Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Gamereactors IRC-CHAT


Du kaster inn håndkledet altfor tidlig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kom dere innpå chatten nå!
  • 0
Join
"Doh!"
  • 0
Gadz. Ingen er der....
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Ser at det ikke er så mange om morgen
"Doh!"
  • 0
Vil bare fortelle dere alle en ting. Jeg henger ofte på IRC'n hele dagen, og ser et mønster i hvordan folk prøver å finne aktivitet.

1. 13:00- Person x joiner, ser at det kun er meg der, og bestemmer seg for å quitte.
2. 13:15- Person y joiner, ser at det kun er meg der, og quitter.
3. 13:30- Person x kommer tilbake, men ser at det atter en gang bare er meg der, og quitter igjen.

Budskapet mitt er at hvis dere bare blir i chatten, selvom ingen andre er der, så kommer det noen innom etter en liten stund.

Skjønner at The Gamer 459 har vært der en stund (halv 10 ellerno), og her er gutten som har skjønt det. Han er der fortsatt.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Listen to tha man!

Og til dere som leaver fordi det "bare" er 3 stk der: Selv om det bare er 3 stk der, betyr det ikke at det ikke er aktivitet!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer fattigmann:
Vil bare fortelle dere alle en ting. Jeg henger ofte på IRC'n hele dagen, og ser et mønster i hvordan folk prøver å finne aktivitet.

1. 13:00- Person x joiner, ser at det kun er meg der, og bestemmer seg for å quitte.
2. 13:15- Person y joiner, ser at det kun er meg der, og quitter.
3. 13:30- Person x kommer tilbake, men ser at det atter en gang bare er meg der, og quitter igjen.

Budskapet mitt er at hvis dere bare blir i chatten, selvom ingen andre er der, så kommer det noen innom etter en liten stund.

Skjønner at The Gamer 459 har vært der en stund (halv 10 ellerno), og her er gutten som har skjønt det. Han er der fortsatt.


Takk Fattigmann
"Doh!"
  • 0
Gid ikke å sitte vente på person y, kl 3 om natten...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Få litt liv i IRC!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vi var få folk i går, men det ble ført en ganske så omfattende samtale for det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Bare jeg og Grællemann som er på jo.

Lagt til 2011-09-19 15:49:
Og TAXTA og Fattig
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hadde helt glemt at denne greia eksisterte. Whops. Vel, jeg får begynne å henge litt mer der. Iallefall prøve.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
You do that! Bruker som regel å være folk der fra seks om ettermiddagen og ut over kvelden. De mest hardbarkede av oss gir oss ikke før minst klokka tre om natta.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
De mest hardbarkede av oss gir oss ikke før minst klokka tre om natta.


Det sa du bare for å rakke ned på meg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er det liv i IRC? Eller?
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Jauda, hver kveld. Men det blir ikke skikkelig liv før på 7-8-tiden om kvelden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Tar kanskje en tur innom da.....................
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Awesome. Mer folk på IRCen er alltid velkomment.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Awesome. Mer folk på IRCen er alltid velkomment.


Indeed.
  • 0
Party i IRC chat is ooon!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Hadde vært hyggelig om det var flere enn meg, Grallen og Mirage/cookiemonster(?) som stakk innom, er ganske stille for tiden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Hadde vært hyggelig om det var flere enn meg, Grallen og Mirage/cookiemonster(?) som stakk innom, er ganske stille for tiden.


Lenge siden sist jeg var på, har rett og slett glemt det. Skal prøve å bli litt mer aktiv nå.
  • 0
Siterer sonic og link:
Mirage/cookiemonster(?)


Japp, det er meg. Hadde trolig byttet navn til Mirage også her på GR hvis muligheten var der.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nå har jeg koblet meg opp med Colloquy på Macbooken slik at jeg kan være på IRC døgnet rundt. Er ikke alltid aktiv, men hører et ping dersom noen snakker til meg. Dessverre har visst aktiviteten død hen for natten mens jeg var opptatt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!