Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Debatt om stengninger, advarsler og ban [Q&A]


Når du sier det på den måten høres det så koselig ut!
Decyfered!
  • 0
Hvor lenge blir han borte denne gangen? Har lyst til å vite hvor lenge forumet blir noenlunde fritt for rasistisk trolling.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hvor lenge blir han borte denne gangen?
Han er ikke ønsket på forumet og brukeren hans vil ikke bli åpnet igjen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Quakecry her, det er en ting jeg virkelig må få sagt. Først, det jeg sa om at "jeg ikke" bryr meg om hva nazistene gjorde, vell. Det var ment som at jeg ikke bryr meg om hva dem gjode i diskusjoner om islam f.eks, det fins ikke relevant. Det var det jeg mente, jeg hater nazister og alt dem gjorde. Men det berører meg ikke hva dem gjorde, eller bryr meg i en diskusjon om islam. Det var det strategisk missforstod enormt. Secondly, og ikke like den sadiske pedofiligien islam fins ikke rasistisk, da islam eller muslimer hverken er en hudfarge, eller rase. Det irriterer meg enormt at dere faen ikke klarer og få det inn i hodene deres, enten nekter dere og innse det. Eller så tror dere det. Eller, skal jeg være helt politisk korrekt så fins det vell ikke raser engang.

Så, islam eller muslimer er hverken en hudfarge, eller rase. Så uansett hvor mye jeg missliker dem er jeg ikke rasist pga det.

Vell, når moderatorene her er islam-elskende personer, samt visse andre brukere. Så er vell ikke det så rart.
  • 0
quakecry: Når du hetser alle islamister/muslimer og kaller dem for pedofile er det jo en form for rasisme...
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Siterer skalka:
Quakecry her

Flott, har savnet deg!
Siterer skalka:
og ikke like den sadiske pedofiligien islam fins ikke rasistisk

Siterer skalka:
Så, islam eller muslimer er hverken en hudfarge, eller rase. Så uansett hvor mye jeg missliker dem er jeg ikke rasist pga det.
Siterer skalka:
Vell, når moderatorene her er islam-elskende personer, samt visse andre brukere. Så er vell ikke det så rart.

Oh, wait...
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Syns faktisk quakecry har et poeng. Nå har ikke jeg lest de spesifikke konfliktene han har vært involvert i, men jeg syns faktisk at det er litt merkelig å banne noen på grunn av deres politiske mening. Har også reagert på lignende saker før, for eksempel da en bruker ble bannet fordi han mente homofili var unaturlig. Ikke at jeg på noen måte er enig i disse uttalelsene. Så vidt jeg kan se er ikke politisk korrekthet et krav i forumreglene.
  • 0
Siterer The-gamer:
Syns faktisk quakecry har et poeng. Nå har ikke jeg lest de spesifikke konfliktene han har vært involvert i, men jeg syns faktisk at det er litt merkelig å banne noen på grunn av deres politiske mening. Har også reagert på lignende saker før, for eksempel da en bruker ble bannet fordi han mente homofili var unaturlig. Ikke at jeg på noen måte er enig i disse uttalelsene. Så vidt jeg kan se er ikke politisk korrekthet et krav i forumreglene.


Jeg er også enig her. En ting som er verdt å bemerke er dog at jeg ikke er banna, selv om jeg er i mot masseinnvandring og svært islamkritisk. Forskjellen er nok at jeg er mindre krass og mindre generaliserende i uttalelsene mine enn det Quakecry har vært. Det kommer mye an på hvordan man ordlegger seg. F.eks. mener også jeg at Muhammad er pedofil hvis han har sex med en ni år gammel jente, men setter ikke automatisk et likhetstegn mellom islam og pedofili. Pedofili eksisterer dessverre innen alle religioner og kulturer.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
For det første: Quakecry ble ikke bannet for uttalelsen om nazisme. Han har dannet seg en feilaktig oppfattelse av hva han ble bannet for, og baserer seg på den. Han ble bannet for brudd på forumets reglement.

