Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er du fortsatt en av de som enda kjører på med SATA-disker og enda ikke har fått med deg at det finnes superkjappe SSD-er? Da bør du kanskje se litt mer på dette her.

HyperX er et selskap underlagt en av de største selskapene i verden innenfor lagringsmedier, nemlig Kingston. HyperX er gamernavnet til Kingston og som de bevist har bygd opp de siste årene med det ene kvalitetsproduktet etter det andre. Selv har jeg fått gleden av å være med på dette storslåtte racet og hvor jeg har vært så heldig og fått testet det ene fete produktet etter det andre.

Da jeg ble spurt om jeg vil sjekke ut deres nye Fury RGB SSD så var jeg selvsagt ikke sen om å be. Jeg jublet da jeg fikk muligheten og nå sitter jeg her med et meget stort glis om munnen og koser meg godt med både kjapp lesing, skriving og fargesprakende farger på innsiden av kabinettet mitt.

Først så er det bare å innrømme at HyperX har gjort det igjen og denne gangen har de klart det til gangs. Ikke bare er dette selskapet mestre på lagringsmedier, men de er også utrolig flinke til å produsere ting og tang som vi gamere gjerne vil ha.

Er det noe vi digger så er det masse fargesprakende farger både på utsiden og innsiden av gamerPCen vår. Dette har selvsagt HyperX gjort noe med og har lansert en flunka ny SSD som ikke bare er kjapp til å skrive og lese, men som også virkelig piffer opp innsiden av kabinettet.

Deres siste skudd på stammen heter Fury RGB SSD og som navnet tilsier oser av fargerik lagring. Noe av det viktigste for meg er nemlig at gamerPCen leser og skriver fort slik at jeg ikke opplever lagging eller hakking i spill om du vil. Det vil si at spillene kjører jevnt og smooth.

Dette er noe HyperX også er klinkende klare over og som er en gamers aller største mål å ha. Derfor strekker produsenten seg langt for å oppnå dette og det klarer de til glans med deres Fury RGB SSD. For med lesehastighet på 550 MB/s og lagring på 480MB/s så går gamingen som en drøm. En annen ting som jeg også er nøye med så er det å legge inn Windows på SSD. Dette gjør at jeg slipper saktekjøring av operativsystemet og som igjen gjør at spillene kan gå tregt. Teknologien som er brukt her er har fått navnet 3D NAND og styres med en Marvell kontroller.

Det andre som gjør dette produktet til en sikker vinner er uten tvil fargene. Her har du tilgang til så å si alle regnbuens farger og det beste av alt, om du har flere HyperX-produkter med denne fargeteknologien så kan disse produktene vise samme fargen samtidig om det er SSD eller f.eks. RAM. For HyperX har også RAM-brikker som kjører på med alle regnbuens farger. Selve fargene på SSDen styres via en kontakt ved siden av SATA-strøm- og kontaktene på hovedkortet. Kabelen som følger med kobles til 4-pinners 12V RGB-kontakt på hovedkortet. I selve SSDen finner du hele 75 RGB LED moduler som igjen gjengir de krystallklare fargene.

Teknologien som er brukt her har HyperX kalt for «daisy-chain» og som gjør at produktene kan vise akkurat samme farge samtidig og noe som gjør at det blir en meget stilig helhet inne i kabinettet.

Om du nå går og drømmer om å pimpe opp gamerPCen din så kan du faktisk gjøre det på skikkelig vis og i tillegg være trygg på at du beholder farten på gaming din. HyperX kommer her med et helt fantastisk produkt som jeg kan få skrytt nok av og som funker helt perfekt om du skal bruke SSDen til operativsystemet eller til gamingen din.

Her får du i pose og sekk uten problemer med både pimpe og kose deg med stabil fart gjennom dine stunder fremfor PC-skjermen. HyperX har nok en gang gått i førersetet og serverer her et fantastisk produkt som ikke bare leverer fart og spenning, men også en fargesprakende opplevelse som garantert kommer til å fange oppmerksomheten til de som ser det. På LAN-partyer må dette bare funke perfekt og lyse opp omgivelsen ved siden av deg. Så hva er vel bedre enn at du på kjøpet får sikker, kjapp lagring og lesing. HyperX, dere er fantastiske og nå er det bare å vente på neste produkt som skaper litt furore blant verdens gamere.

Vil du vite mer om produktet så klikk deg inn på nettsiden til HyperX gaming. -> https://www.hyperxgaming.com/en/storage/fury-rgb-ssd

Er HyperX Fury RGB SSD noe du kunne ha tenkt deg? Hvilken lagringsmedier bruker du? Har du SATA-disker eller SSD-er eller begge deler?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hehehe, nå er du farlig nærme å bare legge ut markedsføring her, Bernt Erik, men siden det er deg skal jeg la denne ligge.
#ad
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Kjekt å se glad-laksen Bernt Erik tilbake på forumet.
-Kill -Loot -Return.
  • gnyg
  • gnyg
Ganske drøyt at reklame godkjennes fordi det er en gammel kjenning.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
Det var en spøk, gnyg. Jeg måtte ta en prat med sjefene i Danmark om de betraktet dette som ren markedsføring eller en meningsblogg, og de mener vi kan la denne gå. Har dog gjort det klart for Bernt Erik at vi holder et øye med han nå.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!