Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Leter etter en Black Ops Clan (PS3)


Heisann, Jeg leter etter en black ops clan på ps3
Jeg bor i Larvik er 14 år kommer nesten altid på etter leksene
Jeg leter etter en seriøs klan!

Jeg er i det meste god på Domnation og Noen ganer på Capture the Flag
Men jeg kan være litt NOOB, men etter hvert jeg begynner bli mer kjent med Clanen kan ting bli bedere.

Så vi noen ha meg ?
Trenger du mer info :
Skype: kamjab.akbari
MSN: [email protected]
  • 0
hva er K/D og NAT typen din?
You ain't Grizz baby!
  • 0
Nat type : Beklaglivis : Modrate

K/D : 0,87

Og en ny Oppdatering :

Har mic for de som lurer en : Turtle Beach PX21
  • 0
Siterer Kaminator:
Nat type : Beklaglivis : Modrate

K/D : 0,87

Og en ny Oppdatering :

Har mic for de som lurer en : Turtle Beach PX21


0,87 i Black Ops? Hvis jeg hadde hatt en klan ville jeg ikke hatt deg med
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Ok

Er det så dålig da ?

Lagt til 2011-02-15 20:33:
Syntes er veldig god, Gb rank min er høy
  • 0
0,87? Det betyr at du ikke får mer kills enn deaths i gjennomsnitt. Jeg mener ikke at kills er alt, men det sier om hva slags spiller du er. Hva er W/L ditt?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
0,87? Det betyr at du ikke får mer kills enn deaths i gjennomsnitt. Jeg mener ikke at kills er alt, men det sier om hva slags spiller du er. Hva er W/L ditt?

Hvis man er en taktiker kan man ofre seg for laget sitt og hjelpe andre, noe som man kan få en lav K/D av ;)
You ain't Grizz baby!
  • 0
Enig Jeg har min egne geniale taktiker

Lagt til 2011-02-15 20:59:
BTW FOLKS som vil gi meg tryout psn : Kaminami123
  • 0
Viktigste spørsmål er alltid hva er W/L ratioen din?

Alt under 1 er somregel lavt på alle ratioer.. Uansett om du "ofrer" deg..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Viktigste spørsmål er alltid hva er W/L ratioen din?

Alt under 1 er somregel lavt på alle ratioer.. Uansett om du "ofrer" deg..


Skal sjekke Imorra , Kan ikke spille nå har fettern min på besøk han må lixm game akk nå

Lagt til 2011-02-15 21:14:
Mange andre for ike tilgang fra skype så det går fra facebook også

Kami Akbari <-- Face
  • 0
Siterer NewAge:
Viktigste spørsmål er alltid hva er W/L ratioen din?

Alt under 1 er somregel lavt på alle ratioer.. Uansett om du "ofrer" deg..
det er kanskje ikke så lett å vinne kamper om du ikke har teammates som spiller etter objectivet ..
You ain't Grizz baby!
  • 0
Siterer holahei:
Citerer NewAge:Viktigste spørsmål er alltid hva er W/L ratioen din?



Alt under 1 er somregel lavt på alle ratioer.. Uansett om du "ofrer" deg.. det er kanskje ikke så lett å vinne kamper om du ikke har teammates som spiller etter objectivet ..


Nytter ikke å skylde på dårlige teammates heller.. Da skaffer du deg et solid team med folk å spille med.. Selv spiller jeg somregel med 1person og vi vinner de fleste kampene vi spillet...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nytter ikke å skylde på dårlige teammates heller.. Da skaffer du deg et solid team med folk å spille med.. Selv spiller jeg somregel med 1person og vi vinner de fleste kampene vi spillet...</quote> hva mener du med dårlige teamates? Det er mange spillere som spiller for å bygge opp killstreak og få en god K/D ratio, og det hjelper ikke alltid laget i å vinne heller... Mener du at de er dårlige teammates fordi de ikke spiller etter objektet, i så fall er det utrolig mange av dem i dom f. Eks quickscopere som prøver å få montageclips...

Lagt til 2011-02-15 22:51:
Det er en grunn for at han leter etter en clan... For å skaffe seg et solid team..
You ain't Grizz baby!
  • 0
Siterer holahei:
hva mener du med dårlige teamates? Det er mange spillere som spiller for å bygge opp killstreak og få en god K/D ratio, og det hjelper ikke alltid laget i å vinne heller... Mener du at de er dårlige teammates fordi de ikke spiller etter objektet, i så fall er det utrolig mange av dem i dom f. Eks quickscopere som prøver å få montageclips...



Lagt til 2011-02-15 22:51:

Det er en grunn for at han leter etter en clan... For å skaffe seg et solid team..


FYI: sikkert 50-80% av snipere vil gå etter B og AellerC ALLTID.. Snipere som går etter montage klipp trenger B og A/C for å vite hvor det andre laget spawner.. Selv blir jeg happy viss jeg har snipere på laget iforhold til KD horer..

