Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Årets Kåringer 2011: Resultatet


Godt nytt år! Dere er sikkert ivrige etter å lese resultatet, så jeg skal ikke bruke lang tid på å unnskylde den sene leveringen av stemmetallene. Til neste år vil vi forsøke å finne måter å gjøre stemmetellingen mer automatisk forhåpentligvis, og samtidig stramme inn noen regler for å begrense tullestemmene som dukket opp fra noen. Som dere kan se er en del stemmer blitt erklært ugyldige av ulike grunner, men alle er her gjort rede for, slik at det skal være mulig for dere å se at alt har gått riktig for seg i opptellingen og at vi har forsikret oss mot feiltellinger.



Det er mange verdige vinnere under her, og jeg vil på vegne av moderasjonen og redaksjonen gratulere samtlige og også alle dere andre med en flott innsats i året som gikk. Så til resultatet:



Antall brukere som benyttet stemmeretten: 51


Kategori: Årets Bruker

Vinner: DoanDavid (17)


Andre og tredje: Tommy Kvaernerud ( 8 ), Ursa Minora (5)


Øvrige: Dark Samus Nemesis (3), Skreifiskaren (1), Cladeus (1), Parkour Gamer (1), 192 (1), sonic og linc (2), Grallen (4), Predator (2), blyantkvesser (1), Elektro Banana (1), Africanboy_97 (1), Venom140 (1)
Blanke: 1
Ugyldige: 1
Totalt: 51



Kategori: Årets Konge


Vinner: DoanDavid (13)


Andre og tredje: Dark Samus Nemesis(11), Tommy Kvaernerud (7)


Øvrige: peterernoob (1), gnyg (1), Ursa Minora (1), Grallen (5), Zyrocz (1), Predator (2), Lillemann (1), Kule G (1), Flakey Metal (1), ollirudi (1), NewAge (2), Venom140 (1), Joelspeanuts (1)
Blanke: 0
Ugyldige: 1
Totalt: 51



Kategori: Årets Dronning


Vinner: Lykkedragen (25)


Andre og tredje: HaXorZ ( 8 ), princesszelda (3)


Øvrige: Ine (2), skeptisk-heksa (2), Ragish (1), bryangirl (1)
Blanke: 3
Ugyldige: 5
Totalt: 51



Kategori: Årets Redaksjonsmedlem


Vinner: Daniel Guanio (12)


Andre og tredje: Morten Bækkelund (9), Kristian Nymoen (7)


Øvrige: Tor Erik Dahl (3), Line Fauchald (6)
Blanke: 11
Ugyldige: 3
Totalt: 51


Kategori: Årets Skribent


Vinner: Ingar Takanobu Hauge (19)


Andre: Daniel Guanio (5), Alexander Lange (5)


Øvrige: Adrian Berg (1), Mohammed Warsame (1), Ole-Christian Johansen (1), Kim Visnes (1)
Blanke: 15
Ugyldige: 3
Totalt: 51



Kategori: Årets Debattant


Vinner: The Heretic (9)


Andre: Crazy Kraken (4), DoanDavid (4)


Øvrige: kvidogberg (1), The Cookiemonster (1), Bernt Erik (1), Predator (2), blyantkvesser (1), fantomena (1), fanzypanzy (1), Jon Cato (2)
Blanke: 24
Ugylige: 0
Totalt: 51


Kategori: Årets Blogger


Vinner: Ursa Minora (19)


Andre og tredje: Tommy Kvaernerud (12), Joelsepeanuts (4)


Øvrige: Crazy Kraken (1), the Zelda guy (1), NorGaMaGamer (1), Elektro Banana (1), DoanDavid (2), Predator (1), Kraigo (1), Venom 140 (2), Bernt Erik (2)
Blanke: 3
Ugyldige: 1
Totalt: 51



Kategori: Årets Nykommer


Vinner: The Cookiemonster (14)


Andre: Kraigo (3)


Øvrige: Lodium (1), Fossie (1), Chessmaster (1), draigo (1), erix77 (1), Africanboy_97 (1), flixa (1)
Blanke: 18
Ugyldige: 9
Totalt: 51



Kategori: Årets Medlemsanmelder


Vinner: Soraki (15)


Andre og tredje: Kakashi Sensei (3), Ursa Minora (3)


Øvrig: DoanDavid (2), Jack the Lack of Crack (1), 192 (1), Predator (1), AcH Clawed (1), fantomena (1), Venom140 (1)
Blanke: 19
Ugyldige: 1
Totalt: 51



