Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Jegere søkes til intese monsterjakter (Evolve)


Hei lurer om det er noen som vil bli med meg å lage en nordisk jakt klan til evolve på PS4. vet det ikke er noe clan system i spillet men begynner å bli frustrerende å spille med folk som nekter å/ikke kan snakke engelsk eller et språk jeg forstår har nå jobba meg opp til å få nesten alle hunterne og mangler bare siste monster. send meg en venneforespørsel på PSN RexRonnie men siden det hender seg jeg streamer litt så får jeg endel random forespørsler av folk som bare vil være med på stream så hadde satt pris på om dere kunne sendt meg en PM eller lagt til en liten note på at dere vil jakte med meg på evolve.

The thrill of the hunt is better with ppl you understand
  • 0
Jeg tenkte at dette gjaldt Monster Hunter, men det viste seg å ikke stemme. Jeg har skrevet navnet i tittelen så det ikke skal være noen tvil. Sjekket det ut og det ser ganske kult ut.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
skulle skrive "evolve" bak men fikk ikke plass :/ takk for hjelpa. jeg synes spillet er heftig men igjen det hadde vært så sinnsykt mye morsommere å spille vis jegerne kommunisete med hverandre
  • 0
Siterer taska:
skulle skrive "evolve" bak men fikk ikke plass :/ takk for hjelpa. jeg synes spillet er heftig men igjen det hadde vært så sinnsykt mye morsommere å spille vis jegerne kommunisete med hverandre


Er det ikke noen voice chat, eller noe sånt?

Jeg hadde lenge veldig lyst på spillet (det har jeg vel egentlig enda) men ingen jeg kjenner skal ha det og etter alt det tullet med DLC og sånt så tror jeg at jeg styrer unna til en evt. GOTY utgave kommer. Det er litt synd, men hadde jeg kjøpt det nå så hadde jeg nok ikke spilt det selv om det er veldig bra. :-/
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
jo er et ingame chat systeen min erfaring er at 70% av spillerne jeg havner med bruker ikke chatfunksjonen og av de 30% som bruker den så er det bare 2 av 10 som kan/vil snakke engelsk.
  • 0
ingen som vil bli med på evolve?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!