Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Gamereactors IRC-CHAT


Nå kommer jeg endelig inn helt fint. Har hatt problemer med både å logg inn i brukeren min og å logge inn på kanalen uten brukeren. Men nå funker det endelig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Come on pepz. Det er kjedelig å snakke bare med meg selv (og Ole Christian)
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Uuum, hvordan skriver man på IRC? Jeg skjønner ingenting
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Uuum, hvordan skriver man på IRC? Jeg skjønner ingenting


Var du A_? Anyways, du har et felt nederst på skjermen som du skriver inn meldingene dine i, og trykker enter for å sende.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Nope. Men takk!
  • 0
Når er det mest aktivt der inne? Alltid når jeg popper innom er det folk innpå men få som faktisk snakker
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det er mest aktivt på tilfeldige tidspunkter mellom 4 om ettermiddagen og 4 om morgenen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Oh well idag er en slapp dag så skal prøve å være innpå så mye jeg kan
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Men nå er det ganske bra med aktivitet allerede.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Well 'twas fun until all the http://www.youtube.com/watch?v=Cdiz0k0Rudw !

Jeg kommer ihvertfall innpå iløped av dagen igjen.. Be there or be square!



je I went there..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
I'll be there..
Fem-stjerners medlem
  • 0
I won't
Veni, vidi, avicii
  • 0
Litt lite folk som er på føler jeg.

Hvem skader det om dere har et lite vindu til nede på skjermen! La oss alle ha det vinduet og representere felleskap her i Gamereactor. Hurra hurra hurra!
*_*
  • 0
Arhhgg måtte stikke midt i en awesome samtale (Barnevakt og foreldrene til kidden kom hjem) så sry for den... ingen av de pratsomme var inn nå.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Du stakk når jeg spurte om noe
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Taxta:
Du stakk når jeg spurte om noe


I know Og fant ut at jeg blandet The Village og Villmark.. Begge to har vist en person/monster i rød kjole/dress i en skog som springer rundt ...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
jeg ble lurt til å laste ned søppelprogrammet mIRC til ingen nytte. VENNLIGST FJERN DRITTEN FRA FØRSTEPOSTEn
  • 0
Hva er galt med mIRC? Jeg bruker det i dette øyeblikk, faktisk.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Patetisk chat egentlig.
  • 0
Alle som er på nå join
"Doh!"
  • 0
Inegn er jo inpå for helvetefd
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Jeg er der. La ikke merke til at noen andre plutselig dukket opp også, tho. Ser en haug folk har såvidt tittet innom før de forsvant igjen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg er også der. Talk to me!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
men nå er jeg trøt... zzzzz
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!