Katorgori: Årets Moderator


Vinner: Strategist (20)


Andre: Ole-Christian Johansen (10)


Øvrige: Kronoz (6), The Heretic (6), remote (1)
Blanke: 6
Ugyldige: 2
Totalt: 51



Kategori: Årets Veteran


Vinner: Tommy Kvaernerud (21)


Andre og tredje: Dark Samus Nemesis (6), New Age (5)


Øvrige: Cladeus (1), Taxta (3), The Heretic (1) Predator (1)
Blanke: 8
Ugyldige: 5
Totalt: 51



Kategori: Årets Initiativtaker


Vinner: Tommy Kvaernerud (22)


Øvrige: albaga (2), Joelspeanuts (2), blyantkvesser (1), Strategist (1), Bernt Erik (2), Predator (1), Kraigo (1)
Blanke: 18
Ugyldige: 1
Totalt: 51



Kategori: Årets Hjelpsomme


Vinner: Ole-Christian Johansen (7)


Andre: Grallen (3), DoanDavid (3)


Øvrige: Dark Samus Nemesis (1), gnyg (1), fantomena (1), 192 (1), AcH Clawed (1), blyantkvesser (1), ZeroFool (1), Bernt Erik (1), Predator (1), kuriri (1), Kule G (1), Tommy Kvaernerud (1), Lykkedragen (1), Gal Jente (1), CrazyEyedGamer93 (1), MationMac (1)
Blanke: 21
Ugyldige: 1
Totalt: 51



Kategori: Årets Humørspreder


Vinner: Bernt Erik (10)


Andre: Ursa Minora ( 8 )


Øvrige: Tommy Kvaernerud (2), albaga (1), coolandcalm (1), The Cookiemonster (2), Kraigo (2), Grallen (1), DoanDavid (1), MationMac (1), Predator (1), blyantkvesser (1), Skreifiskaren (1), HaXorZ (1), Flakey Metal (1), liban1301 (1), Zyrocz (1), Majesty (1), Sithlord (1)
Blanke: 10
Ugyldige: 2
Totalt: 51



Kategori: Årets Inkluderende


Vinner: Dark Samus Nemesis (4), albaga (4) Grallen (4)



Øvrige: DoanDavid (2), gnyg (1), MrKickass (1), Soraki (2), Tommy Kvaernerud (1), Bernt Erik (2), Predator (1), Kule G (1), Lykkedragen (1), HordeHardcore (1)
Blanke: 25
Ugyldige: 1
Totalt: 51



Kategori: Årets Lesehest


Vinner: fantomena (25)


Andre: albaga (3), sonic og link (3)


Øvrige: Parkour Gamer (1), DoanDavid (1), Tommy Kvaernerud (2), Predator (1), Africanboy_97 (1)
Blanke: 25
Ugyldige: 2
Totalt: 51


Gratulerer!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Da får jeg bare gratulere alle vinnerene da!

Jeg vil også takke alle som stemt meg frem til årets nykommer, det varmer!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Grattis til alle vinnerne!

Vil og takke alle som har stemt på meg. Å vinne prisen som Årets Inkluderende, andreplass som Årets Hjelpsomme og ikke minst fjerdeplassen som Årets Bruker og Årets Konge er virkelig en god motivasjon til å fortsette med aktiviteten på siden!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fikk i det minste en andreplass, gratulerer til alle vinnerne.

Må bare spørre, hvorfor er ikke MrKickass på listen over årets nykommer? Er ganske sikker på at han fikk noen stemmer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
MrKickass har hatt en dobbeltbruker med aktivitet før 2011, så han er derfor ikke nykommer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Årets medlemsanmelder you say? Likbart

Takk til de som har stemt på meg, men først og fremst de som har fulgt mine skriverier i hele år og motiverte meg med kommentarer og tilbakemeldinger. Det er jo derfor jeg skriver ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kult, 3 stemmer til meg totalt^^ Stolt.

Takk til dere som stemte og gratulerer til alle vinnerne
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Gratulerer til vinnerne, og takker så mye for stemmene
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jøss, årets bruker og konge, faktisk. Takk for alle stemmene, må si at å vinne disse kåringene var en flott måte å avslutte min tid som vanlig bruker. Var litt usikker på om jeg i det hele tatt kunne være med i trekningen.

Takk til alle som stemte og gratulerer til dere andre, og!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Gratulerer til vinnerne og takk for stemmene dere ga meg.

