Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Tid for Nisselue-avatarer!


Shit! Det er sant. Må lage meg en avatar

Synd at jeg må jobbe med fysikk nå da
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hehe jeg jukset!
Safety first!
  • 0
Heheh, jeg jukser ikke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Min er klar til torsdag Håper virkelig å mange som mulig vil være med å spre dette koselige konseptet.
Get ready for a better you
  • 0
  • Play
  • Play
Da har eg laget ferdig nisseluen til Twilight, men den får henne til å se bekymringsfull ut D:< Får prøve å ordne det senere.
  • 0
Selvgjort er velgjort, sier jeg bare. Har min klar, gleder meg til å se hvor mange som faktisk holder tradisjonen gående i år også!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gjorde klar min egen avatar for et par minutter siden. Master Chief kler nisseluen godt har jeg funnet ut.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Santa Chief! Lurer på om Marcus Fenix kler nisslua like godt
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
I og med at han har et såpass rundt hode, så tror jeg det skal bli lett å få satt på en nisselue som passer godt på han ja
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har ikke laget noen ennå. Får vel sette meg ned og gjøre det etterpå...
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Klarte å rote frem min gamle Jule-Muttley på den gamle pc'en.
Han har jo ikke bare nisselue, men hele drakten, så da blir det selvfølgelig den jeg tar i bruk i år også.
  • 0
Noen som kan lage en til meg? Har Photoshop, men får det pokker ikke til

Bildet jeg vil bruke er her: http://imageshack.us/photo/my-images/190/sonicjt.jpg/ Nisselua er det ikke så farlig med, bare den ser grei ut. Settes fryktelig pris på.
Just kill him with your awesome
  • 0
Og da var avataren min ferdig, skal laste den opp i natt eller i morgen, ble rimelig fornøyd også faktisk.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • 192
  • 192
Da er jeg rimelig klar for at desember skal åpne sine porter!
Get ready for a better you
  • 0
Da er min lue endelig klar

Ganske greit at jeg valgte IT-fag slik at jeg fikk div programmer blant annet Photoshop
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Ohh shit, da lager jeg en i morgen..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Flaut å si, men jeg får ikke skaffet meg en lue før neste uke Jeg har ikke redigeringsprogram nå, og jeg har ikke bildet i stort format så jeg kan dele det med noen av dere og spørre om en tjeneste *cry*
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Og DER var bildet mitt oppe også
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Der var avataren på plass!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hell yeah!
Jule-Muttley er klar for å spre lopper og juleglede
  • 0
Der var min også på plass. Selvlaget i paint og alt. Kunne sikkert sett bedre ut, men synes den gyslige looken er en del av sjarmen jeg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Evig takknemelig til Grallen som fikk fikset lue på meg til riktig tid
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Santa Clawed har ankommet. Så hva ønsker de små barna seg til jul i år da?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Link har fått på seg Santa-Tunic!
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!