Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Debatt om stengninger, advarsler og ban [Q&A]


Vi skulle hatt en dynamisk digital gråvgård for alle brukerne som har tatt selvmord...
Decyfered!
  • 0
Siterer A to the H:
ordensmann kom med for mange upassende møkka kommentarer, i guess?


Tipper det ja...
  • 0
Siterer Faunvik:
Vi skulle hatt en dynamisk digital gråvgård for alle brukerne som har tatt selvmord...


Haha, you said it...

Uansett, hva skjedde med "Bulket Testikkel"? Vet det hørtes veldig rart ut...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Stengt etter eget ønske.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Min feil kanskje? Jeg rangerte han på Vurdering av Medlemmer tråden for kun noen få timer siden, der jeg ga brukernavnet hans 4/10. o_O
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg ga brukernavnet 0/10 Men det er jo bare en lek, da...
  • 0
Han kan vell ikke være oversensitiv?
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Neppe... Men nå går vi litt for "off-topic".
  • 0
Siterer Tyranus:
Min feil kanskje? Jeg rangerte han på Vurdering av Medlemmer tråden for kun noen få timer siden, der jeg ga brukernavnet hans 4/10. o_O
Siterer the Zelda guy:
Jeg ga brukernavnet 0/10 Men det er jo bare en lek, da...
Siterer Tyranus:
Han kan vell ikke være så oversensitiv?
Siterer the Zelda guy:
Neppe... Men nå går vi litt for "off-topic".



Han har sikkert sine grunner
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Citerer Tyranus:
Min feil kanskje? Jeg rangerte han på Vurdering av Medlemmer tråden for kun noen få timer siden, der jeg ga brukernavnet hans 4/10. o_O
Citerer the Zelda guy:
Jeg ga brukernavnet 0/10 Men det er jo bare en lek, da...
Citerer Tyranus:
Han kan vell ikke være så oversensitiv?
Citerer the Zelda guy:
Neppe... Men nå går vi litt for "off-topic".



Han har sikkert sine grunner


Ja som for eksempel å bytte navn
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Hva ble den j?velen Mongo eller hva han het stengt for?
*MacGyver Theme*
  • 0
Kjent spammer.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ja, da vet jeg at han ble steng for det iværfall...

Hvilken bruker har han vært (Om han har vært noen)
*MacGyver Theme*
  • 0
Det er ikke ønskelig å gi spammere mer oppmerksomhet enn nødvendig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Brukeren Kjeksen ble nettopp kicket.

Med mindre han er en kjent spammer eller hacker eller hva pokker fatter jeg ikke hvorfor han ble kicket.

Stakkaren lagde en ny bruker fordi han glemte passordet på sin andre. Jeg sa at han skulle gå å fortelle deg strategist om å slette den gamle brukeren sånn at han ikke ble kicket. Om du lurer mer så bare les i gjesteboka mi om samtalen våres
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg skulle ønske alle spammere skrev i gjesteboken min og fortalte meg at de hadde laget en ny bruker. Det hadde gjort modereringen av forumet så mye enklere. Men at han fortalte meg at han hadde én bruker fra før unnskylder ikke de øvrige spambrukerne han har hatt her på forumet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hæ? Er han den samme spammeren som alltid? samme som Mongo ellernoe sånt
*MacGyver Theme*
  • 0
Det er snakk om en gjennganger ja.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Shit...

Han var hyggelig nå da
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Han var hyggelig nå da


Troll har en tendels til å være sleipe. Don't judge the book by it's cover.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hva skjedde med A to the H? Gjetter på at han ville ha brukeren stengt?

Skulle egentlig bare redigere innlegget mitt over for å stille dette spørsmålet, men redigeringsfunksjonen har forsvunnet fra innlegget over. Så da blir det desverre dobbeltpost.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Trenger jeg egentlig svare?
Men, jo. Han ville ha brukeren sin stengt i den hensikt å lage en ny.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Trenger jeg egentlig svare?


Egentlig ikke, man kan nesten forvente at folk har valgt å slette brukerne sine når de forsvinner.

Skjønner egentlig ikke dealen med hele greia, ivertfall ikke om det er navnet de er missfornøyd med. Jeg mener, da må de virkelig hate det. Selv om jeg ikke kan fordra mitt eget nick, så gidder jeg ikke gå så langt som å slette brukeren min av den grunn, da det er dette navnet, og denne brukeren jeg har knyttet ett "bånd" til.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Da er jakten i gang for å finne den nye "A to the H".

Jeg liker litt å se hva slags nye nick folk kommer opp med, men jeg gosser meg skikkelig når folk liksom bytter noe mye fetere, og så er det helt på trynet. (Derav værre enn det de hadde)

Som dsn sa..sånn.. ^ (rett der oppe) - man klarer ikke å slette en bruker som man har hatt i flere år. Selv om navnet kanskje er for gammelt/barnslig, eller ett tidligere nick man hadde. (mitt tilfelle) - Det går ikke an å få laget en liten funksjon for moderatorer, som gjør at man kan endre nicket til en bruker. Det må da være en grense på samme nick i 2 år eller noe for å kunne bytte selvsagt.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Strategist:
Trenger jeg egentlig svare?
Men, jo. Han ville ha brukeren sin stengt i den hensikt å lage en ny.


Det var da veldig, har alle plutselig blitt med i en kult som sier at hvis de tar digitalt selvmord blir de reinnkarnert som en kulere bruker?
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Ny tråd. /Strategist