Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig er vi klare! Norges nyeste(?) spillpodcast er herved en realitet.

For noen måneder siden begynte jeg å lufte ideen om en spillpodcast sammen med en kollega av meg. Det er ikke akkurat mangel på podcaster for tiden, men vi var likevel enige om at vi hadde lyst å prøve oss, om ikke annet så for moro skyld for vår egen del.

Noen måneder senere har to blitt til tre, og med innkjøp av litt utstyr fikk vi endelig satt oss ned for et par uker siden med en pilotepisode. Dessverre forsvant mye av pilotepisoden etter opptak, noe som gjentok seg med pilot nr. 2. Men på tredje forsøket gikk alt såpass bra at vi bestemte oss for å ta dette med ut til folket.

Dermed introduserer vi Cross Over Gaming, en spillpodcast hvor vi tre snakker om løst og fast, og hvor vi muligens går litt i dybden på spillrelaterte og eksistensielle tema. iTunes og SoundCloud er på plass, og med tid og stunder kommer også nettsiden, Facebook-siden og logoen også. Som tre amatører tar vi det litt pø om pø, men i det minste gjør vi det uten å kreve vederlag.

Hvis dere skulle være interessert i å høre Gamereactors mest dialektforvirra skribent og hans to venner kan dere gjøre det her. Vi satser på utgivelser cirka annenhver uke i denne omgang.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Interessant, jeg pleier å høre på podkaster mens jeg gamer, så jeg kommer nok til å sjekke det ut.
Høres interessant ut!
Hørte gjennom første episode i går, og jeg likte det jeg hørte! Kommer nok til å følge med på den fremover.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Hørte gjennom første episode i går, og jeg likte det jeg hørte! Kommer nok til å følge med på den fremover.

Vil du si det ... gjekk som ein dans? Jeg er redd Christian har skapt en uventet catch frase der...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Siterer Ingar Hauge:
Vil du si det ... gjekk som ein dans?


Haha, jau. Har dere planer om å legge podcasten ut på Spotify også, eller skal dere holde dere til Soundcloud?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siterer Ingar Hauge:Vil du si det ... gjekk som ein dans?

Haha, jau. Har dere planer om å legge podcasten ut på Spotify også, eller skal dere holde dere til Soundcloud?

Vi er tilgjengelige på iTunes i hvert fall, og de fleste podcast-apper henter sin informasjon fra iTunes. Spotify er det visst annerledes med, så der vet jeg ikke hvilke muligheter vi har. Jeg håper selvsagt vi kan ta turen over til Spotify også etter hvert, men vi får se.

Episode 2 ble forresten publisert på mandag, så ta gjerne og lytt på den. Vi snakker om Melodi Grand Prix, Gamecube og ikke minst Telltales triste skjebne.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!