Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Spør redaksjonen/mods [Q&A]


Siterer Suppeelsker:
Jeg er lei av at dette kommer opp når jeg skal poste. Jeg må gjerne trykke fem-seks ganger før jeg får postet..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg er lei av at dette kommer opp når jeg skal poste. Jeg må gjerne trykke fem-seks ganger før jeg får postet..
Send en PM til Emil. Jeg sendte ham en hel liste med bug reports på fredag, så jeg venter heller litt og sender en ny liste når jeg har samlet opp noen flere ting å rapportere.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer Suppeelsker:Jeg er lei av at dette kommer opp når jeg skal poste. Jeg må gjerne trykke fem-seks ganger før jeg får postet..Send en PM til Emil. Jeg sendte ham en hel liste med bug reports på fredag, så jeg venter heller litt og sender en ny liste når jeg har samlet opp noen flere ting å rapportere.


Det pleier ikke å skje mye fra den kanten uansett, dessverre. Takk for svar.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Blir det egentlig gjort noe med inaktive moderatorer, eller vil de være moderatorer til de frasier tittelen sin? Merker at noen av moderatorene sjelden er innom, ofte et par ganger med noen måneders mellomrom. D-devil har ikke vært pålogget siden mai faktisk.

Ikke at det er forferdelig forstyrrende, og en moderatorjobb er ikke betalt, men det finnes vel fremdeles noen prinsipper? Det finnes moderatorer som vet når de skal gi seg også. Suppeelsker vet jeg ikke helt klart om det var krysninger i meningene innad moderasjonen, eller om det var fordi han visste at han ikke kunne ha mulighet til å yte like godt lenger. Likevel ga han seg enda han kunne gjort mye mer arbeid enn mange av de gjeldende moderatorene på dette tidspunktet. Kengro er et annet eksempel på at man burde gi seg mens leken er god. Ellers har vi den eldre, litt mindre kjente eks-moderatorene Krish, som ga seg fordi aktiviteten hans var synkende, og fordi han er opptatt med å skrive for multigamer/battlefield.no.

Jeg kan ikke komme her å kreve at noe blir gjort uansett, og dere får for all del gjøre det som passer dere, men jeg bare følte for å nevne at det er litt småirriterende at 50% av moderatorene ikke virker særlig aktive eller interesserte lenger.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
De eneste moddene jeg ser skrive noen innlegg her og der om dagen, er Strategist, LuXe og fanzypanzy. Er det ikke på tide å bytte ut et par av de inaktive med noen som er mer eller mindre aktive?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Strategist, LuXe og fanzypanzy.


Pondus81 er også mer eller mindre aktiv, men han er kun aktiv på PC & Hardware-subforumet ut i fra hva jeg har sett. Han har meget god peiling på PC og harware, så han er nok fremdeles en god ressurs.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg er klar over at noen moderatorer ikke har tid lenger, men jeg vil komme litt mer inn i rollen min før jeg ser på det problemet. Det er også en beslutning som jeg gjerne vil diskutere med de andre moderatorene når den tid kommer.

Jeg er takknemlig for innspillene, men husk å ta høyde for at det er mye moderatorer gjør som dere ikke ser.

Likevel er punktet dere nevner om mangelen på moderatoraktivitet på forumet et emne jeg har tenkt mye på siden jeg ble moderatorsjef. Jeg har innsett at jeg selv har blitt alt for mye "bare moderator", og de siste månedene ikke har vært tilstede som en helt vanlig bruker på forumet i tilstrekkelig grad.

Vi moderatorer skal være brukere, med noen ekstra verktøy og et ansvar for forumets velbefinnende. Vi skal ikke være bare et slags hemmelig politi som lusker i bakgrunnen og luker ut de dårlige elementene.

Med vår lange erfaring og status her på forumet har vi både et ansvar og en utmerket posisjon for å skape debatter og lage gode tråder som legger opp til diskusjon.

Selv om hver bruker har et ansvar for å gjøre forumet til et trivelig sted som appelerer til en selv, bør kanskje vi moderatorer gjøre en innsats for å motarbeide følelsen som synes å spre seg hos noen brukere, og går ut på at de føler de vokser fra forumet. Jeg tror vi, med vår lange fartstid her og vårt engasjement som ledet oss til å bli moderatorer, kan bidra mer til å skape den ønskede bredden i forumet som kreves for å holde på oppmerksomheten til brukerne som har vært her lenge, begynner å bli eldre, og som allerede har opplevd mye her.

