Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Hvem bør bli moderator?


Jeg vil bli mod. Ellers får dere pryl.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer NorGaMaGamer:Hadde vært digg å være moderator en gang for å bli kvitt "Nor" delen.
Jeg tror ikke moderatorer har rettigheter til å bytte navn.


Får iallefall valget for å ha eget navn eller er det bare skribenter?
  • 0
vet du hva Predator. hadde du vært mer aktiv kunne du sikkert blitt mod, bare så du vet det.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer NorGaMaGamer:
Citerer The Cookiemonster:
Citerer NorGaMaGamer:Hadde vært digg å være moderator en gang for å bli kvitt "Nor" delen.
Jeg tror ikke moderatorer har rettigheter til å bytte navn.


Får iallefall valget for å ha eget navn eller er det bare skribenter?

Det er nok kun skribenter som har det. Ole-Christian har det fordi han er hardware-skribent.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Får iallefall valget for å ha eget navn eller er det bare skribenter?
Det er nok kun skribenter som har det. Ole-Christian har det fordi han er hardware-skribent.


skiftet han brukernavn fra TSA til O-C da han ble skribent?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
skiftet han brukernavn fra TSA til O-C da han ble skribent?

Dunno, spør han selv. Jeg bare antar ting.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Dunno, spør han selv. Jeg bare antar ting.


om det er sant at man kan bytte navn om man blir skribent vet jeg hva jeg skal bli, etter at jeg har blitt moderator da
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
om det er sant at man kan bytte navn om man blir skribent vet jeg hva jeg skal bli, etter at jeg har blitt moderator da

Jeg mistenker at det er noe man må hvis man blir skribent. Strategist, som også er skribent, har en annen bruker med sitt ekte navn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
skiftet han brukernavn fra TSA til O-C da han ble skribent?


Han gjorde nok det
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
vet du hva Predator. hadde du vært mer aktiv kunne du sikkert blitt mod, bare så du vet det.


Har du blitt lovet en mod-status da, siden du vet å påstå det? Er lættis om mods kun blir basert på aktivitet...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Har du blitt lovet en mod-status da, siden du vet å påstå det? Er lættis om mods kun blir basert på aktivitet...


har ikke blitt lovet mod-status, nei, men en mod må jo være aktiv, og på det området gjør jeg det ganske bra.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Archana:
Har du blitt lovet en mod-status da


Var nok jeg som plantet det håpet i hodet på ham

Syntes den som fortjener å få mod-status er en person som kjenner Gamereactor godt og tar jobben seriøst. Som mange andre har jeg troen på deg, Joey.
  • 0
Hvorfor ikke stoppe all denne spekuleringen og bare høre med moderatorene når de har noe å annonsere? Føler tråden er blitt den store konspirasjonstråden nå.
  • 0
/r/karmaconspiracy
  • 0
Siterer NorGaMaGamer:
/r/karmaconspiracy


GR/Conspiracy
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
skiftet han brukernavn fra TSA til O-C da han ble skribent?


Ja.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer fantomena:
Hvorfor ikke stoppe all denne spekuleringen og bare høre med moderatorene når de har noe å annonsere? Føler tråden er blitt den store konspirasjonstråden nå.


Haha, du har helt rett der fantomena.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer fantomena:
Hvorfor ikke stoppe all denne spekuleringen og bare høre med moderatorene når de har noe å annonsere? Føler tråden er blitt den store konspirasjonstråden nå.


Jeg mener å huske at Strategist oppfordret oss til å lage en slik tråd. Det svenske forumet har også en.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer fantomena:
Hvorfor ikke stoppe all denne spekuleringen og bare høre med moderatorene når de har noe å annonsere? Føler tråden er blitt den store konspirasjonstråden nå.


poenget med tråden, om du ikke skjønte det, er å diskutere hvem du tror blir moderator. håper jeg oppklarte i det siden du tydeligvis ikke skjønte tittelen til tråden.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Citerer fantomena:Hvorfor ikke stoppe all denne spekuleringen og bare høre med moderatorene når de har noe å annonsere? Føler tråden er blitt den store konspirasjonstråden nå.

poenget med tråden, om du ikke skjønte det, er å diskutere hvem du tror blir moderator. håper jeg oppklarte i det siden du tydeligvis ikke skjønte tittelen til tråden.


Jeg skjønte det, men ser fremdeles ikke vitsen med det.
  • 0
Jeg ser ikke vitsen med å henge på et spillforum heller, men jeg gjør det likevel.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer fantomena:
Jeg skjønte det, men ser fremdeles ikke vitsen med det.

Hvis du ikke skjønner vitsen, hvorfor gidder du da å kommentere her? Tråden er akseptert, og får stå. Liker du det ikke er det bare å ikke kommentere i den.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer fantomena:Jeg skjønte det, men ser fremdeles ikke vitsen med det.
Hvis du ikke skjønner vitsen, hvorfor gidder du da å kommentere her? Tråden er akseptert, og får stå. Liker du det ikke er det bare å ikke kommentere i den.


Jeg kommer med min mening som det er lov med på et forum så lenge det er ytringsfrihet her. Men jeg skal stoppe og kommentere her.
  • 0
Pfff. Er vel ganske åpenbart at jeg burde være moderator.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Pfff. Er vel ganske åpenbart at jeg burde være moderator.


Okei, du starter klokka åtte i morgen tidlig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!