Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Helgeåpen nattråd [info]


Som dere kanskje har fått med dere, er nattråden helgeåpen for denne uka (fredag 23.00 - mandag 09.00)

Hva synes dere om at ordningen ev. fortsetter i framtiden? Eller skal vi ha det som før?

Et annet alternativ er å holde den litt lenger åpen i helgene.

Vi vil gjerne ha deres synspunkter.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ettersom jeg sjelden er våken mellom tidspunktene den egentlig er åpen, er det jo ålreit at den er åpen litt utenom også.
  • 0
Gir mer mulighet til å være aktiv i den, men synes at nattråden blir mer eller mindre identisk med Chat.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Liker dette. Passer bra det med tanke på at jeg ofte ikke har muligheten til å være på når det er natt. Men på den negative siden, så har jeg ingen grunn lenger til å ikke være aktiv i helgene.
  • 0
Liker dette veldig godt.
  • 0
Liker mye bedre ideen som den svenske nattråden har. De som faktisk blir oppe så sent burde bli belønnet med en åpen nattchat, redd for at helgchat blir FFA spamfest. Om aktiviteten ikke tar seg opp etter eksamenstider burde dere kanskje begynne med dette, men liker i utgangspunktet ikke ideen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Kan bli veldig interessant, ifht. å se om den holder de "random" diskusjonene gående, eller om det faller tilbake på typ Chat 4.0
Liker at dere prøver på noe nytt da
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Interessant, liker dette.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vel, for en som ikke har tid eller ork til å være oppe til sent på natt så passer dette meg godt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer remote:
Som dere kanskje har fått med dere, er nattråden helgeåpen for denne uka (fredag 23.00 - mandag 09.00)
Hva synes dere om at ordningen ev. fortsetter i framtiden? Eller skal vi ha det som før?

Jeg har ikke noen meninger om det, men det er bra at du bruker den oppdaterte forkortelsen for "eventuelt"!
www.steinskog.me
  • 0
yes
mah boi
  • 0
Siterer Schass:
oppdaterte


Jeg er nu ganske oppdatert når det gjelder det norske sprog.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!