Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Debatt om stengninger, advarsler og ban [Q&A]


De skulle innført alebre i ordboka; person med dysleksi.
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
De skulle innført alebre i ordboka; person med dysleksi.


I Second that
*MacGyver Theme*
  • 0
Hvem gjelder den for?

Meg eller Faunvik eller begge?
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Hvem gjelder den for?

Alle på forumet, sånn generelt sett.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Tenkte litt over det spørsmålet etter jeg skrev det...

Har dere lov til å svare på dette spørsmålet?

Hvem som er 100% utestengt fra GameReactor?
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Har dere lov til å svare på dette spørsmålet?

Hvem som er 100% utestengt fra GameReactor?
Vi er ikke interessert i å utdype hvilke brukere som er permanent bannet fra Gamereactor. Det er en ganske omfattende liste som jeg ikke har detaljoversikt over, men den omfatter forhold som ikke er relevant å vite for forumitter flest.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer Venom140:
Har dere lov til å svare på dette spørsmålet?

Hvem som er 100% utestengt fra GameReactor?
Vi er ikke interessert i å utdype hvilke brukere som er permanent bannet fra Gamereactor. Det er en ganske omfattende liste som jeg ikke har detaljoversikt over, men den omfatter forhold som ikke er relevant å vite for forumitter flest.


Okay bare lurte
*MacGyver Theme*
  • 0
Hvor er IamFerb?
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
Hvor er IamFerb?


http://www.gamereactor.no/profil/192/
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
192 påstår at han ikke er IamFerb
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
192 påstår at han ikke er IamFerb
Det blir påstand mot påstand det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Han sier at han ikke er IamFerb
mah boi
  • 0
Siterer Duck Song:
192 påstår at han ikke er IamFerb
Siterer Duck Song:
Han sier at han ikke er IamFerb

Hvorfor gjennta deg selv?

Siterer Strategist:
Citerer Duck Song:
192 påstår at han ikke er IamFerb
Det blir påstand mot påstand det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Er det egentlig så viktig? Han er ikke IamFerb, hvem vet?. Er vell ikke noe poeng i å hisse seg opp over sånne små bagateller ;)
  • 0
Siterer 7cavRadec:
Er det egentlig så viktig? Han er ikke IamFerb, hvem vet?. Er vell ikke noe poeng i å hisse seg opp over sånne små bagateller ;)


Med mindre moderatorstaben har vokst en grusom sans for humor, er han mest sannsynlig det. Ikke at jeg bryr meg noe særlig...
Decyfered!
  • 0
Nei, er ikke noe å bry seg om.
  • 0
Skjedde med duden over meg?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Han var en gammel kjenning.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Han var en gammel kjenning.


quakecry?
Decyfered!
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer Duck Song:
192 påstår at han ikke er IamFerb
Citerer Duck Song:
Han sier at han ikke er IamFerb

Hvorfor gjennta deg selv?

Citerer Strategist:
Citerer Duck Song:
192 påstår at han ikke er IamFerb
Det blir påstand mot påstand det.


Han sier han er broren til IamFerb
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Han sier han er broren til IamFerb
Han burde vel vite det da. Jeg mener; hvem han er. Men jeg betviler hans påstand om hvem han er.
For all del, hvis det stemmer er det en genial practical joke fra foreldrene. Det må være vanskelig for andre å skille mellom to tvillinger som heter det samme.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
For all del, hvis det stemmer er det en genial practical joke fra foreldrene. Det må være vanskelig for andre å skille mellom to tvillinger som heter det samme.


haha

Siterer Strategist:
Det er en ganske omfattende liste som jeg ikke har detaljoversikt over, men den omfatter forhold som ikke er relevant å vite for forumitter flest.


dramatisk sagt
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Hva skjedde med brukeren ved navn Sjokolade? Tør jeg gjette på trenden som har blitt så populær i det siste?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jepp, det gjør du. Riktig har du også.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Ny tråd. /Strategist