Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Ny på forumet? Presenter deg her![101]


Velkommen til siden! Håper du blir og trives godt blant oss;)

Velkommen tilbake Loney link!! Kjempeflott at du valgte å returnere!
  • 0
Hei alle sammen!

Enda en noob her. Jeg er en gutt i tyveårene, jobber som vitenskapelig assistent og spiller mye på fritiden, spesielt JRPGer. Har vært på utkikk etter et nytt gaming community en stund og det var kult å finne et skandinavisk et som det faktisk ser ut til å være litt liv i. Ser frem til å komme i kontakt med mange interessante gamere her og ha noen durabelige diskusjoner.

Men nå må dere unnskylde for jeg har noe ugjort i den obligatoriske sexy babes-tråden.
  • 0
Velkommen til forumet Spartakus.
Vi trenger virkelig noen flere til å bidra i de historie og samfunnsrelaterte trådene her på forumet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Spartakus:
Men nå må dere unnskylde for jeg har noe ugjort i den obligatoriske sexy babes-tråden.


haha XD

Welcome Spartakus
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Spartakus:
Men nå må dere unnskylde for jeg har noe ugjort i den obligatoriske sexy babes-tråden.


Selvfølgelig må du det, det er jo innvielsesritualet her på GR.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Hej. Ylva heter jag och är en trebarnsmor till flickor. Bor på Åland men kommer från Sverige. Som jag skrev i min första blogg så har Norge alltid haft en stor dragningskraft på mig.

Jag är 30 år och älskar att spela. Har Xbox 360 och PS3 samt en Nintendo DS lite. Ja ni kan ju kolla in min spellista så får ni ser vad jag har för spel.

Vad jag hoppas på med den norska sidan är att jag skall lära mig språket, både att skriva och tala. Jag förstår det mesta av vad ni skriver.
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
Velkommen Raggsockan


Håper du får det fint her.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Tackar. Ja det hoppas jag att jag får.
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
Velkommen til siden! Kjempehyggelig!
  • 0
Velkommen RaggSockan og Spartacus. Håper dere får en fin tid her på Gamereactor

Lagt til 2008-11-05 13:52:
Velkommen til dere også Napalm Scum og Lonely Link
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Jeg heter KlM, har egentlig vært medlem siden 2005 under diverse andre brukernavn, men har aldri postet på "ny på forumet" tråden så jeg gjør det nå for en gangs skyld.

hei alle sammen.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Velkommen hit KIM.
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
Hvilke brukernavn har du tidligere brukt?
Why care when you have the option not to?
  • 0
Razorsharp i alle fall ...
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer skullhead93:
Hvilke brukernavn har du tidligere brukt?



Siterer KlM's Presentasjon:
Tidligere brukernavn Razorsharp, dragonfly97
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
  • KlM
  • KlM
dragonfly97

ah... happy times
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Konjakk (eller cognac), oppkalt etter byen Cognac i Frankrike, er en type druebrennevin, som for å kunne kalles konjakk ifølge regelverket må være produsert i regionen som ligger rundt byen Cognac, og lagres på eikefat.

facts...
* I 2006 ble det eksportert 152 millioner flasker konjakk, 7,2 % mer enn i 2005
* Området som er godkjent for produksjon av konjakk, er på 74 100 hektar (2005, tall fra BNIC)
* Det finnes 5 891 vingårder som produserer vin for konjakkproduksjon (2005, tall fra BNIC)
* Ca. 95 % av konjakken eksporteres (2006); 37,8 % til Europa og 36,7 % til USA, Canada og Mexico.
* Kun 6,8 % av konjakken selges på det franske markedet

Duuddleiduuu?!
  • 0
Velkommen til deg Cognac Håper du får en fin tid her sammen med oss på Gamereactor
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hei! Jeg er en venstreorientert person, politisk sett. Mine favorittspill er Red Alert-serien, Tom Clancy's Endwar, World in Conflict og Red Orchestra. Jeg bare elsker å styre kommunister som skyter de forræderske kapitalistene. Da ser jeg bokstavelig talt rødt.
  • 0
velkommen Ruben og alle andre jeg ikke har sagt velkommen til.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Velkommen skal du være, min gode venn -Ruben- !
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hei!

Jeg har nettopp (tvunget av brukeren Zook ) blitt medlem her på forumet

Jeg gleder meg til mange gode spillanmeldelser fremover i kommende år
  • 0
velkommen hit til GR
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ja, velkommen!
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!