Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Debatt om stengninger, advarsler og ban [Q&A]


eller bare ha en visningsnavn historitikk på hver enkelt bruker.
  • 0
Hva med å gjøre som på andre forum. Betale for å bytte navn XD
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Siterer Friendly Fire:
Hva med å gjøre som på andre forum. Betale for å bytte navn XD


Da ville de fleste bare fått stengt brukeren sin...
Decyfered!
  • 0
dæven mange bytter nick nå for tiden
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
dæven mange bytter nick nå for tiden

Det kommer og går i bølger, som det alltid har gjort.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg har enda ikke byttet nick
  • 0
Hvor er Friendly Fire?!
  • 0
Ser ut som han... Ble et offer for "vennlig ild" *YEEEAAAH*
  • 0
Han ba om å få brukeren slettet i den hensikt å lage en ny.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det var da voldsomt, alle bytter visst nå, hva skjedde med rambo kid?
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Han spammet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skulle mobil123 også bytte navn?
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Skulle mobil123 også bytte navn?


mobil123 har byttet nick. Han får røpe det selv, men tror egentlig ikke han er ute etter å holde det spesielt hemmelig da.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Andreas-fox?
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Han ville ha brukeren slettet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kan man bli bannet for å skrive " " i gjesteboka til en person hver dag i 2 måneder?
Decyfered!
  • 0
Jeg vet ikke om det passer å ta det opp her, men jeg mener at når en blogg er så dårlig at den blir stengt, så burde den forsvinne fra "Nyeste blogger".

Jeg syns også moderatorene må bli mye strengere på bloggene. Det er så mange møkkablogger på siden at man nesten burde ha en liste med advarsler. Det er trist at de gode bloggene drukner i dritt og at spalteplassen "Nyeste blogger" blir ødelagt. Så fort bloggen forsvinner fra "Nyeste blogger" så er sjansen for at den får lesere betraktelig mindre og når nye blogger kommer hele tiden og de fleste av dem er dårlige, ja da er det ikke lett å sette av mye tid på en god blogg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Faunvik:
Kan man bli bannet for å skrive " " i gjesteboka til en person hver dag i 2 måneder?


Jeg synes ikke du trenger å prøve.

Siterer Crazy Kraken:
Jeg vet ikke om det passer å ta det opp her, men jeg mener at når en blogg er så dårlig at den blir stengt, så burde den forsvinne fra "Nyeste blogger".


Jeg bruker aldri den funksjonen som gir oversikt over de nyeste bloggene, men vet du om de forsvinner fra listen om bloggen blir slettet? Jeg pleier vanligvis kun å stenge blogger av rutine, så personen som lagde den skjønner hva som er blitt gjort galt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg ser quakecry er borte igjen?
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Siterer Dead Gamer:
Jeg ser quakecry er borte igjen?
Du har gjort en skrivefeil. Spørsmålstegn brukes etter spørsmål.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Du har gjort en skrivefeil. Spørsmålstegn brukes etter spørsmål.


Kanskje han er usikker om han ser det eller ikke.
Decyfered!
  • 0
...

Ok,

Jeg SER quakecry er borte igjen. Hvorfor?
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Fordi han nok engang, etter gjenntatte advarsler og tidsbegrensede utestengelser for tilsvarende og andre grove regelbrudd, brøt forumets reglement grovt og i full viten.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Ny tråd. /Strategist