Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Kommentarer til moderering [info] [Q&A]


Siterer Hopetify:
Visste ikke at blogger hadde en minimums lengde men, hva er da maksimums lengden?


Tror det er 4-5 linjer eller noe sånt.
  • 0
Siterer Hopetify:
Visste ikke at blogger hadde en minimums lengde men, hva er da maksimums lengden?


Det er ingen maksimumslengde, annet enn at det ikke er mulig å poste blogger på over 12.000 tegn.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
annet enn at det ikke er mulig å poste blogger på over 12.000 tegn.


Det suger. Husker jeg måtte forkorte et mesterverk av en blogg for litt siden.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
På den andre siden, det er ikke så alt for ofte noen skriver en blogg med over 12.000 tegn.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
12.000 tegn er det samme som ca. 2000 ord, og det skal ta noen timer å skrive en slik tekst.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg bare spør her fordi jeg ikke vet om noe annet sted å spørre om slikt. Har vi en 3d modellering tråd? Fant ingen i farta og tenkte å lage en nå som jeg har tatt opp Blender.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Kronoz:
På den andre siden, det er ikke så alt for ofte noen skriver en blogg med over 12.000 tegn.


Når jeg skriver The Week and Random må jeg bruke utrolig mye forkortet linker og kutte ned og prøve å få litt av flere punker enn å skrive masse på 2 og la de andre være igjen med mindre skrift.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg bare spør her fordi jeg ikke vet om noe annet sted å spørre om slikt. Har vi en 3d modellering tråd? Fant ingen i farta og tenkte å lage en nå som jeg har tatt opp Blender.
Ikke såvidt jeg vet. Og ikke er det så lett å søke seg frem til heller. Gi tråden et godt og beskrivende navn, så er det fritt fram for å lage en slik tråd.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hvorfor kan ikke GR bli litt mer nasjonal? Kjøre det litt mer spleiset med det svenske eller danske forum. Ville vært lett med danskene siden de har så ufattelig likt skriftspråk som bokmål. Vet det kan oppstå komplikasjoner, men det ville vært litt kos
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Du kan jo bare dra på besøk til det svenske eller danske forumet. Brukeren din fungerer der også
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det er helt sykt hvor mye aktivitet det er med blogging i Sveriges versjon av GR! Det var 30 blogger bare i går!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
På community->Medlemmer->Mest Aktiv

hva er de poengene?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
NewAge: Vi jobber med et nytt belønningssystem kalt "Aktivitetspoeng". Dette er altså en score for hvor aktiv du har vært ihht. blogging, kommentarer, innlegg, oppdateringer, bilder etc.

Tanken er å utbedre det ikke helt feilfrie stjernesystemet.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
NewAge: Vi jobber med et nytt belønningssystem kalt "Aktivitetspoeng". Dette er altså en score for hvor aktiv du har vært ihht. blogging, kommentarer, innlegg, oppdateringer, bilder etc.

Tanken er å utbedre det ikke helt feilfrie stjernesystemet.


Hvordan fungerer det? Kommer Strategist med en blogg om det kanskje?

Så de blå [X] tallene i Gr Nation er hvor mye poeng de har?

Hvordan kan jeg se hvor mye poeng jeg har?
Got it! http://www.gamereactor.no/profil/Noral/?do=activity
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Fortsatt i startfasen, men det kommer en mer nøyaktig forklaring på hvordan det fungerer når det fungerer som best.

Kjenner jeg Strategist rett vil det helt sikkert skrives en blogg om det. De blå tallene er poeng, ja : )
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Så når aktivitetspoeng systemet er ferdig. Vil rankingsystemet bli fjernet?
  • 0
Siterer fantomena:
Så når aktivitetspoeng systemet er ferdig. Vil rankingsystemet bli fjernet?


Rankingsystemet vil nok bli beholdt til den nye siden kommer senere i år, men det er ikke umulig at aktivitetspoengene fungerer som en slags test for et eventuelt nytt rangeringsystem på den nye siden.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Finnes det en plass jeg kan be noen om å legge spill i databasen? Har 2 spill som ikke finnes der som jeg sal anmelde.
  • 0
Det kan redaksjonsmedlemmer gjøre. Si hvilke spill det gjelder, så kan jeg eventuelt legge dem til.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Navn: Yar`s Revenge.
Sjanger: Skyting.
Utgivelsesdato: 1. kvartal 2011.
Utgiver: Atari.
Utvikler: Killspace Entertainment.
Aldersgrense: 12+.
Plattform: PC, XBox 360.
Cover: http://download.xbox.com/content/images/66acd000-77fe-1000-91
15-d80258410aa1/1033/boxartlg.jpg


Navn: Squid Drop.
Sjanger: Taktikk.
Utgivelsesdato: 13. april 2011.
Utivkler: NorEagle.
Utgiver: NorEagle.
Aldersgrense: 3+.
Plattform: iPhone, iPad og iPod Touch.

Ingen cover.
  • 0
Hvis du skriver apostrofen riktig, så finner du kjapt ut at Yar's Revenge allerede er lagt til http://www.gamereactor.no/spill/10283/Yars%27+Revenge/

Hva Squid Drop gjelder, så skal jeg legge det til. Just a sec.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Hvis du skriver apostrofen riktig, så finner du kjapt ut at Yar's Revenge


I find that funny! du skrev apostrofen på feil plass også..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Aha! Må ha skrevet et eller annet feil.
  • 0
Siterer NewAge:
I find that funny! du skrev apostrofen på feil plass også..


I did..? Jeg mente som i at han brukte feil tast på tastaturet til å få frem apostrofen. Se på apostrofen hans, også sammenligner du med min. Wasn't it obvious?

Siterer fantomena:
Aha! Må ha skrevet et eller annet feil.


Yes you did. Bruk tasten rett til høyre for enter (den samme som du bruker til å skrive *) når du skriver apostrofer

Squid Drop: http://gamereactor.no/spill/?id=10631
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!