Men generelt alle som spiller dom og ikke hiver seg på flagg er dårlige teammates. Og om laget ditt ikke gjør det må du gjøre det

Og vis du sjekker på statsene til folk å de har en 3.4 KD men en 0.3 W/L så suger de.. W/L vil alltid ha mer å si, pluss at vis du spiller dom og har 2flagg hjelper det alltid KDen din ettersom du bare kan plukke folk når du kommer til B/A/C

Og vis du vil skaffe deg en klan/folk å spille med i pubkampen: www.hupitgaming.com Den siden er for folk som leter etter andre folk å spille med..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jepp, men noen som vi gi meg en tryout så legg meg til da
Kaminami123 <.. psn

Eller skype eller face eller msn
er ikke så værst jeg har minge gode taktikker

Lagt til 2011-02-16 11:47:
Men derre tenker for mye på Ratio KD tenk litt på taktikker fører til VICTORY
Alle Clan ledere tenker altdi og noen ganger for mye på K/D.

Liksom prøv og test spillern først derfor er det you tryout

Så de som er usikkere om de vil ha meg inn på clanen dems, Så ta meg med på en tryout!

Det er lurt. Gb rank min er veldig grei har ikke tapt en clan match som jeg vet jo kansje 1 men ikke fler
  • 0
Siterer NewAge:
FYI: sikkert 50-80% av snipere vil gå etter B og AellerC ALLTID.. Snipere som går etter montage klipp trenger B og A/C for å vite hvor det andre laget spawner.. Selv blir jeg happy viss jeg har snipere på laget iforhold til KD horer..
ja, helt enig !
You ain't Grizz baby!
  • 0
Halloooo Ingen som vil gi meg tryout ??
  • 0
Hvis du vil være med i en klan som gir deg minimalt forbindelser vil jeg anbefale deg å sjekke ut Norwegian Assault Force. Vi er ikke en veldig hardcore klan, men har flere medlemmer å spille CoD med. Vi er ikke registrert i clan ladders eller noe sånt, men har veldig mange medlemsfordeler.

Sjekk naforum.co.nr og nafnet.co.nr hvis du er interessert eller bare klikk på denne linken for å komme raskt igang! http://s9.zetaboards.com/NAForum/topic/682472/1/#new

NAF blir fire år i år, så vi vet hvordan man driver en seriøs klan
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Siterer Kaminator:
Halloooo Ingen som vil gi meg tryout ??


Tror ikke det er så mange her som har klaner.. Jeg har ikke og vil ikke, skal jeg spille med folk spiller jeg med folk på vennelisten min det er trossalt derfor de er der.. Og i en seriøs klan må du være på treninger osv.. Neitakk
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det er det som er fint med NAF. NAF er mer profesjonell enn det 98% av klaner kan rope på seg å være, men samtidig stiller vi ikke store forpliktelser til våre medlemmer. Man kan arrangere egne events, får trofeer for sine prestasjoner og man har tilgang til en fancy nettside. Og vi har premiekonkurranser (tidligere loddet ut PSN kort, LittleBigPlanet og mye annet fint)

Join!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Siterer Tommykrem:
Hvis du vil være med i en klan som gir deg minimalt forbindelser vil jeg anbefale deg å sjekke ut Norwegian Assault Force. Vi er ikke en veldig hardcore klan, men har flere medlemmer å spille CoD med. Vi er ikke registrert i clan ladders eller noe sånt, men har veldig mange medlemsfordeler.

Sjekk naforum.co.nr og nafnet.co.nr hvis du er interessert eller bare klikk på denne linken for å komme raskt igang! http://s9.zetaboards.com/NAForum/topic/682472/1/#new

NAF blir fire år i år, så vi vet hvordan man driver en seriøs klan


Srry leter etter en CLan med Clan Ladders PÅ eu på GB helst Ork med CG

Lagt til 2011-02-16 21:08:
Siterer NewAge:
Citerer Kaminator:
Halloooo Ingen som vil gi meg tryout ??


Tror ikke det er så mange her som har klaner.. Jeg har ikke og vil ikke, skal jeg spille med folk spiller jeg med folk på vennelisten min det er trossalt derfor de er der.. Og i en seriøs klan må du være på treninger osv.. Neitakk


Forskjelig på claner jeg leter ikke på en clan bare for og spelle med dem , deg gjør bare med vennelista sikkert med klanen også men , leter etter GB clan Og kansje en Cg SOm tar nokså mye ladders og match. Som har sine egne taktiker

Lagt til 2011-02-16 21:08:
Men jeg skal gi naf en forsøk
  • 0
Siterer holahei:
Det er en grunn for at han leter etter en clan... For å skaffe seg et solid team..


Jeg spilte alltid alene, 2,78 KDR og 2,34 W/L i tredje prestige
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!