Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Hei. Gammel erfaren gamer her. OLSCHOOL!
Heter Tsun.
Nei, jeg graver ikke etter gull i wow og selger det ;)
  • 0
velkommen til GR alle nye medlemmer
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hei

Introdusere meg selv? Jo, jeg kan jo si at jeg liker å tegne Og jeg er veldig glad i å lese, stor fan av fantasy, og liker spesielt arven-trilogien Jeg er veldig interresert i alle mørke og dystre ting, men har ingenting imot litt humor og

vel, det var vel et kort sammendrag av meg
  • 0
velkommen til GR dobby.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
hei

Jeg bor i stavanger, og er intressert i Tae KWon-Do (kampsport) , longboard, og selvfølgelig gaming Favorittspill er vel Modern warfare 2 og borderlands

det var meg
CL4P-TP; Intergalactical Ninja Assasin
  • 0
Welcome! Du er truly en kandidat i Worst Username ever konkuranse GetLaidOr... and so on!
Decyfered!
  • 0
  • Enro
  • Enro
Stavanger? Hvilken skole går du på? Uansett, velkommen til Gamereactor.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Takk går på Kannik skole
CL4P-TP; Intergalactical Ninja Assasin
  • 0
Hei folka!

Jeg er ny på forumet her

Jeg har vært medlem av Spill.no/Spillmagasinet sitt forum lenge, så noen kjenner meg kansje igjen

Vel jeg er 15 år, bor på Staubø i Arendal. Går på privatskole (Offentlig skole suger ) Jeg heter Aleksander. Jeg har vært gamer lenge, og jeg har fortsatt en stor interesse for spill.

Er interessert i spill, data, tv og sånn teknologi ting (Gidder ikke å liste opp).
Jeg liker humor, og jeg kan vel nevne at jeg ikke liker bøker osv.

Vet ikke hva mer jeg skal nevne Jeg aner ikke hvor ofte jeg kommer til å være her for forumet er stort, og mange medlemmer. Jeg er ofte på spill.no sitt forum, men skal prøve så godt jeg kan å være her også

Jeg har en stor interesse for spill med god historie, actionspill og bilspill. Sport spill kan også av og til interessere meg. Sånne "familiespill" osv som Buzz er også gøy
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
Ja, da har jeg endelig klart å rote meg inn på disse sidene.
Heter Ole-Morten og er 24 år fra Krokstadelva.

Har vært aktiv gamer siden commadoren og har omtrent alt av konsoller siden den gang. RPG-aktige spill er favoritten, men strategi og horror ligger også hjertet nær.
Forutenom gaming er det mye jobbing, men er også aktiv ved Drammen spillforening som er norges største klubb/forening innen miniatyrspilling (type warhammer, warhammer 40,000 og flames of war).

For tiden går mesteparten av spillinga til Fallout 3, så jeg gleder meg veldig over å høre at Fallout: New Vegas er under lupen i dag
Jeg veit at du tror du forstår hva du tror jeg sa, men jeg er ikke sikker på om du innser at det du hørte ikke er hva jeg mente.
  • 0
Krokstadelva ja! Kongsbergenser her, nesten naboer (nå bor jeg i Kristiansand da). Velkommen skal du være!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Takker så mye
Er stadigvekk på jobb i kongsberg, så kjenner til kongens by rimelig godt. Knall skisenter dere har der oppe
Jeg veit at du tror du forstår hva du tror jeg sa, men jeg er ikke sikker på om du innser at det du hørte ikke er hva jeg mente.
  • 0
velkommen DFS-Ollie.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hei alle sammen. Jeg vet egentlig ikke hva mer jeg skal skrive....JO!
Sier dere hvitost eller gulost?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
velkommen eplemos. jeg sier hvitost.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
velkommen eplemos. jeg sier hvitost.

samme her.velkommen i klubben
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Kvitaost.
You're sleeping over, right?
  • 0
Velkommen til Alekplay, Eplemos, dobby, Mordii, Mreow, zapheron, Project og DFS-Ollie Håper dere får en fin tid her på Gamereactor

Jeg sier kvitost
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Velkommen til Alekplay, Eplemos, dobby, Mordii, Mreow, zapheron, Project og DFS-Ollie Håper dere får en fin tid her på Gamereactor

Jeg sier kvitost

Det er bra. Folk som sier kvitost er kul.
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Er ikke jeg kul da, siden jeg sier gulost?
Love is our resistance!
  • 0
Siterer Evven11:
Er ikke jeg kul da, siden jeg sier gulost?

Er du venstrehendt? Da er du også kul
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Er ikke venstrehendt heller.. Men tunga mi er lang nok til å rekke opp til nesa. DA er jeg kul?
Love is our resistance!
  • 0
:
Siterer Evven11:
Er ikke venstrehendt heller.. Men tunga mi er lang nok til å rekke opp til nesa. DA er jeg kul?

Så klart. Alle som kan det er kul
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Pleased to make your acquaintance!

Heter Jan Olav, og har nettopp blitt medlem av Game Reactor. Målet er spillprogramering innen jobb. Er 18år med en ivrig interesse innenfor spill.

Ser fram til å bli kjent med dere, noen av dere ihvertfall

Snakkes!
"When one person suffers from delusion, it is called insanity. When many people suffer from delusion it is called religion." ~Robert M.Pirsig
  • 0
Velkommen til Snuskepus. Håper du får en fin tid her på Gamereactor og er det noe du lurer på så gjerne kontakt oss i redaksjonen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!