Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Dette er en reklame!


Jeg begynner og bli rimelig lei av denne beskjeden nå,har vært online på Gamereactor i max 10.min og lest på forum og flyttet meg litt rundt,men denne reklamen har nå dukket opp nærmere 10 ganger i løpet av denne korte perioden...Hva skjer!
Det er himla irriterendes,før kunne jeg sitte over 1.time på Gamereactor og kose meg,men reklamen dukket opp maks 2-3 ganger.

Hva er egentlig poenget Gamereactor?

Denne reklamen er det første som møter meg når jeg logger meg inn her/taster inn nettadressen deres og det holder lenge nok for min del!Er det bare jeg som har merka dette eller gjelder dette for andre brukere her inne også tro..?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Nå har ikke jeg sett noen reklame de to siste årene, siden jeg er GR Club medlem, men hvis det er såpass ille som du og flere andre sier, så tror jeg ikke jeg hadde orket å være på siden så mye som jeg er.

Kan ikke fordra reklame generelt.
  • 0
Døh, de trenger reklame for å drive denne siden. Enten betaler du for GR club eller så finner du deg i litt reklame.
What is dead may never die
  • 0
Vi i moderasjonen og redaksjonen har også beklaget oss over dette overfor danskene og etter hva jeg forstår vil reklamesiden som dukker opp for hvert tiende klikk trappes ned (tilbake til tidligere frekvens) iløpet av en uke. Gamereactor er avhengig av å eksponere reklame for å få inn intekter til å produsere innhold og opprettholde servere, så dere må være litt overbærende eller gjøre som Tommy og kjøpe Gamereactor Club. Det er en tøff bransje og tung reklame er noe alle medier må lære å leve med, men den siste ukens infestasjon har etter min mening vært disruptiv og jeg har som sagt forstått at det ikke vil bli videreført.

Forresten så flyttet jeg denne til Gamereactor-subforumet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Et spørsmål hvis jeg abbonerer på Gr magasin slipper jeg da reklame?
What is dead may never die
  • 0
Siterer Hopetify:
Et spørsmål hvis jeg abbonerer på Gr magasin slipper jeg da reklame?

Nei. Det eneste du betaler for når du abonerer er postutgifter om jeg ikke tar helt feil. Altså, magasinet er fremdeles gratis.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det ironiske var at jeg møtte på en slik reklame på vei inn til denne tråden.

Men er enig med temaet, veldig irriterende. Sier ingenting imot at GR tjener noen slanter, men når det er såpass mye reklame, blir det lite fristende å være på siden. Bra det skal trappes ned snart, for jeg holder på å bli sprø av all reklamen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er irriterende, men gjør ikke noe for min del. Er jo bare å trykke F5 så går den bort. Trenger ikke å flytte musa til "til forum"-knappen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Gode poeng av Strategist og noe som vi er avhengig av. Andre store internasjonale nettsider har også slike reklamer som dukker opp titt og ofte. Selv om det ikke er noen unskyldning, så er vi som sagt avhengig av reklamene og uten disse, inge Gamereactorblad, ingen nettside, ingen Gamereactor i det hele tatt.

Men det jeg håper på er at innholdet på siden i forhold til andre sider veier opp for reklamen og at man kan bruke tid på siden via de mange funksjoner som er her og spesielt med krypinnet, bloggskrivingen, medlemsanmeldelsene, gjesteboken, bildeopplastningen m.m. For vi i Gamereactor er her for dere og vi gjør hva vi kan for at dere skal trives her. Nå før jul er det også ekstra mye som skjer på spillfronten og mange spilldistributører som gjerne vil vise frem sine spill og da blir det også litt ekstra reklame på siden.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Reklame er teit men nødvendig, enkelt og greit men i den siste tiden har det vert litt vel mye
Per aspera ad astra
  • 0
Hadde ikke noe imot reklamen før, altså at "Dette er en reklame, trykk her for å gå videre til Gamereactor.no" kun dukket opp når man besøker nettsiden "første gang", altså hver gang du skriver inn GR i nettleseren. Det var ok. Men at denne siden dukker opp nesten hele tiden blir bare irriterende.
De andre reklamene på siden er bare greit, de skaper jo farger og stemmning.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg syntes at reklamer på denne siden er greit. De bruker det ikke mer enn mange andre plasser, og i og med dette bidrar sterkt til et gratis magasin går det helt fint
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg synes det har blitt ALT for mye, for å være ærlig. Syntes det var greit på GR før, men nå er det nesten sånn at jeg ikke gidder å gå inn på GR mer ettersom er alt for mye reklame.

Den reklame filmen på toppen her også funker jo F*** ikke å sette på pause engang ettersom den starter seg uansett.. Irriterende problem i Safari ihvertfall.

Pluss jeg ser ingen reklame der det skal være reklame der du må trykke deg videre da får jeg bare en hvit side, bare irriterende... Er vel mest Bernt som gjør at jeg er enda her inne og gode gamle og nye snille brukere .
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Los:
Jeg syntes at reklamer på denne siden er greit. De bruker det ikke mer enn mange andre plasser, og i og med dette bidrar sterkt til et gratis magasin går det helt fint


Uten reklamen hadde de sikkert lagt til en pris på magasinene ja.
Må si at når det er "video-reklame" så kan jeg bli litt irritert. Greit nok med bilder som linker til side/butikk etc.
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Helt greit med reklame.

Elsker Gamereactor generelt så hvis reklame trenges for å drive det så går det fint for meg.

Slutt syt når du er på den beste spillsiden der ute.
  • 0
Siterer Los:
Jeg syntes at reklamer på denne siden er greit. De bruker det ikke mer enn mange andre plasser, og i og med dette bidrar sterkt til et gratis magasin går det helt fint


Nettopp og et meget godt syn som jeg også er enig i. Synes det samme om TV2 i forhold til NRK hvor jeg gladelig ser litt reklame enn å måtte betale 1200 kvartalet for å ha en kanal jeg og familien ser svært lite på...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Som en litt teit trøst er det jo bare spill reklame...
Jeg var her
  • 0
En annen ting, Gamereactor finnes jo også i mange andre kanaler som til iPod/iPhone/iPad (snart android), Emag (www.gamereactor.no/emag), Printmagasin samt mobil. Dette gjør at vi har mange flere kanaler som må opprettholdes og som vi selvsagt trenger kapital for å opprettholde og da er reklamen den eneste veien å gå. Selv synes jeg det er greit med reklame, så fremt at reklamen er stilig å se på og som frister meg

Men jeg er også veldig glad for at dere tar det pent som mange av dere gjør. Selv er jeg inne på mange andre nettsider og der er det også mye reklame, så vi er ikke alene om å reklamere på nettsiden vår. En annen ting, mesteparten av pengene som kommer inn går til å forbedre kanalene våre om det er blad eller nettsider m.m. I tillegg vil dere få oppleve noe nytt før sommeren og mer enn det kan jeg ikke si, så det er bare å holde seg på Gamereactor og du vil etter hvert finne det ut
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kurert, med adblock
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Siterer Animorpher:
Hva er egentlig poenget Gamereactor?

Lurer du virkelig på hva poenget med reklame er?
www.steinskog.me
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!