Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Trønderbataljonen søker nye spillere!


Får altså ikke bf2142 i posten. folka fra butikken har sikkert sovna
Jaja får det imorra forhåpentligvis
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hadde håpt på å få bli me å spille litt Call of Duty 4
Har BF2 og BF2142 også

men en ting.. Jeg er ikke trønder
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Har ingenting å si om du er trønder eller ikke -sebastian-. Har mange som ikke er trøndere med i klanen vår. Det vi krever er at du kan være med å spille noe sammen med oss og er aktiv på VT

Gjerne legg meg til med nick slik at vi kan spille sammen

Lagt til 2008-05-13 14:29:
Siterer Warwigan1:
Det står på siden at du må betale 250kr, gjelder det fortsatt siden det var litt lenge siden tråden sist var endret.


I starten trenger du ikke å betale summen, men synes du at det er verdt 250,- så kan du vurdere det For vi har utgifter på servere samt utstyr...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ok, betaler med glede, men det er bare at jeg er litt pengelens etter ny pc og spill Hakke fått bf2142 enda har gått en uke nå Men det stod at leverings tiden var 2-8 dager, imorra da
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Ironi Bernt Erik, ironi hehe
Men uansett, nå er jeg blitt medlem i NAF - tror det holder foreløbig
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Du er hjertelig velkommen til å joine oss Warwiggan1 Send meg en PM og du får vt-innstillinger m.m.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
*Slettet*
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har bestillt PC nå, men har TB sluttet med BF2142?
  • 0
Siterer Evil Teddy Bear:
Har bestillt PC nå, men har TB sluttet med BF2142?


Vi har ikke det og du er hjertelig velkommen til å bli med
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
har dere en Public server for bf2 da?
  • 0
Siterer kneipen:
har dere en Public server for bf2 da?


Nei, dessverre. Vi spiller for øyeblikket CoD 4 og Battlefield 2142 og selvsagt Age of Conan

Men skaff deg BF2142 da vel. Absolutespill.no har spillet til 169,- og så kan du få være med sammen med oss - hadde vært moro det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har dere server for 2142 da? Har begynt å bli litt bedre i det.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Citerer Evil Teddy Bear:Har bestillt PC nå, men har TB sluttet med BF2142?
Vi har ikke det og du er hjertelig velkommen til å bli med

Ok, bra! Er forumet deres litt utdatert eller? Er jo ikke noen seksjon hvor man kan melde seg inn i BF2142, bare BF2 og CoD4..
Men jeg tror jeg får PC'en om 1 uke eller noe sånt, har bestillt, endelig!

Bare sender søknad idag eller imorgen jeg.
  • 0
Hehe - bare send meg en mail med søknad ([email protected]) så er du med

Gleder meg til å spille sammen

Lagt til 2008-05-30 09:49:
Siterer Warwigan1:
Har dere server for 2142 da? Har begynt å bli litt bedre i det.


Vi spiller hver dag på diverse public-servere, så du er hjertelig velkommen til å joine oss

Nicket mitt i BF2142 er tbnickyzero
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
legger deg til da
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jepp - hjertelig velkommen til det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har folk i Trønderbataljonen tenkt å spele Bad Company??
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Det er jeg usikker på, men at det er noen som kommer til å gjøre det er nok trolig ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har lust til og bli med. Men jeg spiller bare BF2. Jeg har ikke COD 4 eller BF 2142.
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
BF2 har vi i TB mer eller mindre (dessverre) lagt på hylla. Der overtok CoD 4, men kanskje får vi en offentliggjøring av BF3 til uka under årets E3 og det kan være et spill du bør kjøpe, for der skal TB satse stort
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hei, kunne veldig gjerne tenkt meg å være med i <TB> COD 4, men lurer på hvor ofte man må kunne spille for å være med, og evt til hvilke tider? Samboeren min er ikke veldig glad i at jeg sitter mye foran dataen, serru.......(en slags trønder er jeg også)

Og hvilken server i AoC er dere på? Kunne kanskje være en tanke...
  • 0
Send en mail til meg og jeg videresender mailen til lederen i TB. Skriv litt om deg selv og hvorfor du ønsker å være med i TB. Hva kan du bidra med m.m?

Fortsatt en god dag til deg og dine
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bernt Erik
har du x-fire? eller noe annet chatteprogram jeg kan legge deg til på?

har trykket meg inn på forumet til <TB> og søkt om plass der. Men Rozzroe er på ferie... >_>
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Maggle: Vi bruker Ventrilo, vi kan vell få deg dit. Så du kan snakke.-
  • 0
Siterer maggle:
Bernt Erik
har du x-fire? eller noe annet chatteprogram jeg kan legge deg til på?

har trykket meg inn på forumet til <TB> og søkt om plass der. Men Rozzroe er på ferie... >_>


Send meg gjerne en mail med søknaden, så sender jeg den videre til Rozzoe slik at han kan lese den med en gang

...quakecry har helt rett, vi bruker vt 2.14 i TB
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!