Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ideer du har som kan gjør GR bedre!


  • KiDD
  • KiDD
Kom på en gang når hele spillisten min ble slettet, så måtte jeg legge til alle spillene på nytt, hva med en løsning hvor man kan legge til flere spill på en gang?
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Ja, evt at man kan krysse av flere spill hvis man søker opp fifa

Lagt til 2008-07-25 23:12:
Men da er det jo alltid noen som vil legge til hundrevis av spill da.: /
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Ja, spillista mi ville vært mye lengre hvis man kunne lagt til flere på en gang...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Hører jeg snakk om redesign av siden? #O
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Gametrailers sitt ''lvl system''
Statestikk i krypinnet
bedre organisering av spillsamling og ønskeliste i krypinnet
Faceplate nedenfor signaturen.

Gief Gief!!
  • 0
  • KlM
  • KlM
Fjerning av ranking systemer, høyst unødvendig på et så lite forum som GR.

Siterer Master_bandit:
Faceplate nedenfor signaturen.


veldig dårlig ide, blir så forbanna rotete og uoversiktelig på forumet.



Kan jeg foreslå en "reply" funskjon noe ala youtube?

Da slipper jeg å motte bla meg igjennom ørten tusen tråder for å skjekke om noen har svart på kommentaren min.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Jeg synes det hadde vært kult med en slags Messenger her, der du kan snakke i en almenn chat, i chatrom med spesielle inviterte eller bare one-on-one med "vennene".
Men jeg kan tenke meg at det hadde vært litt vanskelig.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Jeg synes det hadde vært kult med en slags Messenger her, der du kan snakke i en almenn chat, i chatrom med spesielle inviterte eller bare one-on-one med "vennene".
Men jeg kan tenkte meg at det hadde vært litt vanskelig.


Det var en god ide
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Det hadde vært en god ide og kunne hatt muligheten til og anmelde filmer, så slipper alle disse folkene og blogge om det!
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
søking av medlemsanmeldelser ville ha vært kult
  • 0
Jeg syns det hadde vært bra med et "Bytt, Selg og Kjøp"-subforum, som de har i Danmark! (tror jeg..)
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer KlM:
Hører jeg snakk om redesign av siden? #O


Hmm?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Å kunne skrive brukeranmeldelser av spill uten at de er i spillisten hadde vert praktisk. Det er en god del spill som ikke ligger der.
  • 0
En revolusjonerende idé: Fjern all svensken og dansken på GR Norge!!!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hva med at GR ansetter egne folk som skriver nyheter på siden og egne folk som svarer på leserbrev osv? På den måten kan dere får flere nyheter på siden, også kan dere ansette en sånn fyr som har peiling på alt om spill, så slipper innsenderne å få dumme svar, eller ikke svar i det hele tatt.

Selvfølgelig vil skribentene fortsatt kunne ha mulighet til å skrive nyheter og svare på leserbrev, men det ville lettet på trykket en del og dere ville kunne bruke mer tid på anmeldelser, betatester og ikke minst, flere artikler.
Det vil alltid være noen som vil gjøre dette gratis?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg syntes det hadde vært bedre hvis vi hadde hattt sånn ' nye medlemer idag' som sånn 'nye tråder idag'! det var mitt forslag
The Simpsons!
  • 0
Jeg synes forumet kunne blitt bedre, litt sånn som diskusjon sitt, dessuten syns jeg ultimatetråder skulle blitt bannlyst... men ellers er dette veldig bra
  • 0
Vet ikke om dette er nevnt før, men tenkte på en gjestebok-funksjon, så på hvert av innleggene kan du bare trykke på "Svar" og skrive svaret. Når du har sendt det så vil det komme i både din og den andres gjestebok.
  • 0
At vi kan gi karater til spill som dere ikke har i data bassen deres.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Dette har 95 % sikkert blitt nevnt før, men det hadde vært herlig å bare kunne sette en karakter på et spill uten å måtte skrive en lang anmeldelse i tillegg.

Ja, jeg er kanskje lat, men da hadde det vært lettere for folk å se hvilken spillsmak hver enkelt bruker har, uten at man skal måtte skrive side opp og side ned.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Spoiler tags, anoyone?
Det hadde vært fint.
"get poor die tryin"
  • 0
Hva med å ha samme farge på bakgrunnen av avatar/navn/status-delen av innleggene i forumet, og ikke en grånyannse og en litt annen grånyanse slik som det er nå. Da kan man i det minste lage illusjonen av gjennomsiktig bakrunn på avataren, og slippe det svarte...

Alternativt kan dere jo bare gjøre bakkgrunnen på PNG filene gjennomsiktig, og ikke svart!

Det ble veldig komplisert! Var det noen som forstod?
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Når man har postet et innlegg burde det vært en mulighet til å fjerne hele innlegget i tillegg til å redigere og sitere det.
  • 0
å kunne sette "Elsker Deg"-symbolet i medlemsanmeldelser hadde vært fint.
Den filosofiske meningen i folks quadrofenia er litt hippokratisk imot folks personligheter.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Hva med ett slags "seal" brukere kan sette på anmeldelser/blogger de syntes er drita bra?

Sikkert ikke en god idè. Ikke noe verdt å prioritere, uansett. Men det kunne likevel kanskje vært litt tøft, dersom dere fikk det til å fungere.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!