Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

PSN-ID [community]


Kay - da har jeg også fått meg PS3

ID-en er UlrikS. Bare husk å skrive hva du heter på forumet

Foreløpig har jeg bare Resistance 2, og Uncharted er på vei i posten, men jeg kommer nok til å kjøpe flere
  • 0
Kommer sikkert til å plage deg litt over PSN isåfall!
Decyfered!
  • 0
Gz The-gamer
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Grandizz xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Alle her på GR kan godt legge meg til, ikke så lenge siden jeg fikk PS3 så har ikke så alt for mange venner på PSN ennå
Jeg heter: P-Dude93
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer P-Dude:
Alle her på GR kan godt legge meg til, ikke så lenge siden jeg fikk PS3 så har ikke så alt for mange venner på PSN ennå
Jeg heter: P-Dude93


Notert!
Decyfered!
  • 0
noen som liker å spille GTA-IV party mode sene kvelder xD
PSN-ID dagshund95
  • 0
Siterer ollee48:
noen som liker å spille GTA-IV party mode sene kvelder xD
PSN-ID dagshund95


Å, MEG MEG MEG
Jeg legger deg til når jeg kommer hjem
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
PSN-min er NathanD14, men jeg ville likt det om du hadde skrevet en PM til meg først
  • 0
du må jo skaffe deg uncharted 2
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
halla alle sammen!!! min playstation network bruker er netsen

JEG SPILLER: Call of Duty 4 og 5. spiller Modern warfare 2 helle tida når det kommer ut framover

elsker cod serien.......bare å legge til
  • 0
Min PSN er megrune.

Spiller CoD5 og CoD4 er på vei i posten (fetteren min har lånt det).
Spiller også Rock Band 2 og Rock Band: The Beatles. Av-og-til spiller jeg også Bad Company eller Rainbow Six Vegas 2.
''I hate you guys... So much!'' Cartman
  • 0
jeg leger deg til megrune
  • 0
Hvis noen gidder kan de gjerne legge til meg, psn navn er: Trym13. Har ikke mange spill eller throphies. Online spiller jeg noe killzone 2, little big planet, uncharted 2, har nettop begynt å spille demons souls. Har også bestillt det nye ratchet and clank spillet og mw2. Andre spill jeg har er cod 4 (som jeg har spillt på med en annen bruker) det spiller jeg ikke mye mer. Singstar, ratchet and clank, devil may cry4.. Ellers har jeg lastet ned bf 1943 og slikt. Kommer ikke på så mye mer egentlig..
  • 0
Jeg har det usedvanlig orginale "bent_a" som psn-nick. Er bare til å adde.
Resistance2, killzone2 cod4 og bad company for å nevne noen spill jeg spiller online.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Legg til matsffs!

jeg spille cod 4, modern warfare 2 og Bad Company online
  • 0
Siterer Acezz:
jeg spille cod 4, modern warfare 2 og Bad Company online


Ser et motiv... Bare skytespill! Bare FPS!!!
Decyfered!
  • 0
Er det noen som vet hvordan man sletter PSN accounten? Jeg ska lage en ny å da kan jeg ikke bruke den samme e-mail'en to ganger -.-

Om noen vil være så snill å gi svar på den via post eller no så hadde det vært veldig snilt
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Jeg skal skaffe meg en ps3, mangler bare 51,4 prosent av 3000 kroner, og jeg skal skaffe meg Bad Company 2, og kanskje killzone 2.

Og PSN iden min er Tyfonknut
  • 0
Endelig fått meg PS3 PSN: exr-Nitro
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Siterer androcker:
Er det noen som vet hvordan man sletter PSN accounten? Jeg ska lage en ny å da kan jeg ikke bruke den samme e-mail'en to ganger -.-

Om noen vil være så snill å gi svar på den via post eller no så hadde det vært veldig snilt

Det er ikke mulig å slette en account , men du kan lage en ny email og registrere den!
Men sjekk innstillingene i account management før du gjør det. Der kan du blant annet skifte brukernavn.
Naughty dog
  • 0
Min er: annern-the-best

[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
  • Trym
  • Trym
Jeg er NorwayBM... Er i utlandet for tiden så ikke ta det personlig om jeg ikke godtar med det første.
Upassende.
  • 0
Min er da DizoriaN og spiller NFS: Shift, NHL 10, Cod4, Cod5, og MW2 online.

Dog, MW2 vil nok være det jeg spiller mest en god stund fremover. ;)

Adder du meg, så skriv at du er fra gamereactor.
I may be a geek, but it is a reson we're both here.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!