Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Gamereactors IRC-CHAT


Ok, iallfall noen få er positive. Skal se om vi ikke får liv i den igjen.

Siterer Martin Andresen:
Jeg kan sikkert begynne å være der, hvis folk begynner å være der.


Antar at du ikke lenger er interessert i å fungere som eier av kanalen?

Siterer Tommy Kvaernerud:
Jeg dukker nok opp.
Hvis jeg finner ut hvilke tidspunkter det faktisk er folk der...
Har sneket meg inn til tomt chatrom mange ganger


Hehe. Midt på natten har vel stort sett vært den aktive perioden.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg kan godt gi min tilstedeværelse for en økonomisk godtgjørelse.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Jeg kan godt tillate din tilstedeværelse for en økonomisk godtgjørelse.

Lagt til 2011-01-21 02:29:
Nå er kanalen på plass. Da er det bare å joine, folkens.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Blir gjerne med jeg. kan alltids trenge et sted å henge rundt. WoW begynner å bli et rimelig dyrt chat-program...
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Det kan jeg tenke meg

Sitter å snakker med meg selv på chatten nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Join nå, så kan du snakke med litt flere er 3 stykker der nå!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Antar at du ikke lenger er interessert i å fungere som eier av kanalen?


Jeg kan godt være det. Er det du som har skaffet Q-en tilbake, eller har den vært der hele tiden?
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Citerer Ole-Christian Johansen:
Antar at du ikke lenger er interessert i å fungere som eier av kanalen?


Jeg kan godt være det. Er det du som har skaffet Q-en tilbake, eller har den vært der hele tiden?
Ole-Christian fikk tilbake Q.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
synes vi skulle hatt en link til kanalen på forsiden, nå som den er offisiell og greier.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Wth. Har vært der i hele dag. Hvor er folka?
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Jeg kan godt være det. Er det du som har skaffet Q-en tilbake, eller har den vært der hele tiden?


Var jeg som skaffet den tilbake, ja. Ser ikke ut som det er nødvendig at du gjenopptar eierskap. Lurte egentlig hovedsakelig på om du ville opprette hele kanalen i sammenheng med det.

Siterer fattigmann:
synes vi skulle hatt en link til kanalen på forsiden, nå som den er offisiell og greier.


Kanalen er ikke offisiellt drevet av Gamereactor. Det er en kanal drevet på frivillig basis, av GR-brukere for GR-brukere.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
I r thr 247
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Er serveren nede? Kom ikke inn i går eller i dag
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Jeg er inne på den nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
ahh skjønner..
Fem-stjerners medlem
  • 0
Jeg kommer ikke inn...

Klarer ikke koble til serveren eller noe slikt tullball.
Har prøvd flere ganger idag.
  • 0
Funker kanon her.

Lagt til 2011-01-24 18:28:
Funker ikke?
Decyfered!
  • 0
Funker ikke!
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Fungerer helt fint nå, iallfall. Opplevde at jeg ble g-lined helt vilkårlig i går (altså en verdensomspennende bann fra Quakenet-nettverket), men dette ser ut til å ha opphørt nå. Hvilke feilmelding får dere, eventuelt?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
remote server unavailable

Lagt til 2011-01-25 13:35:
<webchat.quakenet.org>

Couldn't connect to remote server.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Får opp samme melding som Enable...

Pleier å komme opp masse tekst før jeg får logget inn, men nå står det bare fire linjer også skjer det ingenting før den meldingen kommer opp
  • 0
Jeg får akkurat samme ting som Tommy...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Funker her.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg har kunnet logge inn uten problemer i hele dag/i går, men tror det kan ha noe å gjøre med at jeg bruker mIRC, ikke webchat. Prøvde å logge inn med webchat også i går, og da fikk jeg samme meldig som dere beskriver. Jeg logget dog nettopp inn med webchat, og det fungerte helt fint nå.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Har aldri hatt problem med webchaten.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!