Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Hvem bør bli moderator?


Enkelt og greit, nye moderatorer skal velges snart, her kan dere diskutere hvem dere synes egner seg til å få den gjeve tittelen.

Diskutér gjerne

Hvorfor skal h*n få plassen som moderator?

Hvem passer best?

Hvem passer absolutt ikke best?


Minner om å unngå personangrep, som er i strid med GR sitt forumreglement, men eller erklærer jeg diskusjonen for åpnet!

Mod-edit: Dette skal ikke være en tulletråd. Vi er tilfredse med at dere diskuterer deres tanker om hvilke brukere dere til enhver tid mener vil egne seg som moderatorer og kommer til å overlate denne tråden i det store og hele til dere, men vi forventer at dere bruker den på en konstruktiv måte og ikke til tull.
/Strategist
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg tror JoEy_Odd blir moderator.

1. Han er en fantastisk aktivitetsmaskin (på natta) og vil garantert åpne og stenge nattchatten, da han alltid er våken på natta.

2. JoEy_Odd, naturligvis.

3. din mor

4. Sier seg selv.

5. Finner ikke på noen argumenter mot meg selv vel?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kronoz.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
gnyg er et godt valg. Han er veldig blid, veldig kjekk, han føyer seg inn i moderatorrekken med skjegget. Tross alt, skjegg er et tegn på mannlig dominanse og vishet, og derfor er gnyg et godt valg som moderator.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
ah, intelligent discussion. men må nesten si meg enig med The Cookiemonster, godt formulerte argumenter for at din kandidat skal velges!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer gnyg:
Han er veldig blid


Jeg ser for meg at du er snill og blid hele tiden, men får du litt makt, tar den onde diktatoren i deg overhånd. Du blir rett og slett et monster.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg tror JoEy_Odd blir moderator.


Høyst usannsynlig. Dette er det norske forumet. JoEy_Odd bor ikke i Norge.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Høyst usannsynlig. Dette er det norske forumet. JoEy_Odd bor ikke i Norge.


skjønner ikke hvordan det kan ses på som negativt? han snakker Norsk og er tilstede på det Norske forumet, ser ingen grunn til at dette gjør at Joey ikke kan bli moderator.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
skjønner ikke hvordan det kan ses på som negativt? han snakker Norsk og er tilstede på det Norske forumet, ser ingen grunn til at dette gjør at Joey ikke kan bli moderator.


For alt vi vet, bruker du Google Translate til å oversette.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
For alt vi vet, bruker du Google Translate til å oversette.


ser fortsatt ikke noe problem med det, er fortsatt norsk
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Er du ikke bare på utveksling ett år, Joey?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Er du ikke bare på utveksling ett år, Joey?


skal hjem om to måneder, ja
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Ja, da ser jeg jo ikke ståheien med at du ikke bor i Norge XD
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Håper eg blir moderator, siden eg har så gode skills.
  • 0
Hvem tror jeg blir moderator?

Har virkelig ikke peiling. Mange som sikkert hadde klart jobben med glans, men jeg klarer ikke se for meg en bestemt bruker som ny moderator.
Så jeg vet ikke hvem som passer eller ikke passer best.

Siterer JoEy_Odd:
Hvorfor du burde velges som moderator


Vel, jeg er nok den som har mest fritid her. Det er jo noe. Tror ikke jeg hadde hatt noen problemer med å gjennomføre oppgavene en mod har. Nå vet jeg ikke hva som gjøres i bakgrunnen, men jeg setter meg fort inn i ting hvis jeg virkelig vil, så det hadde nok ikke vært et problem.

Men:

Siterer JoEy_Odd:
Hvorfor du ikke burde velges som moderator


Jeg tror ikke jeg er seriøs nok.
Å sende advarsler til folk, banne dem, stenge tråder og slikt. Føles ikke som det er helt meg. Men det er jo heller ikke noe jeg har måttet gjøre noen gang, så hva vet jeg.
Har hvertfall ikke hobby-mod tendenser lenger. Har heller et filter som stort sett alltid ignorerer spam, trolling og generell idioti. Og da forsvinner jo litt av poenget med å være mod.
  • 0
Jeg spår at ingen i denne tråden blir moderator. Dette inkluderer da selvsagt meg selv.

Men om jeg absolutt må komme med et argument for at jeg skal bli mod så må jo det være at jeg er den med minst sosialt liv her. Dermed perfekt til å sitte her å moderere hele dagen!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
jeg er den med minst sosialt liv her


Pfffft!
Jeg slår deg og alle andre glatt. Har ikke kontakt med noen utenfor familien lenger, så GR er det eneste sosiale livet jeg har
  • 0
Mitt eneste ønske er at moderatorene velger en rettferdig moderator som har hjulpet til her og er aktiv.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer Kakashi sensei:jeg er den med minst sosialt liv her

Pfffft!
Jeg slår deg og alle andre glatt. Har ikke kontakt med noen utenfor familien lenger, så GR er det eneste sosiale livet jeg har


Slår meg med knap margin da. Grunnet ulike årsaker ser jeg venner noen få ganger per halvår.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hvem passer best? JoEy_ODD

Hvorfor skal h*n få plassen som moderator? Hvorfor ikke? Han er aktiv og gira på jobben!

Hvem passer absolutt ikke best? Jeg.

Hvorfor du burde velges som moderator? Jeg burde ikke velges.

Hvorfor du ikke burde velges som moderator? Fordi jeg er såpass gammel at jeg sover om natta, og fordi jeg hadde vært nødt til å gå foran som et godt eksempel.
Ja, det er meg.
  • 0
Enhver person som er villig til å ta på seg ubetalt arbeid for denne gjengen her må være gal. Du er helt klart en passende kandidat JoEy_Odd.
  • 0
Hvorfor skal h*n få plassen som moderator? Fordi han er aktiv og eldre enn 16 mentalt

Hvem passer best? JoEy_0dd

Hvem passer absolutt ikke best? xXAkresSXx94

Hvorfor du burde velges som moderator Fordi jeg er kjekk/jeg burde ikke
Fem-stjerners medlem
  • 0
Er i litt samme situasjon som TK, der jeg ikke klarer å se for meg hvem som passer.

Er selv ganske aktiv på nettsiden, og hadde nok hatt tid til å være moderator, men som TK, er jeg nok ikke nok seriøs.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer fattigmann:
Hvorfor skal h*n få plassen som moderator? Fordi han er aktiv og eldre enn 16 mentalt

Hvem passer best? JoEy_0dd

Hvem passer absolutt ikke best? xXAkresSXx94

Hvorfor du burde velges som moderator Fordi jeg er kjekk/jeg burde ikke


Det der var dråpen som veltet glasset.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det der var dråpen som veltet glasset.

Skumpa du borti glasset? Det pleier vel å renne over når det er for mye i det, eller?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fanthomas it is.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!