Norsk
Nyeste
Atrás

Gamereactor

Bli kjent med Gamereactor og alle brukerne

Debatt om stengninger, advarsler og ban [Q&A]


Hva er så ?
Decyfered!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Nero The Elder eksisterer. Skreifiskaren hevdet at han var veldig borte.

You're sleeping over, right?
  • 0
Isåfall tar vel Skreifiskaren feil da... Så jo nettopp på sida hans, virket som om den var der iallefall...

Decyfered!
  • 0
Han har ikkje vore pålogga siden tidlegare idag, så at the moment er han veldig borte
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Problem solved...!
Decyfered!
  • 0
vis bruker min blir banna hva skjer med K_R_I_S da? jeg lagde bruker min hos så det blir litt dumt vis dere banner ip`n hans
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Siterer Lord boms:
vis bruker min blir banna hva skjer med K_R_I_S da? jeg lagde bruker min hos så det blir litt dumt vis dere banner ip`n hans


Er det ein trussel ?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Hva faen... sto at han ikke fantes tidligere. Sto også at Zook var borte, men når jeg sjekket tre sekunder senere, var han på plass igjen.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer torleif:
Citerer Lord boms:vis bruker min blir banna hva skjer med K_R_I_S da? jeg lagde bruker min hos så det blir litt dumt vis dere banner ip`n hans

Er det ein trussel ?
det er ikke en trussel men je tenkte sånn tilfele jeg skulle bli banna og ip`n står på han men helt klart det skulle vært utrolig gøy XD
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Siterer Lord boms:
vis bruker min blir banna hva skjer med K_R_I_S da? jeg lagde bruker min hos så det blir litt dumt vis dere banner ip`n hans
Ingenting ville da skje med K_R_I_S, hverken hans IP eller bruker. Du har flere IPer enn den du har brukt hos ham. Men hvorfor spørre om dette? Om du har planer om å gjøre noe som du vet kvalifiserer til bann så skal vi nok sørge for at det ikke blir
Siterer Lord boms:
utrolig gøy


Vi banner ikke på måfå eller ved loddtrekkning, så for de fleste her burde ikke problemer knyttet til utestengelse ( - akutte abstinenser, pustevansker og kløing i fingrene) være noe problem.

Siterer Skreifiskaren:
Hva faen... sto at han ikke fantes tidligere. Sto også at Zook var borte, men når jeg sjekket tre sekunder senere, var han på plass igjen.
Hmm. Er det den buggen igjen. Lite vi kan gjøre med den dessverre.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hva skjedde med TheHero?
  • 0
Siterer quakecry:
Hva skjedde med TheHero?
Han ble bannet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kan jeg spørre hvorfor?
  • 0
Værsågod bare spør.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hvorfor? *nysgjerrig*
Just kill him with your awesome
  • 0
Ja! Hvorfor
  • 0
Det er ikke noe som har offentlig interesse og er en sak mellom moderatorene og den aktuelle brukeren.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Okei! Da er jo det greit
  • 0
real140.

Tell me.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Han laget en ny bruker og dermed var vi nødt til å stenge den gamle. Det er ikke tillatt med to brukere på GR.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Dette sa jeg vel faktisk fra om for to måneder siden. Hvorfor ble ikke noe gjort da?

Tror jeg sendte pm til Strategist. *sjekker sendte meldinger* og er ganske sikker på at jeg sa det til Ragish på IRC. Kanskje hun gikk glipp av det da.

Edit: Joda, sendte pm til Strategist om at han hadde to brukere.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Er det slik at vi kan vite hvem den andre brukeren er?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Han hadde tydeligvis 3 brukere. To av dem var real140 og red member.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Hans nåværende bruker er The Alexander.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Ny tråd. /Strategist