Blant annet derfor har jeg også de siste dagene pønsket ut noen tråder i Off Topic som jeg håper kan friske opp de gode gamle politiske og filosofiske diskusjonene som vi har hatt der, denne gangen også med nye brukere som kan bidra med sine synspunkter. Det er ingen grunn til at alle skal være enige.
Jeg har fingrer også med å lage noen tråder som kan skape diskusjon om kommende spill, og forhåpentlig kan skape fortsatt diskusjon om taktikker og framgangsmåter i spill som har vært ute en stund.
Vi moderatorer kan ikke gjøre den helt store forskjellen på dette området alene, men der er mitt bidrag som bruker, først og fremst, her på
Gamereactor.no/forum.

Siterer Suppeelsker:
Det pleier ikke å skje mye fra den kanten uansett, dessverre. Takk for svar.
Han pleier iallefall å svare meg når jeg sender ham noe. Og han setter de endringene han ikke er forhindret fra å gjøre opp på ToDo-listen sin. Mye av problemet ligger i at bug-reports og forespørsler om endringer aldri når frem til ham i strukturerte former.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
er det mulig å se hvilke tråder en bruker har laget ved å gå på profilen hans/hennes?
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
Siterer cosmo-kramer94:
er det mulig å se hvilke tråder en bruker har laget ved å gå på profilen hans/hennes?
Ikke i en egen liste, nei.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Normalt at det kommer ? istedenfor æ, ø eller å noen ganger?
Decyfered!
  • 0
Tviler på det.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Er det meningen at man blir automatisk logget av GR etter ca 15min? Det skjer ihvertfall med meg, og det er jævlig plagsomt å måtte logge seg på flere ganger om dagen uten å faktisk logge seg ut selv.
Jævelhøns
  • 0
Det er en bugg jeg også har opplevd fra tid til annen. Til meg så blir det som normalt etter en stund igjen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det er en mulighet at det skyldes nettleseren. Men jeg kan sende en bug rapport om det. Har ikke opplevd det selv.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Har ikke skjedd så veldig ofte... Par ganger, med store mellomrom...
Decyfered!
  • 0
Det er nok av buger her, ja. Er det vanlig at jeg skal sitere en person, men navnet til personen som siterer kan bli litt random uten at jeg vil det? Altså skriveren av det jeg siterer blir ikke oppført, ofte en annen fyr som er med i diskusjonen.
Jævelhøns
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Det har med at du trykker "siter" på feil bruker. Feks hvis jeg markerer tekst med deg, og trykker "sitere" på Faunvik, kommer det som hans tekst.
  • 0
Siterer LuXe:
Det har med at du trykker "siter" på feil bruker. Feks hvis jeg markerer tekst med deg, og trykker "sitere" på Faunvik, kommer det som hans tekst.


Har skjedd med meg flere ganger at jeg siterer personen over personen jeg siterer når jeg tydelig markerer en settning og trykker siter på samme person.
  • 0
Jeg har et spørsmål! Hva skjer med Operation Flashpoint Dragon Rising konkurransen? Konken var ferdig for 4 dager siden men ingen vinner har blitt trukket! Jeg vil vise hvem som vant!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kommer det en anmeldelse av Rouge Warrior?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Er det ikke mulig å poste mer enn en blogg daglig av den samme bruker? Jeg har flere ganer postet to og tre blogger i løpet av en dag og da har disse erstatter hverandre.
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Det er mulig å poste flere blogger, men det er kun den nyeste som dukker opp på blogger delen av siden. På blogg forumet derimot ligger alle sammen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ser at mange har slike gamertags på kryppinnenne? Hvordan legger man til sånt? Har lyst til å legge til Xfire miniprofilen min
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Det er nok kun offesiele gamertags som fungerer så vidt jeg vet. Dvs fra Sony og Microsoft.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kan man spørre om alt mulig om siden?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Denne utgår, da vi har fått to separate tråder. /Strategist