Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Bann-tråden [Q&A]


Siterer Strategist:
Midlertidig bannet for spam.


Når kommer brukeren min opp igjen? Har tross alt rundet nesten 2000 kommentarer på brukeren.. Hadde vært kjekt å få den igjen så fort som mulig. Anmeldelsene blir vel ikke slettet?
  • 0
Hva skjedde egentlig med Polen Shot?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Strategist:
Midlertidig


fløyf! Ny bruker har han også klart og lagd seg. Polen shot v2 oh wait polen var den... <whisper>makeitpermanent</whisper>
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
-Slettet-

(skrev i feil tråd)
  • 0
Siterer Heisannmoderatorer:
Citerer Strategist:Midlertidig bannet for spam.

Når kommer brukeren min opp igjen? Har tross alt rundet nesten 2000 kommentarer på brukeren.. Hadde vært kjekt å få den igjen så fort som mulig. Anmeldelsene blir vel ikke slettet?


Som om kommentarer o.l har noenting å si!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer svenningen:
Citerer Heisannmoderatorer:Citerer Strategist:Midlertidig bannet for spam.

Når kommer brukeren min opp igjen? Har tross alt rundet nesten 2000 kommentarer på brukeren.. Hadde vært kjekt å få den igjen så fort som mulig. Anmeldelsene blir vel ikke slettet?

Som om kommentarer o.l har noenting å si!


Litt synd å miste anmeldelsene da
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Heisannmoderatorer:
Har tross alt rundet nesten 2000 kommentarer på brukeren..


Busted.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hvor lang tid er tiny tim/Sommerstad97/Petter Smart/Heisannmoderatorer bannet?
  • 0
I tiny tims tilfelle er det permanent. Når det gjelder Sommerstad97 er det ikke endelig avgjort enda, men tiden ble naturligvis utvidet fordi han kom tilbake med en sockpuppet-bruker.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
-Slettet selv, glemte å se bakover i tråden, sorry-
  • 0
Jeg tror vi trenger litt hjelp i Chat 3.5 tråden, moderatorer. 2 brukere driver og spammer ned tråden.
  • 0
Om det var Sommerstad igjen så håper jeg han blir Perm bannet.
*MacGyver Theme*
  • 0
Hva skjer med Sommerstad (om det var han)? Blir han permanent bannet?
  • 0
Siterer fantomena:
Hva skjer med Sommerstad (om det var han)? Blir han permanent bannet?


Ja.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
bra jobba moderatorer !
*MacGyver Theme*
  • 0
Godt jobba! Jeg lukter allerede et nytt godt GR.
  • 0
så sommerstad får aldri komme tilbake?
mah boi
  • 0
Hva skjedde med petter smart?
What is dead may never die
  • 0
Siterer fantomena:
Godt jobba! Jeg lukter allerede et nytt godt GR.
Du minner meg om en fyr i klassen. Han smisker.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Kan Sommerstad please bli permanent borte?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fantomena:
Hva skjer med Sommerstad (om det var han)? Blir han permanent bannet?
Siterer Ole-Christian Johansen:
Ja.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
kult
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hva har Sommerstad gjort for å bli permbannet?

Btw, jeg synea GR brukere har blitt innmarri frekke nå i det siste. Bare se her.

"Kan noen please permanne Sommerstad", ol, eller hva med "Godt jobba"! Jeg syntes at Sommerstad var en hygglig bruker jeg, og alle gjør feil. Synes det er stygt å skrive bra jobba, ol, når noen blir permbannet, og da spesielt når ikke brukeren er noen spesiel, idotisk, bruker.
  • 0
Han var en spesielt idiotisk bruker. Han spammet, laget flerne brukere for å spamme og hadde ubrukelige inlegg. (bare for å havne på mest aktiv listen) Why keep that shit?

Bra jobba mods!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hva har Sommerstad gjort for å bli permbannet


Han var en idiot.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!