene som delte prinsen i to var nervepirrande.
  • 0
Battlefield vietnam og battlefield 1942:secret weapons of WW2
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
  • xpn
  • xpn
super mario 64 helt fantastisk.
  • 0
Husker ikke om jeg har nevnt "Diver's Dream" før, men det gir meg kjempegode minner Jeg var så idiot at jeg bytta det bort på Spiderman, men jeg har angret i 5 år siden.. Det var et dykkerspill der du fant skatter i skipsvrak og grotter, fighta med haier og sånt
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Super Mario fra NES.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Syro the Dragon! Det er gode minner det!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
pokemon blue på min "nye" game boy color.
husker at det tok lang tid før jeg fant hvordan man fikk mer enn 6 pokemons.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
super mario 3 til NES gir meg gode minner
  • 0
Syphon Filther 2 og 3 (PS1)
Red Alert (PC, det eldste)
C&C (PS1)
Alle Spyro spillene (Xbox og PS1)
CoD 2 (PC)
No One Lives Forever 1 og 2 (PC)

Også en hel del til fra PS1, Crash og gjengen! Herliig..
  • 0
Metal gear solid (ps)
Super mario 64
spyro1-3 (ps)
pokemon(gamboy advance)
Elder scroll's morrowind (expansion bloodmoon)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!