Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg kan ikke fatte det, å starte med denne spillserien etter en tiår. Har alltid ønsket meg å prøve ut Gears siden jeg var liten guttunge å sjekke ut denne serien. Tilbake i 2006, så jeg nemlig et spill som het Gears of War som lå i xbox hylla på Gamestop og var svært interessert å se gameplay av det.

Problemet var det at jeg ikke hadde alt av konsoller back in the days og ikke internett, så jeg måtte klare meg med Nintendo Wii, som idag jeg mener er en av tidenes beste konsoller når det kommer til titler.


Vet allerede at Gears er et action-gørr-adventure spill, og så langt liker jeg spillet selv om jeg er drittlei av krigspill/skytespill. Men nå som jeg har endelig sjansen så griper jeg den og fullfører serien en gang for alle. Har du noen erfaringer eller noe på hjerte du vil kommentere av Gears? Fyr løs!

(Husk ingen spoilers =O)


Takk for at du tok deg tid for å lese bloggen!

Cheers
Gaming is in my DNA
  • 0
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Du har så mye å glede deg til!

Skulle ønske jeg kunne sette meg ned med Gears for første gang igjen. Kan glede meg til Gears 5 da
Siterer Suzanne Berget:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Du har så mye å glede deg til!

Skulle ønske jeg kunne sette meg ned med Gears for første gang igjen. Kan glede meg til Gears 5 da


Herlig, det forstår jeg godt nå som jeg har Innset hvor awesome 1ern og 2ern er Hoppet på det tredje idag tidlig, storkoser meg virkelig med serien.
Gaming is in my DNA
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!