Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

MW3-anmeldelse?


på de fleste spill her på GR .. så har derre lagd en anmelelse dager før spillet slipper ut ..
så hvorfor ikke lage en anmelse for mw3 snart ? det kommer på tirsdag GUTTA!
opp med tempo :P
er derre ikke enig ?
  • 0
Det er ikke rart i det hele tatt. Det er langt ifra sikkert de har mottatt spillet en gang. De har jo ikke skrevet noe om det, og jeg tror de ville laget en blogg, etc, om når de fikk det.
Så nei, jeg er ikke enig i at det er rart at ikke MW3 anmeldelsen er ute enda! Forventer den ikke å komme før for eksempel Mandag.
  • 0
Kunne vel vært et leserbrev?

Personlig driter jeg i det.

(og spellcheck er en fin bil)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det er sikkert også embargo på MW3 anmeldelser, som vil si at de ikke får lov av Activison å gi ut en anmeldelse før en viss tid.

Burde vært et leserbrev, ikke en blogg.
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Tviler på at jeg kommer til å titte på noen anmeldelser før jeg får spillet
  • 0
Tror jeg kommer til å spille Battlefield 3 i stedet for. Skal kanskje kjøpe det etter jul og det haster ikke slik. Er ganske lei av COD.
  • 0
Joa, men det er vel med å øke spenninga. Hvis du er så gæren etter å vite om MW3 er bra eller RÅ bra så får du glede deg til dagen kommer, som all oss andre gjør. Med andre ord GLED DEG
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Ikke vondt ment, men COD3 driter jeg omtrent like mye i, som jeg gjør med BF3. Dere får kose dere med det, dere som skal ha det. Står over med glans.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg skal ta å kjøpe MW3 så jeg kan putte det oppi rumpa mi og så drite det ut igjen og gi det til bikkja.
  • 0
Du må meldes til dyrevernet DoGRoG.

Mater du hunden din med dritt?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Infinity Ward og Activision mater jo oss med dritt. Woop woop!
  • 0
jag hata mw3 gå og ahh oho yeah oh baby harder dont stop i like that feeling aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh med morra di!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!