Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Hva stemte du?


Jeg stemte Pokemon . ser det så godt som hver søndag på tv2
Ingen kommentar
  • 0
Hvorfor kunne man ikke stemme at manga suger?
  • 0
Siterer Hint-Hint:
Hvorfor kunne man ikke stemme at manga suger?


Fordi man aldri kan stemme at film, musikk, spill, Osv suger? Blir akkurat det samme. Dessuten ville det vært mer fornuftig å ha et alternativ som het "Ser ikke på animè".
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Herre!! Pokemon?! Naruto er jo tusen ganger så bra! Hvem er det som vil se på en kis som springer rund med en gul rott, mens han prøver å fange andre rotter HAT! Det er jo samme tingen vær jævla gang! De går. Ser en rotte. Så kommer team teit ned fra lufta i en balong! Bang!!! "Vi blir blåst avsted igjen!" Narut<3<3
Spotify<3
  • 0
Siterer oysteinsk:
Snip

Det er jo samme greien med Naruto da. 200 episoder med tegneseriemøl kan umulig være så nyskapende hver gang.

Dessuten så stemmer de fleste her Pokémon for teh lulz <3
  • 0
naruto ;D
oysteinsk, ikke diss pokemon..det eier..du har vel som de fleste andre vokst opp med det og sett utallige timer? tatt endel penger fra deg og tja..god del tid som sagt.. vel.. pokemon EIER!

jeg stemte naruto fordi det gir mer mest glede akuratt nå.. men allover ligger de ligt..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer The-gamer:
Det er jo samme greien med Naruto da. 200 episoder med tegneseriemøl kan umulig være så nyskapende hver gang.
Pokemon <3

ja du har rett. Naruto er sykt langdrygt! Kunne ha vært minst halvparten så mange episoder. Men det er så enorm forskjell mellom kvaliteten. Naruto er så detaljert og dritbra stemning. Pokemon er bare søtt. Beklager! Pleier å mene at sånt er smak og behag, men nå fatter jeg ingenting!!!
Spotify<3
  • 0
  • Luff
  • Luff
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan si at Naruto holder så høy kvalitet. Serien sneiler seg av sted med lite handling i hver episode. Er jo også veldig enkel tegnestil med lite detaljer og minmalt med sjarm hvis du ikke har fulgt med fra episode 1.
de første sesongene med pokemon har jo masser av sjarm og humor da!

Selv stemte jeg på Azumanga da jeg synes humoren er fantastisk og er regnet som en av de beste seriene jeg har sett!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Ingen anime, hentai only!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Oski: I agree!

Meeen, det ble Azumanga Daioh. ^^
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 &#9829; ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
Siterer Luff:
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan si at Naruto holder så høy kvalitet. Serien sneiler seg av sted med lite handling i hver episode. Er jo også veldig enkel tegnestil med lite detaljer og minmalt med sjarm hvis du ikke har fulgt med fra episode 1.

Naruto har jo mye bedre tegninger enn pokemon. Det er kanskje flere scener uten animasjon, men det er uviktig.

Naruto har jo i allefall en form for moral! Naruto er bedre enn Pokemon på nesten alle punkter! Bare nevn noen...

Dessuten naruto over 8.0 på imdb, mens Pokemon har 6.2. Et så stort gap snakker for seg selv
Spotify<3
  • 0
  • Luff
  • Luff
Er det uviktig med scener uten animasjon i en animasjonsserie? Da har vi nok litt forskjellige kriterier på hvordan vi dømmer. Hvordan kan du si at Naruto har en form for moral i forhold til Pokemon som da i følge deg ikke har noen? Udyp er du snill.
Når det kommer til hvorfor jeg synes Pokemon er bedre skal jeg starte med å si at jeg ikke har spesielt mye interesse for noen av seriene men jeg har sett begge seriene og liker rett og slett Pokemon bedre.

Likevel: Smaken er som baken, den er delt!
  • 0
Narutos moral handler om lojalitet, vennskap og ære. Pluss noen mer innviklede. Siden jeg ikke kan finne noe dypere moral i Pokemon, så blir det nesten opp til deg å finne den. Så sant det er noen da.

Det jeg mente med det jeg sa isted, var at begge to har mange scener der karakterene ikke beveger seg. Grunnen til at jeg sier at det er uviktig, er at de scenene i naruto der det faktisk er bevegelse, er dobbelt så bra laga som de vi finner i pokemon.
Siterer Luff:
Likevel: Smaken er som baken, den er delt!

Enig, men detter er latterlig Nå er det bare naruto og pokemon jeg har sett som er anim/manga, og synes egentlig det er helt bak mål. Anim og manga altså.

Hvor mange episoder av naruto har du sett foresten??
Spotify<3
  • 0
  • Luff
  • Luff
Ville vel si at moralen i Pokemon er mye av den samme. Personlig synes jeg du skal grave litt dypere ned i anime universet så skal du se at du fort finner mye anime som er bedre enn både Naruto og Pokemon.
Du kan jo f.eks. ta en titt på Speed Grapher og Code Geass som er serier med mye action og som er godt tegnet. Spesielt Speed Grapher er en mer voksen serie som er mye mer seriøs selvom historien er helt virkelighetsfjern.

Jeg skal si meg enig i at begge seriene har en nokså middels animasjon og at naruto nok er sterkere på det punktet. Likevel er begge disse seriene langt fra favoritter hos meg. Ønsket egentlig bare å poengtere at fra mitt syn så er ikke Naruto overlegen Pokemon


Jeg så vel på Naruto til episode 200 ett eller annet. Husker ikke nå i farta. Dette var vel den første serien jeg så utenom Pokemon. Jeg trodde også på det tidspunktet at det var en veldig bra serie og jeg vet at mange som har sett mye anime synes det fortsatt. (prøver å ikke tråkke noen på tærne her) Jeg er likevel ikke en av dem. Når jeg gravde litt dypere mistet jeg nærmest interessen for Naruto. Mye takket være noen irriterende karakterer og en mengde fillere. Jeg fant også ut at var mange serier som beveget seg mye raskere i historien enn f.eks naruto og det var nok derfor jeg la serien fra meg.

Men skal vi fortsette denne diskusjonen kan vi sikkert ta det i manga og anime tråden som er her på forumet
  • 0
Super Smash! Hakke prøvd noen av de andre bortsett fra Tekken som var ganske kjedelig...
Just kill him with your awesome
  • 0
SSB, seff!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Super Smash Bros, selvsagt! Andrevalget var Street Fighter, siden jeg bare digger Street Fighter IV! Men jeg digger Brawl mest!
Love is our resistance!
  • 0
Valget falt denne gangen på...Street Fighter.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har ikke spilt noen av de, så stemte Street fighter,håhå.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Super Smash Bros,såklart!
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Stemte Soul Calibur
We could have arranged to have you carried
  • 0
Super Smash Bros.
Soul Calibur på andre.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg stemte Tekken, fordi jeg vokste opp med det fighting-spillet
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Stemte Super Smash Brothers. Det er noe spesielt med de spillene...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Soul Calibur
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!