Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Debatt om stengninger, advarsler og ban [Q&A]


Ja, hvor ble det av han?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
hvorfor blir man bannet for noe man gjør i privat livet sitt. jeg har ikke pirat kopiert noe jeg er uansett 12 jeg gjør ikke sånne ting. men spørsmålet er hvorfor banner gamereactor folk som sier at dem har piratkopiert.
Now im getting pissed off!!!!
  • 0
§3: Piracy, chipping og lignende er ikke tillatt diskutert i noen form på forumet. Tråder/poster om slikt vil bli fjernet, og den som lager slike tråder kan bli utestengt.

Piracy er mot norsk lov, og GR kan bli stilt til ansvar om brukere her åpenlyst diskuterer hvor de beste torrentene ligger, linker til sider osv. Ergo er piracy forbudt her på forumet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Ehhe.. uh? Hvor er Majesty?
Majesty pådro seg en periodes utestengelse fra forumet.

Siterer Link-ulven:
hvorfor blir man bannet for noe man gjør i privat livet sitt. jeg har ikke pirat kopiert noe jeg er uansett 12 jeg gjør ikke sånne ting. men spørsmålet er hvorfor banner gamereactor folk som sier at dem har piratkopiert.
Man blir ikke bannet herfra for selve handlingen å piratkopiere. Man blir bannet fra forumet hvis man innrømmer på forumet å ha lastet ned piratkopiert materiale eller på annen måte bidratt til piratkopiering. Når du velger å fortelle dette åpent på forumet er det ikke lenger en privat handling.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Fordi annonsørene ikke skal se at mennesker som ikke har råd til alle spillene de har lyst på også er på GR.
  • 0
Takk for info
Now im getting pissed off!!!!
  • 0
Allright. Thanks fer yer answers, matey. Får jeg spørre om hvorfor?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Allright. Thanks fer yer answers, matey. Får jeg spørre om hvorfor?
Du nektes ikke å spørre, men jeg ser ingen grunn til at vi skal svare. Det er en sak mellom ham og moderasjonen, og han vet nok selv grunnen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Okei. Jeg skal ikke stille spørsmål ved din autoritet, moderator. Men hvis du en dag føler for å lette på sløret, er jeg bare en PM unna. Høhø.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hva skjedde med Crious (eller var det Croius)? Bryr meg egentlig ikke, bare nysgjerrig
Just kill him with your awesome
  • 0
Han ville vel ha ny bruker...igjen
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Han ville ha kontoen sin stengt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hva skjedde med St-Nick?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hva skjedde med St-Nick?
Han ba om å få brukeren stengt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer The Heretic:
Han ville ha kontoen sin stengt.

Siterer Strategist:
Han ba om å få brukeren stengt.


Lol...
Decyfered!
  • 0
Eplemos?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Eplemos?
Eplemos er en gammel kjenning. Han gikk tidligere under navnet Ps8hand.
Han skal få lov til å sende en skriftlig beklagelse til moderasjonen på [email protected] der han lover å skjerpe seg, så skal jeg vurdere om han slipper inn igjen.
Han burde egentlig vært utestengt på livstid, så jeg føler meg svært generøs.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Vil man bli perma bannet etter et visst antall ban? Har ikke Majesty blitt bannet veldig mange ganger?
Just kill him with your awesome
  • 0
Det vil variere etter hvor grove overtredelsene er og frekvensen mellom dem. Noen får permban etter første utestengelse, andre kan få det etter fire utestengelser.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Soraki:
Vil man bli perma bannet etter et visst antall ban? Har ikke Majesty blitt bannet veldig mange ganger?

Dude, jeg har blitt banna to ganger.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Hva skjedde med Rabaldo?
En Fuego!
  • 0
Rabaldo byttet brukernavn.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Majesty:
Dude, jeg har blitt banna to ganger.

Åww?
På denne brukeren bare? Ble du ikke banna som iharal3 også
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Ble du ikke banna som iharal3 også

Brukeren ble stengt etter min vilje. Jeg fikk aldri en direkte ban på iharal3.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Ok
Just kill him with your awesome
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Ny tråd. /Strategist