Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Debatt om stengninger, advarsler og ban [Q&A]


hva har skjedd med ISAF?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Han valgte å be om å få brukeren sin slettet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
mulig å få svar på hvorfor?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det må du nesten spørre ham om. Vi vet det, men har ikke for vane å opplyse allmennheten om detaljene i slike enkeltsaker. Det står den enkelte bruker fritt å forvalte informasjonen rundt omstendighetene. Fra moderasjonens side er dette en sak mellom brukeren og oss.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer sonic og link:
mulig å få svar på hvorfor?


Fordi at han er en pyse som ikke klarer å høre på en "krangel"
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Fordi at han er en pyse som ikke klarer å høre på en "krangel"


Han sa det jo nokså klart fram i en blogg eller noe...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Skillmarsen:Fordi at han er en pyse som ikke klarer å høre på en "krangel"

Han sa det jo nokså klart fram i en blogg eller noe...


Det var vel Litestorm.. når det kommer til ISAF så er det bare å lese i Chatte tråden
  • 0
Siterer Skillmarsen:
når det kommer til ISAF så er det bare å lese i Chatte tråden


Ja, kan huske å ha lest det!

Lagt til 2010-01-21 16:44:
Siterer ISAF:
Så var det starten på en ny runde med sinte sinte blogger her på GR. Det er trist og se at folk krangler såpass mye over blogger osv, kan ikke si at jeg ser vitsen med det. Er det bare enfoldige meg eller er dette trenden som er iferd med over ta over he på GR? Ønsker ikke og starte en diskusjon om dette.

Takker derfor for meg her på GR, ha en fin tid framover her på GR dere som blir igjen.
Decyfered!
  • 0
Herregud, for en teit begrunnelse. Om en virkelig ikke tåler en krangel, ja da har en ingenting å gjøre på internett. Det er en enormt dårlig unnskyldning.
  • 0
Hvorfor ble quakecry bannet?
En Fuego!
  • 0
Quakecry ble bannet fordi han kom med grove rasistiske utsagn.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ehhhh........

Er Gamer123 borte eller??
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hun skal lage en ny bruker.
Love is our resistance!
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ehhhh........

Er Gamer123 borte eller??
Ja. Hun ba om å få slettet brukeren sin.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
samme med evven11?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skulle nettopp til å spørre
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer sonic og link:
samme med evven11?
Han ba også om å få brukeren slettet ja.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kva skjedde med quakecry?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Strategist:
Quakecry ble bannet fordi han kom med grove rasistiske utsagn.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Har Gamer123 slettet brukeren sin nå nylig? WTF?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Majesty:
Citerer Strategist:
Quakecry ble bannet fordi han kom med grove rasistiske utsagn.


ups, såg ikkje Strategist sin kommentar...
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer fattigmann:
Har Gamer123 slettet brukeren sin nå nylig? WTF?
Ja. Og hun er tilbake under nytt brukernavn.

For presisjons skyld kan jeg påpeke at de aller fleste brukere som ber om å få brukeren sin slettet, gjør dette for å komme tilbake under et nytt brukernavn. Om de ønsker å gjøre det kjent hvem de er er derimot ikke noe vi moderatorer legger oss opp i, og vi går derfor ikke ut med svar på dette selv om vi i realiteten har full oversikt. Det er opp til brukeren selv å bestemme om vedkommende vil opplyse at h*n er kommet tilbake.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hva skjedde egentlig med Halofanboy?
  • 0
Halofanboy ble utestengt etter flere advarsler toppet med grovt plagiat.

Han har dog vært ute såpass lenge nå at han kan få en sjanse til om han ber om det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
TOMMYK??!?!!
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Ny tråd. /Strategist