Det er direkte feilaktig at han kun snakket om muslimer. Han snakket om innvandrere - ergo personer med annen etnisk opprinnelse - og satte likhetstegn mellom disse og muslimer. Posten hans og utsagnene hans er blitt slettet fordi de strider mot forumets reglement og mot norsk lov. Derfor har jeg ikke tenkt til å sitere ham.
Forøvrig vil jeg gjennta at quakecry har fått gjenntatte advarsler til det kjedsommelige og at han etter dette har valgt å ikke følge pålegg fra moderatorene, noe som gjør dette til et brudd også på reglementets paragraf §5.

I tillegg var quakecrys poster totalt off topic iforhold til diskusjonen i den tråden han postet.

Dette burde holde for å forklare utestengelsen. Nå, om dere vil unnskylde meg har jeg 11 eksamener neste uke som jeg må øve til.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Dette burde holde for å forklare utestengelsen. Nå, om dere vil unnskylde meg har jeg 11 eksamener neste uke som jeg må øve til.


Sånn går det når du velger IB-crazy-ass-studies vettu Nå skal jeg holde deg her med innviklede og opphetede diskusjoner resten av helga, høhøhø.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hvorfor og når ble SrgtResnov bannet?
  • 0
Han valgte å få brukeren sin slettet og er her nå under et annet brukernavn.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
The Alexander?!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Byttet brukernavn. Again.
Riddle me this
  • 0
Hvem var det som begynte å bytte brukernavn?
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine


De kommer i bølger, obviously.
Riddle me this
  • 0
Jeg var nok den første Men da klikket Real140 og mye drit skjedde så jeg lagde The Alexander i panikk og jeg angret .. Nå har jeg ordnet Gamernavnet mitt som jeg bruker overalt ellers
*MacGyver Theme*
  • 0
Hvorfor kan ikke folk ha vett nok til å lage et brukernavn de er fornøyd med i stedet?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Hvorfor kan ikke folk ha vett nok til å lage et brukernavn de er fornøyd med i stedet?


Enig, eller rett og slett bare holde seg til det de har. Jeg er ikke fornøyd med mitt, men gidder heller ikke å bytte bare av den grunn
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Dark SN : Du har et bra kallenavn

Klarte aldri å velge ..... men nå er jeg 100% fornøyd
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Suppeelsker:
Hvorfor kan ikke folk ha vett nok til å lage et brukernavn de er fornøyd med i stedet?


Enig, eller rett og slett bare holde seg til det de har. Jeg er ikke fornøyd med mitt, men gidder heller ikke å bytte bare av den grunn


Samme her.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Jeg antar at folk har lyst til å bytte navn av samme grunn som dere endrer avatar. At dere er lei det dere har, føler for en forandring eller noe lignende.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg antar at folk har lyst til å bytte navn av samme grunn som dere endrer avatar. At dere er lei det dere har, føler for en forandring eller noe lignende.


Det er bare det at når jeg skifter avatar, så veit folk fortsatt hvem jeg er. Har jo ikke oversikten over brukere i det hele tatt lenger, fordi folk skifter navn i ett sett.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Skal si meg enig med Suppeelsker der. Det er veldig forvirrende når folk bytter brukernavn hele tiden.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer The Heretic:
Jeg antar at folk har lyst til å bytte navn av samme grunn som dere endrer avatar. At dere er lei det dere har, føler for en forandring eller noe lignende.


Det er bare det at når jeg skifter avatar, så veit folk fortsatt hvem jeg er. Har jo ikke oversikten over brukere i det hele tatt lenger, fordi folk skifter navn i ett sett.
Siterer AcH Clawed:
Skal si meg enig med Suppeelsker der. Det er veldig forvirrende når folk bytter brukernavn hele tiden.


Spiller ingen rolle om dere blir forvirra og sitter igjen uvitende. Man må jo få lov til å bytte brukernavn uten å bli "hetset" for det.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Ny tråd. /Strategist