Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Tid for Nisselue-avatarer!


Bytta ut Captain Amerika zombien, nå er det Hidan som gjelder.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Mine owns!!!
  • 0
No, mine owns!!!!! Im a christmas hobbe!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Paint ftw!
You can't spell manslaughter without laughter
  • 0
Siterer Halvor:
Paint ftw!


Indeed, PAINT <3
  • 0
Magica ist krieg.
  • 0
Da er min nisselue online.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
då va endelig mine nisseluer på plass ka dokke syns??
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Ser bra ut
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Ser bra ut


Thanks. Bare tegna dem paa paint.. sko hatt litt bedre program, meeen ble rimelig forn;yd for det da
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Siterer Christinem:
Thanks. Bare tegna dem paa paint.. sko hatt litt bedre program, meeen ble rimelig forn;yd for det da


Paint laget!? WOW, jeg trodde at det var kopiert e.l! De passer jo kjempe godt inn
  • 0
Siterer Master_bandit:
Paint laget!? WOW, jeg trodde at det var kopiert e.l! De passer jo kjempe godt inn


Takke takk, jepp paint ja. å dempa litt ned på rød og kvit fargen så de passa litt bedre inn te bakgrunnen. Sko gjerna hatt photoshop eller noe lignende.. Koster det mye for photoshop? Kanskje det går ann å ønske seg det te jul evt
Nei liker paint egentlig, enkelt og greit, også ser det rimelig bra ut også, om ein får det te rett, men tror om eg hadde fått meg photoshop så hadde paint bare vært noe småtteri he, he.
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Laget en enkel en bare for morro skyld Mulig jeg fikser mer på den i morgen.
Knurr...
  • 0
Ny avatar fra meg, brukte Photoshop CS3, ikke at det har noe å si for noe så enkelt...
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Jimi Hendrix with nisselue!
  • 0
Jeg trenger å fikse en avatar som har nisselue XD
My Brain...
  • 0
Jepp, det bør du, desember or over halveis ferdig
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Jeg har nisselue avatar på en måte
My Brain...
  • 0
Stilig, men jeg synes det er bedre med en mer personlig avatar
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Nja... skal jobbe med det.

kommer kanskje neste uke, trenger å finne et bilde av meg som passer
Hm... kanskje jeg kan bruk et julebilde av meg da jeg var 10 år på juleaften?
My Brain...
  • 0
Jeg holder på og lage klar avataren i Photoshop. Men finner ikke Magic Wand Tool
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Magic Wand Tool befinner seg, som instruksjonen sa, i venstre meny. Den er på default setup fjerd-øverst. Bare klikk på den fjerd øverste. Om dette viser seg å være quick-selection-tool, så bare høyreklikk på den og velg Magic Wand Tool.
  • 0
Takk! Hvor finner jeg "contiguous" øverst i menyen da?
  • 0
jeg er veldig fornøyd med mitt avatar^^

Lagt til 2008-12-29 15:07:
selv om nisselua kanskje er litt liten, men det ser litt kult ut
Why care when you have the option not to?
  • 0
Da begynner det å nærme seg første Desember, så jeg tenkte jeg kunne vekke denne tråden til live igjen

Min nisselue-avatar kommer første desember.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!