Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Kommentarer til moderering [info] [Q&A]


Her er tråden for alt som har med moderatorene og moderering å gjøre.

Moderatorene våre er:

Strategist
Ole-Christian (TSA)
The Heretic
remote
Kronoz
The Cookiemonster

Vi kan kontaktes via PM eller mail.

I denne tråden kan du spørre om moderering og beslutninger som moderatorene har gjort, kritisere oss, komme med innspill og forslag, klage om du synes vi ikke gjør jobben vår rett, eller foreslå hva vi kan gjøre annerledes. Tråden er åpen for alt fra trivielle spørsmål om moderatorene til tilbakemeldinger om jobben vi gjør og konkrete saker.

Dersom du vil spørre om noe spesifikt knyttet til en beslutning om utestengelser eller brukerkontoer skal du henvende deg her.

/Moderasjonen
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Har dere et eget "top-secret" forum der dere baksnakker brukerne ?
  • 0
Vi har vårt helt eget subforum, ja
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Er det enkelte ganger det blir alfor mye å gjøre at dere rett og slett nesten ikke gidder mer?
  • 0
Kan ikke si at jeg har opplevd det enda. Travle tider fra tid til annen, men vi har tydeligvis gjort jobben vår godt siden det er sjeldent at vi har det ekstremt travelt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nei. Vi har en ganske god arbeidsfordeling, og alle vet hva de skal gjøre. Det er ikke alltid vi har tid til å moderere det vi ser fordi vi har det travelt, men da er det alltid en annen moderator som ser det samme kort tid etter. I julen var det så mye aktivitet og så mange nye brukere at vi ikke kunne være like grundige som ellers på enkelte oppgaver, men vi prioriterer å fjerne spam og forstyrrelser som er synlige for dere brukerne.

Lagt til:
^^ Bevis på at det er stort sett like oppfatninger innad i moderasjonen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Er dere moderatorer fordi dere har mindreverdighetskomplekser og vil hevde dere selv over andre?
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Strategist er den eneste med mindreverdighetskomplekser her.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Vel...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siden det er ganske obvious at The Heretic har stengt sin egen bruker, lurer jeg på noe angående den saken. Kan The Heretic åpne sin egen bruker igjen, med tanke på at han er/var moderator? Om han i det hele tatt skulle føle for å gjøre det?

Og selv om dette kanskje ikke hører mye til i denne tråden, må jeg bare spørre, hva er det som foregår innad moderator mobben, atm? Virker som det er noe crazy shit. Skulle gjerne likt å vite mer, om det hadde vært mulig selvsagt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Skrevet 2011-04-01
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Citerer dark samus nemesis: Skrevet 2011-04-01


Er det nå jeg skal se for meg alle moderatorene med trollface?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Er det nå jeg skal se for meg alle moderatorene med trollface?


Er de ikke søte? <3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Er de ikke søte? <3


Siden jeg, tydeligvis i likhet med Strategist, lider av mindreverdighetskomplekser er jeg dypt såret over ikke å være inkludert i bildet ditt
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Oi, beklager. Glemte deg Ole-Christian, dette skal fikses på med en gang!<3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Endelig!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ingen bindestrek?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
THE DISRESPECT!!!

hater når folk ikke skriver navnet mitt med bindestrek
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Ingen bindestrek?


Deal with it!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
*Legger til paragraf om å vise respektløshet ovenfor moderatorer/skribenter i forumreglementet, slik at jeg har hjemmel til å utestenge deg.*
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
*Legger til paragraf om å vise respektløshet ovenfor moderatorer/skribenter i forumreglementet, slik at jeg har hjemmel til å utestenge deg.*


I surrender!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
I surrender!


Fuck yeah.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Hmm... nå tror jeg dere har lurt meg. Er hele moderator greia bare en spøk? Blir nesten litt redd jeg nå...

Foressten, den tråden om moderatorer søkes er i feil subforum.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hmm... nå tror jeg dere har lurt meg. Er hele moderator greia bare en spøk? Blir nesten litt redd jeg nå...

Foressten, den tråden om moderatorer søkes er i feil subforum.


Ble også litt redd. Håper på at det er en aprilspøk.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!