Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Årets Kåringer 2012 - Resultatet


Det er på tide å ikke holde dere på pinebenken lenger. Resultatene av Årets Kåringer for 2012 skal kunngjøres og vinnerne utropes. De har ventet lenge, men det er på tide at de får sin lille opptreden i spotlyset.

La meg først og fremst gratulere alle som har vunnet, takke alle som har gjort sin borgerplikt og stemt, og skryte av alle sammen som har bidratt til å bringe dette forumet gjennom nok et suksessrikt år. Enten du har postet tusen innlegg i år, eller vært en ninja som bare la inn den ene kommentaren som du ikke kunne la være usagt - en usynlig, men uvurderlig skygge på forumet - så har du gjort et viktig bidrag til dette communityet. Takk!

Og vinnerne er:

Kategori: Årets Bruker

Vinner: Joelspeanuts (9)

Andre og tredje: sonic og link (5), LesMiserable (3)

Øvrige: Grallen (2), Kakashi sensei (2), Cladeus (2), fantomena (2), dark samus nemesis (1), Bernt Erik (1), gnyg (1), Marlboro Red (1), albaga (1)
Blanke: 0
Ugyldige: 1
Totalt: 31

Kategori: Årets Konge

Vinner: dark samus nemesis (7)

Andre og tredje: Tommy Kvaernerud (5), Cladeus (3)

Øvrige: LesMiserable (2), Strategist (2), remote (1), The Cookiemonster (1), gnyg (1), Predator (1), Joelspeanuts (1), Parkour Gamer (1), Grallen (1), Los (1)
Blanke: 4
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Dronning

Vinner: Suzanne Berget ( 8 )

Andre og tredje: krystal (4), HaXorZ (3)

Øvrige: skeptisk-heksa (2), Ragish (2), Animorpher (1)
Blanke:9
Ugyldige: 2
Totalt: 31

Kategori: Årets Redaksjonsmedlem

Vinner: Kristian Nymoen (15)

Andre og tredje: Tor Erik Dahl (11), Morten Bækkelund (2)

Øvrige: Robin Høyland (1)
Blanke: 1
Ugyldige: 1
Totalt: 31

Kategori: Årets Skribent

Vinner: Robin Høyland (14)

Andre og tredje: Ingar Takanobu Hauge (5), David Selnes (4)

Øvrige: Martin Andresen (2), Suzanne Berget (1)
Blanke: 5
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Debattant

Vinner: The Heretic ( 8 )

Andre og tredje: Marlboro Red (5), Cladeus (3)

Øvrige: Predator (2), Strategist (2), Joelspeanuts (1), remote (1), Crazy Kraken (1), dr peace (1)
Blanke: 7
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Blogger

Vinner: Strategist (11)

Andre: Bernt Erik (7)

Øvrige: Joelspeanuts (2), Tommy Kvaernerud (2), Ingar Takanobu Hauge (2), Robin Høyland (1), dr peace (1), remote (1), Suzanne Berget (1)
Blanke: 3
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Nykommer

Vinner: Solmyr Raven (14)

Andre og tredje: ElGamer (3), krystal (1), Smørbukken (1)

Blanke:12
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Medlemsanmelder

Vinnere: Kakashi sensei (6), Joelspeanuts (6)

Tredje: Predator (4)

Øvrige: gilliankrueger (2), LesMiserable (1), Ursa Minora (1), Duckislate (1), Soraki (1), Waste (1)
Blanke: 8
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Moderator

Vinner: Strategist (17)

Andre: Kronoz (6), remote (6)

Blanke: 1
Ugyldige: 1
Totalt: 31

Kategori: Årets Veteran

Vinner: Tommy Kvaernerud (10)

Andre og tredje: dark samus nemesis ( 8 ), NewAge (4)

Øvrige: Predator (3), Kakashi sensei (1), kuriri (1), Bernt Erik (1)
Blanke: 3
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Initiativtaker

Vinner: Strategist ( 8 )

Andre og tredje: The Cookiemonster (6), albaga (5)

Øvrige: Cladeus (1), coolandcalm (1), Tommy Kvaernerud (1), remote (1), A to the H (1)
Blanke: 7
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Hjelpsomme

Vinner: Strategist (11)

Øvrige: Elektro Banana (2), the Cookiemonster (2), Bernt Erik (2), The Heretic (2), Kronoz (1), dark samus nemesis (1), Sithlord (1), Ole-Christian (1), Robin Høyland (1), remote (1)
Blanke: 6
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Humørspreder

