Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei igjen, dere som venter på en follow-up til mitt første Dark Souls innlegg kommer dessverre til å bli skuffet her, fordi jeg har nylig startet på mitt absolutt aller største prosjekt angående denne bloggen. Vanligvis ventilerer jeg frustrasjon eller bare lufter tankene mine om tilfeldige temaer her, men nå skal jeg sette meg ned, ignorere tentamene mine og begynne arbeidet på et mildt sagt tidkrevende prosjekt.

Jeg skal spille gjennom hvert ENESTE Assassin's creed spill og kryssjekke den historiske nøyaktigheten med faktisk verdenshistorie. Du spør kanskje hvorfor jeg skal spille hundrevis av timer med en spillserie jeg ikke nødvendigvis liker for å gjøre dette og hvorfor jeg i det hele tatt velger å gjøre det. Det er fordi jeg har sett folk klage over at AC: Odyssey er unøyaktig og en romantisert versjon av antikkens Hellas, så jeg skal sjekke om det er sant og eventuelt hvor unøyaktig det er i forhold til andre Assassins creed-spill. For slik jeg husker det i hvert fall så var det første spillet mer eller mindre spot-on når det kom til autentisk avbildning av korsfarerne, og i hvert fall det visuelle til Ottomanerne i Revelations virket korrekt, men nå skal jeg virkelig finne ut av det.

Så vi snakkes om 10 år når jeg har fullført dette prosjektet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!