Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, da var man enda et år eldre. Kan ikke si jeg har noe til overs for å feire at man blir et år eldre. Det var da man gikk på barneskolen, det. Likevel er det koslig å få litt gratulasjoner og en god unnskyldning til å spise kake.
Selv er jeg sykmeldt for tiden. Håper på å finne ut hva som feiler meg og få både helsa og psyken på rett kjør igjen. Den siste uken har bare vært et lite helvete.

Man prøver likevel å gjøre noe positivt ut av det. Jeg har fått mere tid med min bedre halvdel, samlet nær slekt til en liten bursdagsfeiring og pløyd meg gjennom en del spill, mens jeg har lugget noe utmattet i sofaen med sengedynen over kroppen og sett på Mot I Brøstet. Ja, nærmest alle sessongene. Har også fått et utbytte av min TV2 Sumo-konto ved å pløye meg gjennom mange ulike serier, samt mange turer med Dag Otto Lauritzen. Joda, man klamrer seg til skjermen når sykdommen inntreffer.
Dessuten fikk jeg endelig sett "Min Nabo Totoro". En fin animefilm som har en varm historie.

Spillmessig har det gått mye i CoD: BO4 - Blackout, men også en del Red Dead Redemption 2. Tror jeg må ha en liten pause fra cowboylivet nå etter fantastiske gode 200 timer i ville vesten. Supert spill jeg aldri vil få anbefalt godt nok. Har også spillt Fe, som jeg virkelig har kost meg med. Har også vært gjennom spill som Monochroma og Ori And The Blind Forest. Dessuten har jeg ledd meg gjennom det tragiske Guts And Glory.

Hva 2019 anngår, gleder jeg meg til noen spill. Blandt annet ser jeg frem til Draugen. Jeg elsker når noe nordisk og familiært kommer inn i spillsammenheng. For å være ærlig så har jeg ikke fulgt med så mye på hvilke spill som kommer i år, men Gears 5 står nok øverst på ønskelisten så langt. Et nytt Little Nightmares hadde heller ikke vært å forakte. Time will tell.

Uansett; ha en riktig god helg!
  • 0
Takk for påminnelsen...
Og gratulerer med dagen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!