Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Spør redaksjonen/mods [Q&A]


Denne erstatter de andre to da vi fikk alt for mange stickys, samme som før, spør om alt du vil bortsett fra realesedatoer, mod funksjoner og stengninger/advarsler
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Kanskje noe lurer på noe i sammenheng med de nye forumendringene. Fyr løs folkens
  • 0
  • RDB
  • RDB
Hvorfor heter subforumet til Sony "Playstation", når Microsoft heter Microsoft, og Nintendo heter Nintendo? (Istedenfor Xbox og Wii)
  • 0
Antar det er fordi Sony har mye mer en kun spillkonsoll.. Vi kunne jo ha diskutert fjernkontroler..
Selv om jeg føler på meg at det er en smartere grunn en det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Microsoft har jo også mye mer enn en spillkonsoll. De har windows, datautstyr osv...
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Netopp derfor jeg tror det kan være en smartere grunn..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg har intet svar å komme med på det der, da jeg var opptatt med å lese Gamereactor-bladet mens LuXe og Kengro styret med dette
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Svaret er nevnt her... Dette er en spill/pc side, SOny lager tver og gud veit hva. MS og Nintendo har så få ikke spillrelaterte ting at det går for god fisk, men det har ikke Sony
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Lurer på det evige spørsmålet med bilde integrert i forumet og at dere sier at det ikke går. Men i blogg forumet så er det bilder i trådene
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Lurer på det evige spørsmålet med bilde integrert i forumet og at dere sier at det ikke går. Men i blogg forumet så er det bilder i trådene


Det ville nok ha blitt ganske rotete i hvert fall! Jeg tenker med grøss og gru på enkelte forum jeg har sett, der bildene er over alt!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Det hadde vært veldig lett for spamere å legge ut bilder som vi VIRKELIG IKKE vill se også..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Det hadde vært veldig lett for spamere å legge ut bilder som vi VIRKELIG IKKE vill se også..

En kan linke til ting folk virkelig ikke vil se og si ting folk virkelig ikke vil høre her, men moddene rydder opp i det. Regner med at det ikke er noe problem for moddene å slette et bilde innimellom også. Dette har da fungert fint på de fleste andre forum som tillater bilder?
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer sersjant drittsekk:
Regner med at det ikke er noe problem for moddene å slette et bilde innimellom også.

Vi kan moderere bilder ja.
  • 0
Bilde i siggen fungerer fint, så lenge størrelsen og oppløsningen blir sperret ned til en akseptabel størrelse.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Tror jeg må ha formulert meg litt feil her. Det jeg lurte på er hvorfor vi ikke kan ha bilde i forumet når..

http://www.gamereactor.no/forum/?forum=14&thread=11162
&pag

e=1&last=2008-03-12+21%3A11%3A32


Fordi det er en blogg! Ikke for å virke kort her, men det er det som er hovedforskjellen. Hvis det er ønske om bilder i poster eller i signatur, så får i så fall vi notere det og vurdere å oversende det til Danmark.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hva syntes dere om at "Lolly Links" blir en sticky her på Off Topic og Gamereactor?
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Maggot:
Hva syntes dere om at "Lolly Links" blir en sticky her på Off Topic og Gamereactor?

Høres ut som en rimelig idè.
  • 0
Siterer Maggot:
Hva syntes dere om at "Lolly Links" blir en sticky her på Off Topic og Gamereactor?

Kjempeide, var ett geni som kom opp med den ideen
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Siterer Maggot:
Hva syntes dere om at "Lolly Links" blir en sticky her på Off Topic og Gamereactor?


Jeg innser at det er mange fordeler ved det valget. Det var egentlig unødvendig med et eget forum for slike linker etter min mening.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hvis man skal se ut fra BARE screens og demo, hvilken karakter ville dere (både mods og redaksjonen) gi Super Smash Bros Brawl?
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Siterer nintendofreak:
Hvis man skal se ut fra BARE screens og demo, hvilken karakter ville dere (både mods og redaksjonen) gi Super Smash Bros Brawl?


Jeg har ikke prøvd demoen, men jeg liker ikke Mario nyere enn fra N64-tida. Det blir nok en dårligere karakter enn fra spillanmeldere rundt om i verden
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
På en skala fra 1 til 10?

Unnskyld hvis jeg er masete, men hvordan går det med gjenopprettinga av brukeren "Philips"?
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Siterer nintendofreak:
På en skala fra 1 til 10?

Unnskyld hvis jeg er masete, men hvordan går det med gjenopprettinga av brukeren "Philips"?


Han er bannet. Det var snakk om deling av IP med mange spammere osv.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Du fortalte noe ganske annet i en PM. Men samma det.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Denne utgår, da vi har fått to separate tråder. /Strategist