Vinner: Bernt Erik ( 8 )

Andre: albaga (4), simidude (4)

Øvrige: The Cookiemonster (2), Parkour Gamer (1), 192 (1), Grallen (1), Suzanne Berget (1)
Blanke: 9
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Aktive

Vinner: Strategist (7)

Andre og tredje: sonic og link (6), The Cookiemonster (4)

Øvrige: albaga (3), fantomena (2), Grallen (1), Kakashi sensei (1), Jack the Lack of Crack (1), NewAge (1)
Blanke: 5
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Kategori: Årets Lesehest

Vinner: Fantomena (10)

Andre og tredje: sonic og link ( 8 ), The Cookiemonster (3)

Øvrige: Joelspeanuts (1), Bernt Erik (1)
Blanke: 8
Ugyldige: 0
Totalt: 31

Totalt antall stemmer som ble avgitt i hver kategori er 32. 31 stemmer ble talt, og 1 stemme avvist.

Gratulerer til alle vinnerne og takk til alle som har stemt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Takker for de få stemmene jeg har fått. Like overrasket i år. Ellers, gratulerer til alle.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Bullshit. Valget er fiksa. Alle vet at jeg hadde flest stemmer i alle kategorier.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Tre andreplasser, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Takker til de som har stemt på meg, og gratulerer til alle vinnerne.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Bra at dette ble stablet på bena. Gratulerer til alle for all aktivitet i fjor. Fint og ordentlig oppsett, Strategist.

Siterer Sithlord:
Bullshit. Valget er fiksa.


Vi mangler en Grillo blant alle navnene. Vent, det er jo deg!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jøss, fikk jeg så mange stemmer? En andreplass og to tredjeplasser er ikke så ille syns jeg. Lesehest-kategorien var vel for de som kommenterte flest redaksjonelle tekster, så det skjønner jeg ikke hvordan jeg kom på tredje.

Uansett, takk for stemmene, og gratulerer til vinnerne!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ikke dårlig med årets lesehest.
  • 0
Takk for alle stemmene jeg har fått og gratulere til alle får den gode aktiviteten ifjor! Ikke verst fra min side da. Jeg var ikke SÅ aktiv i fjor som i 2011, men dette er bra nok.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Takker for stemmene, og gratulerer til vinnerne!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Takker for stemmen. Gratulerer til vinnerne!
  • 0
Vinner av årets medlemsanmelder woho! For de som har sett langt etter anmeldelsene kan jeg meddele at de fleste av mine anmeldelser kommer til å bli lagt ut på spillfeber.no fra nå av.

Cheers!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer så utrolig mye til alle sammen som er med på listene

Veldig imponert over dere

Tusen hjertelig takk for stemmene folkens
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer til alle vinnerne!

Og takker for stemmene
  • 0
Takk for stemmene, og gratulerer så mye til vinnerne!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gratulerer til vinnerne, og takk for stemmene.
  • 0
Er overbevist om at grunnen til at det tok tid før resultatene dukket opp var at Strategist manipulerte stemmene i sin egen favør. Snakk om å raske med seg det meste.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Er overbevist om at grunnen til at det tok tid før resultatene dukket opp var at Strategist manipulerte stemmene i sin egen favør. Snakk om å raske med seg det meste.


Når du sier det på den måten gir det mening...
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Er overbevist om at grunnen til at det tok tid før resultatene dukket opp var at Strategist manipulerte stemmene i sin egen favør. Snakk om å raske med seg det meste.


Ikke sant Ole-Christian

Strategist er unik på mange områder og en person/bruker/moderatorsjef som er utrolig flink! All honnør til Strategist og en stor for den jobben han gjør for Gamereactor!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer til vinnerne og gøy og se at jeg fikk 1.stemme som Årets Dronning,hadde jeg aldri trodd da jeg var ganske så inaktiv i fjor men 1.Plassen gikk velfortjent til Suzanne Berget!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
NICE
The gavel corrupts
  • 0
Wow, hadde ikke SirThomas tipsa meg om dette, hadde jeg nok aldri fått vite at jeg har blitt kåret som årets bruker, OG som årets medlemsanmelder. Fantastisk! For en kveld dette ble

Det her setter jeg umåtelig stor pris på, folkens. Tusen takk for alle stemmer

Bedre sent enn aldri, er det ikke de'rem sier?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!