Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Ny Norsk World of Warcraft Guild.


Ja, du hørte riktig. Vi er en liten gjeng på 5 stk som planlegger og starte en helnorsk guild. Akkurat på hvilken server og navn er ikke 100% bestemt. Men i den anledning bruker vi derfor Games forumet til å få en "flying start". Vi er karer som har erfaring med World of Warcraft ifra spillet ble lansert, og vi er per dags dato i 25 HM ICC guilder. Men etter litt diskusjoner om hvor mye tid faktisk raiding tar (6 dager i uken fra 18.00-24.00) har vi funnet ut at vi vil trappet ned, så derfor byr nå muligheten seg for å finne på noe nytt. Kanskje du tenker at det er idiotisk, men når man har drevet med denne typen "seriøs" spilling i en årrekke så vil man forstå hva jeg mener. Så mitt spørsmål er rett og slett og noen har tips til NAVN og REALM så er vi mer enn fornøyde med hjelpen. Her tilbyr også muligheten seg for å bli med på lasset og ta del i hva våre planer er. Skriv gjerne en kommentar.

Mvh Stian/Athonuz
  • 0
Khadgar. Navn vet jeg ik
  • 0
Haomarush.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Nagrand :3
Riddle me this
  • 0
hva med norge?
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Takk for svarene. Har hørt at Haomarush har endel norsk folk. Angående navn er vi i tenkeboksen!
  • 0
Haomarush spiller jeg og gjengen på. (gjeng = norske venner)
  • 0
Hvordan er serveren sånn generelt da? Altså, alt bra lagspike til raids?
  • 0
TIL ALLE: SKULLE DET VÆRE/ER INTERESSE FOR Å TA DEL I DENNE PLANLEGGINGEN, SEND MEG EN PRIVATMELDING FOR EN NÆRMERE PRAT.
  • 0
Khadgar er bare skandinaviske folk på nesten
  • 0
Frostwhisper! mange nordmenn der +meg (11/12 hc)
  • 0
For et navn til guilden burde dere ha noe som gjenspeiler Norge.. Noe som vikinger, eller nordlys
  • 0
Burning Legion! Begynner å bli skremmende mange polakker i forhold til norske spillere.

Nå er jo også spørsmålet om det er Horde eller Alliance dere skal spille.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Aerie Peak... Eller Hellfire, hvor jeg har tenkt å overføre characteren min til.
Dere burde spille Alliance!

Navn... The Fearsome Vikings? Eller.... The Snow Wanderers? (Er ikke sikker på om den siste er gramatisk riktig på Engelsk....)
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Alliance er for folk under 11 år. Og du er vel ikke under 11 år, er du tx3g?
  • 0
Siterer F0xHunter:
Alliance er for folk under 11 år. Og du er vel ikke under 11 år, er du tx3g?


Etter at man kan lage både Horde og Alliance på samme PvP server har det svært lite å si egentlig. Nå kan man ha en lvl 80 på begge sider på samme server.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Yeah, men det er jo sånn man sier. Ikke sant?
  • 0
Spiller på Hellfire ;)
  • 0
Jeg kjenner noen to/tre som spiller WoW ganske så mye med meg. Vi begynte samtidig i begynnelsen av 07 og har storkost siden. Jeg har tatt litt pauser i ny og ne, men har bestemt meg for å spille WoW i stedet for online gaming på konsoll. Samtlige spiller på Hellfire.

Han ene har samtlige av sine på Hellfire på lvl 80 med minst T9 har jeg hørt. Vi er alle interessert ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!