Heftig resultat!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Gratulerer alle vinnerne!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gratulerer til alle vinnere
  • 0
Takk til alle som stemte på meg, det setter jeg stor pris på
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Siterer Strategist:
MrKickass har hatt en dobbeltbruker med aktivitet før 2011, så han er derfor ikke nykommer.


The Cookiemonster var jo pedro97 da, eller ble denne lagd i 2011?

Uansett, takk til alle som stemte på meg, alltid koselig å se
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
The Cookiemonster var jo pedro97 da, eller ble denne lagd i 2011?
Ja. Det ble den. Jeg forsøkte å kontrollere alle brukerne i alle kategoriene, men noen kan ha unnsluppet meg. Vinnerne har jeg dog sjekket godt for å forsikre meg om at de svarer til kriteriene for kategorien.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer til alle vinnerne!

Siden jeg ikke vant, så er det vel på sin plass å si at vi er alle vinnere... Takk for stemmene Neste år skal det ikke være noe tvil om hvilken kongelig, hjelpsom intiativtaker av et redaksjonsmedlem dere skal stemme på;)
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Tusen, tusen hjertelig takk til alle stemmene jeg har fått og ikke minst at jeg ble kåret som årets humørspreder. Jeg er evig takknemlig til alle dere brukere

Ellers vil jeg gratulerer alle dere som er både vinnere og er med på listen

Stå på og så gjør vi Gamereactor til en enda bedre plass å være
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Bernt Erik det var fortjent att du fikk den prisen, eg elsker bloggene dine!!
  • 0
Gratulerer til vinnerne, og takk til den ene som stemte på meg. Meget hyggelig
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulerer til alle vinnere
  • 0
Nummer 2 i medlemsanmelder katogorien er slett ikke verst med tanke på min manglende aktivitet siste halvår i fjor. Antar jeg bør ta dette som et iniativ til å starte på an igjen for fullt.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Takker for alle stemmer og to førsteplasser!
Og gratulerer til alle andre!
  • 0
Gratulerer til alle vinnerne! Og stort takk til de som stemte på meg!
  • 0
Bøyer meg i støvet. Takk for i fjor. Håper på å se et litt mer aktivt år på GameReactor. Jeg vil gjerne se flere blogger og medlemsanmeldelser gjennom året, noe som enklest kan stimuleres om nettopp du velger å kommentere på disse.

Akkurat nå er jeg hyklersk fordi jeg 1. ikke kommenterer i overlag mye og 2. ikke skriver særlig mange blogger og medlemsanmeldelser heller, mest fordi jeg 3. er et noe lat og giddaløst menneske.

La likevel ikke min latskap stoppe deg. Vis GameReactors brukere at du bryr deg. At du er nettopp den kleinsnille personen som støtter et medmenneskes skriblerier, selv om det ikke er en nobelprisvinner. Vær den rare stalker-typen vi alle elsker å hate og elske. Men for guds skyld ikke la det virke overfladisk. Da kan du heller holde kjeft.

Motstrider mine formaninger hverandre? Uff da. I så måte kan det være lurt å følge begge. På fagspråket kaller man det konstruktivtiv kritikk.

Så, hva var det jeg ville fram til? Takk for tittelen og vær mer aktiv. Selv har jeg ikke orka å skrive stort i 2012, julekalenderen tok på og har prioritert å skrive et par gaming-saker i Trønder-Avisa som kom på trykk denne uka, så om du befinner deg i Nord-Trøndelag og ikke har brukt onsdag- og fredagsavisa til opptenning/dasspapir riktig enda, bla om til ungdomssidene og fryd deg.

Helt til slutt: Fra februar og framover vil jeg publisere et kåseri hver uke. Om du har lest ned hele denne kommentaren, eller bare skippa det øverste for å se om jeg hadde noe poeng, og fersker meg i å ikke skrive noe ei uke: Ikke si et kløyva ord, please. Det betyr sikkert at jeg enten ikke har hatt tid til å få noe ned på papiret, har danset litt for hard tango eller at jeg er en lurendreier med tomme løfter som ikke er sitt eget ord verdt.

Og med det vil jeg gratulere alle vinnere i de ulike kategoriene og takke de som stemte på meg som årets blogger.
  • 0
Wow, jeg kom faktisk på 2. plass på Årets Dronning, og det var uventet. Var ikke klar over at folk stemte på meg engang. For en hyggelig overraskelse!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!