Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Spør redaksjonen/mods [Q&A]


Jeg har null problemer med den... Adblock
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer Kronoz:Er jeg virkelig den eneste som ikke har et problem med det reklamen?

Jeg er i hvert fall en av dem som har et problem med den. Den må nemlig gjøre seg ferdig før jeg kan trykke på noen av knappene på siden.


Er det ikke bare å oppdatere siden da? Det bruker jeg å gjøre, funker helt fint det!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Er det mulig å legge til Diablo 2 (Selve spillet ikke EXP pakken-9 til spilllisten deres?

Dere har bare Diablo 2: Lord of destruction
Ikke Diablo 2
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg ser den ikke :§ *hyll*
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • RDB
  • RDB
Under logoen, og der det står "screenshots" til høyre, står det ikke:

# Se dette spillet
# Sett på din ønskeliste
# Legg til i din spillsamling

?

Husk å sjekke at du er pålogget når du er på den siden.
  • 0
http://bildr.no/view/221241

Lagt til 2008-07-01 17:43:
JEg får ikke Diablo II opp ser du?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Whazzat? Diablo II er selvsagt i spilldatabasen, hva tror du om oss?


EDIT: Må være en liten bug der, ja.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Håper dere fikser det så fort som mulig

Lagt til 2008-07-01 18:24:
Edit: Jo jeg tror dere trenger å fikse spilldatabasen dere ;)
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Nåh, easy there cowboy.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Kommer den fredagschaten tilbake? Gamereactor weekly
:temurof i rutangis
  • 0
Når kommer Buzz anmeldelsen? Trodde den skulle komme i dag.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Portal og Team Fortress 2 mangler i spillarkivet
Just kill him with your awesome
  • 0
Er det bare meg eller er det en bug på første siden som gjør at forum og andre alternativer på toppen ikke kommer fram på en evighet, eller ikke i det hele tatt? Utrolig iriterende
  • 0
har merka det samme sjøl...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer kneipen:
Er det bare meg eller er det en bug på første siden som gjør at forum og andre alternativer på toppen ikke kommer fram på en evighet, eller ikke i det hele tatt? Utrolig iriterende


Har samme problemet.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Har merka den jeg også. Det hjelper å refreshe sånn ca. 100-200 ganger. Mye? Herregud, vær litt ømtålige da folkens!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Veit ikke om dette har blitt spørt om før, er liksom 15 sider her

Hvilke personer er det som jobber i gamereactor's lokaler?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Jon Cato og Carl Thomas
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
har et lite spm.
here goes:
Når jeg skriver noe i ens gjestebok og han skal svare meg, kommer svaret da direkte i min gjestebok eller i hans/hennes?
Har nemlig opplevd ganske ofte at svaret planter seg i min bok. Er det bare den personen som har direkte i min bok da eller? Hvordan fungerer systemet?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
har et lite spm.
here goes:
Når jeg skriver noe i ens gjestebok og han skal svare meg, kommer svaret da direkte i min gjestebok eller i hans/hennes?
Har nemlig opplevd ganske ofte at svaret planter seg i min bok. Er det bare den personen som har direkte i min bok da eller? Hvordan fungerer systemet?


Ja han svarer da direkte på ditt krypinn. Mange som følger "facebook" prinsippet som det kalles
  • 0
det tok sin tid, men takk for svar...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer kneipen:
Citerer Soraki:har et lite spm.
here goes:
Når jeg skriver noe i ens gjestebok og han skal svare meg, kommer svaret da direkte i min gjestebok eller i hans/hennes?
Har nemlig opplevd ganske ofte at svaret planter seg i min bok. Er det bare den personen som har direkte i min bok da eller? Hvordan fungerer systemet?

Ja han svarer da direkte på ditt krypinn. Mange som følger "facebook" prinsippet som det kalles


Jeg svarer i min egen, altså ikke som på Facebook. Gidder ikke gå inn på andres gjestebøker hele tiden
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
ok...
Skriver i begge jeg!
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg også, gjensidighetsprinsippet lenge bestå!

Lagt til 2008-07-20 14:27:
Siterer Soraki:
ok...
Skriver i begge jeg!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Denne utgår, da vi har fått to separate tråder. /Strategist